welke foliumzuurtabletjes zijn echt het allerkleinst??? Etos had ze eerst echt heel klein, net een soort zoetjes voor in de koffie zegmaar maar ik meen dat ze nu iets grotere ''ufootjes'' hebben toch? Zijn er andere merken met heel kleine tabletjes/ Groetjes wuppie
Apotheken verkopen ook hele kleintjes, heel fijn om door te slikken, maar ik neem toch liever een grote 'ufo' waar ook alle andere vitamientjes in zitten
Die van KV zijn net zo groot als de pil, dus goed te doen en lekker klein. Net of er niets veranderd hihi. Knuf Sookie
ik heb die van etos, maar vind ze niet echt groot, zijn heel plat en vrij klein...als ie valt is ie moeilijk terug te vinden hoor haha
Ik heb die van etos zwanger worden die bevat ook vitamines enzo van die capsules en die zijn vrij groot haha
Ik heb ook de gewone foliumzuur van Etos die zijn vrij klein hoor..... Ik heb toen ik zwanger was prenatal nutriets geslikt en dammmnnn die waren groot en die moest je dan ook 2 achter elkaar :S
Sookie,net zo groot als de pil, das een maatje wat ik kan hebben bedoel je gewoon kruidvat eigen merk??
dat bedoel ik dus met ufootjes die van ah zijn net als die van etos nu. De oude etos pilletjes waren net als een zoetje of de pil... Maar die van kv zijn dus als het goed is ook zo klein als de pil???
Een tip voor jullie: je hebt ook complete multivitamines voor vrouwen die zwanger willen worden/zwanger zijn. Daar zit het foliumzuur al in.
ja ik weet het..... maar die zijn nog groter!! Bij mijn eerste was ik zo misselijk dat die er gelijk weer uitkwamen en ik ben al niet goed met tabletten slikken!! Daarom ga ik straks kijken bij de kruidvat, als die foliumzuur zo groot is als de pil dan lukt dat wel, die slikte ik eerder ook....
Die van kruidvat zijn de kleinste die ik ken. En je kan er zo op bijten eigenlijk zonder dat je een vieze smaak in je mond krijgt. Ik kan zelf geen pilletjes slikken en ben dus heel blij met deze pilletjes. Is er iemand complete multivitaminen voor zwangere vrouwen kent die ook enorm klein zijn? Momenteel plet ik de pilletjes die ik heb altijd tussen een lepel, maar dat is geen werk natuurlijk... x
de kleinste zijn van de apotheek.. een doosje of een wit ovaal potje met aparte sluiting. Die zijn volgens mij de allerkleinste. Iets groter dan de pil. Ff vragen, is vaak geen probleem