Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xSophie, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Hallo iedereen,
    ik ben nieuw hier en ik heet Sophie.

Ik heb altijd een redelijk onregelmatige menstruatie, maar er zitten nooit meer dan 35 dagen tussen. Afgelopen woensdag was de laatste dag dat ik ongesteld had kunnen worden. Dit is nog niet gebeurd tot nu toe. Vorige week heb ik echter wel ongeveer 5 dagen bruine afscheiding gehad, maar echt elke dag erg weinig, 1 inlegkruisje was voldoende. Er zat af en toe ook wat rood tussen, maar enkel bij afvegen. Dit alles begon op de 27e dag van mijn cyclus. Zijn dit tekenen van een zwangerschap of zit ik mezelf voor de gek te houden?

Groetjes,
    Sophie.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

welkom !
    het zou kunnen maar het enige wat uitsluitsel kan geven is een testje :)

3. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Bedankt voor de reactie! :)

Ja, dat klopt indd, maar ik vraag me af of dit normaal is voor een zwangerschap? Of dat andere mensen dit ook weleens gehad hebben? Als ik absoluut niet zwanger kan zijn met deze 'verschijnselen' doe ik liever geen test ;) Weet iemand nog waar ik goedkope testen kan vinden?

Gr.

4. peekaboo

het kan hoor sommige vrouwen krijgen ipv ongesteldheid bruine afscheiding
    kruidvat de 2voor 5 euro !

5. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Bedankt voor de reactie.
    Als mijn menstruatie morgen nog niet is gekomen ga ik maar even een test halen. Dan ben ik dus 3 dagen overtijd.
    Wat spannend zeg!!!

6. peekaboo

heel erg spannend! ik kijk morgen wel even of je al meer nieuws hebt
    groetjes en liefs

7. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Ja, dat is goed, dan laat ik hier wel een reactie achter ;)

Liefs.

8. peekaboo

ok tot morgen dan :)
    slaapzacht
    liefs

9. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Ik had ook een 2 dagen bruinverlies en beetje rood erbij.
    Was achteraf toch mijn ms.
    Testje doen idd en als deze negatief is ervanuit gaan dat het toch je ms was.

10. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    oké, en ik vraag me af hoe je wist dat je wel zwanger was, omdat je namelijk wel een negatieve test had?

Liefs!

11. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    oh hahaah ik begreep je verkeerd. je bent nu zwanger dus ik dacht dan was je achteraf dus toch zwanger, sorry!!

12. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Ik heb bijna 7 dagen last gehad van wat bruine afscheiding.. Het kwam niet eens in mijn inlegkruisje alleen met afvegen.. Het kan ook je innesteling zijn geweest.. Ik zou niet meer kunnen wachten haha en gewoon een test doen !!

13. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Oké en jij kan vandaag testen zie ik, al gedaan? Ik hoop op een positieve test voor jou! :) En toen jij die bruine afscheiding had, was je toen niet zwanger of is dat deze maand geweest? (sorry voor de vragen, als je het vervelend vind moet je het zeggen)

liefs!

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nee ik heb nog niet getest.. Morgen.. Als ik nog niet ongie ben :) Dit is onze eerste ronde dus op die vraag kan ik NOG geen antwoord geven.. Hihi!

15. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Oké morgen dus! ik denk dat ik morgen ook maar ga testen ;) Wou eigenlijk vandaag doen maar heb geen tijd gevonden om een test te kopen.. Ik ben echt ontzettend zenuwachtig, heb jij daar ook last van? :p

16. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Bruinverlies KAN op een zwangerschap duiden (innesteling).
    Ik heb het mijn beide zwangerschappen ook gehad!

17. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Nee ik ben gek genoeg niet zenuwachtig.. Had ik vorig weekend wel.. Heb twee negatieve testen gehad en ben nu erg bang voor een teleurstelling.. :(

18. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Bedankt voor de reactie! Het feit dat ik ook nog verder niet ongesteld ben geworden, geeft mij wel wat hoop hoor haha. Maar is het ook normaal dan dat ik het 5 dagen had? en ongeveer 6 dagen na de eisprong?

liefs.

19. xSophie

xSophie Lid

18 aug 2011
    37
    0
    0
    Amsterdam.
    Oké, Sabine. Maar als je vorige week al hebt getest was het toch nog veel te vroeg, als je nu 1 dag overtijd bent? Volgens mij kan je ong. 14 dagen na de eisprong testen, en zelfs dan heb je nog kans dat je test niet positief is, terwijl je wel zwanger bent. Dus niet meteen van het ergste uitgaan ;)

20. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Klopt! Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is geweest.. Ik voel die niet en omdat het de eerste ronde is kan ik het allemaal niet zo goed uitrekenen.. Er staat in mijn banner wel dat ik 1 dag overtijd ben maar of dat ook echt zo is ?? Haha !!

Het is zo vervelend dat de symptomen van ontpillen, ongesteld en zwangerschap zooooveeeel op elkaar lijken..

Heb jij al een test in huis gehaald ?? Want je kan wel het beste met je ochtendurine testen he?!

Deel Deze Pagina