Hoi, 19 juli ben ik bevallen van onze prachtige dochter Julia. Na de bevalling heeft het een ruime 2maand geduurt voordat ik weer begon met menstrueren. Sindsdien is mijn cyclus nog steeds niet goed. Voorheen had ik een mooie regelmatige cyclus van 28dagen. Nu ben ik alweer een week overtijd, terwijl ik vorige maand ineens een cyclus van 18dagen, en nu dus al op de 35e dag. Ik wou weer beginnen met de anticonceptie zodra mijn cyclus weer regelmatig was, tot die tijd gebruiken we condooms als voorbehoedsmiddel. Maar zoals het nu lijkt kan ik nog steeds niet weer beginnen. Hoe lang kan het duren voordat alles weer een beetje op regel is? Want zelfs na mijn MA had ik 28dagen nadat ik 'schoon' was weer een menstruatie. En nu nog steeds niet? Liefs Manuk
Ik zou het niet weten eigenlijk...ik was na 6 weken weer gewoon ongi...en had gelijk een normale cyclus...bij de 3e cyclus weer aan de pil begonnen... Hou het even in de gaten, kan volgens mij best even duren, je lichaam ontzwangerd volgens mij ong. 9 maanden...bij de een is het sneller regelmatig dan bij de ander
Hier precies hetzelfde als Justme86.... Ben trouwens ook bevallen op 19 juli . Kan het misschien liggen aan borstvoeding? Ik weet niet of je dat geeft. Ik weet ook niet of dat wat met elkaar te maken kan hebben, aangezien hier bij beide kids de bv niet gelukt is.
De pil kan je natuurlijk ook helpen om weer een regelmatige cyclus te krijgen. Zelf ben ik toevallig gisteren voor het eerst ongesteld geworden na 6 weken en 3 dagen om precies te zijn. Ik wil eigenlijk voorlopig niet meer aan de hormonen (pil/spiraal, etc) en wil alles eerst rustig krijgen voordat ik weer iets ga slikken. Dan maar condooms....
Hier nog steeds een erg onregelmatige cyclus mét pil... Ben vaak 3 weken ongesteld en dus ook tijdens het slikken van de pil, dus buiten de stopweek om Voor mijn bevalling heb ik altijd een nette cyclus gehad en nooit problemen, maar dat is nu wel anders
Naar antwoord op deze vraag was ik ook op zoek, maar ik lees dat er nog geen echte duidelijkheid is. Ik ben 09-09 bevallen, en heb 6 weken borstvoeding gegeven, 09-12 werd ik voor het eerst weer ongesteld, maar nu nog steeds niet... Zwanger kan haast niet, vrijen doen we met condoom. En voorheen had ik ook gewoon een cyclus van 28 dagen, met de pil, maar ook direct na het stoppen met de pil weer. Maak met toch zorgen, we willen ook een 2e ooit, en misschien nog wel een 3e ook. Denk dat ik vd week de HA maar eens bel.