cervixslijm??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door me87, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hallo, ik heb een vraagje, hoop dat iemand een beetje kan helpen.
    Eind maart ben ik gestopt met de pil. Heb onttrekkingsbloeding gehad. Als mijn cyclus netjes meteen 28 dagen zou zijn, zou ik deze week een eisprong hebben. Zie mijn banner.
    Nu lees ik op internet en hier op het forum dat je kan testen aan je cervixslijm wanneer het eitje komt. Nou bekijk mijn afscheiding dus maar elke dag. Voorheen was het elke keer wittig en stug (het deed niks als ik mijn vingers van elkaar af deed)
    Vandaag dus de 13 dag van mijn cyclus, heb ik meer slijm en ik voelde net en toen was het wel rekbaar. Het is wel nog wit van kleur, maar het bleef zeker tussen mijn vingers plakken.
    Nu mijn vraag is dit dan cerfixslijm? Betekend dit dat er een eitje aankomt?En zo ja wanneer dan ongeveer?
    En dan heb ik gisteren geklust. Zou ik het vandaag maar weer doen of kan morgen ook (ivm dat zaadcellen ip 48 uur nodig hebben om op kwaliteit te komen). Ik hoop dat iemand antwoord kan geven.
    Bedankt.

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hopelijk heb je hier wat aan, Dit is omschrijving die FF geeft

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Hier is vruchtbaarslijm doorzichtig plakkerig en veel... (als een rauw eiwit wat je nog moet bakken zeg maar)

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi....

Cervixslijm is zover ik weet niet wit! Het is inderdaad zo doorzichtig als rauw ei wit... Als je het hebt herken je het meteen! Ik let altijd goed op als ik naar de wc ga en muts afveeg.... Kijk even naar het wc papiertje erna als je Cervixslijm hebt vind je dat op je wc papiertje .... Hihihi gek praatje hè

Groetjes!

Deel Deze Pagina