weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    *caruli jammer zeg dat je weer ongesteld bent geworden.Hopen dat het gauw raak is

*rachje ja je lichaam doet soms rare dingen.Ik ben pas na 9 weken ongesteld geworden en behoorlijk heftig ook.Ik hopp voor jouw op beter nieuws

*jeetje loopy dat is ook wat zeg.Onze verzekeraar had ook geen coulancebeleid en wij hebben dit dus ook niet vergoed gekregen. Het was een behoorlijk bedrag maar dat kon ons niet deren,het was het enige wat we nog voor Kylian* konden doen en hebben dit ook naar onze eigen wensen zo gedaan(maar dat was dan ook "verplicht"na 30 weken

*Miranda wat fijn dat jullie nu een mooi plekje hebben voor Lindy*

Veel liefs debby

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dankjewel... jammer dat er geen handleiding bij dit lichaam is meegekomen ;)

BLEGHHH de week kan niet erger beginnen. Jordy weer voor het eerst de hele dag weg, regen, ziekenhuis gebeld voor uitslag obductie, was nog niet binnen, kinderdagverblijf afgebeld want Jaylie* zou in november beginnen en heb ze een kaart gestuurd dat ze overleden is maar kreeg toch nog een brief met de aanvraag voor toeslagen 2008..
    Ben echt trots op mezelf, sinds dat Jaylie* geboren is neem ik nooit zelf de telefoon op, laat staan dat ik iemand bel (buiten mijn ouders om dan).

3. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    Knap van je hoor dat je het nu toch hebt gebeld.Is heel moeilijk ik weet er alles van ,maar elke keer kom je een stapje verder. Heb ook al een paar keer de gyn moeten bellen en dan krijg je elke keer weer een andere ass. en moet je soms weer je verhaal vertellen,dat valt niet altijd mee.
    Ik moest verleden week bij de Arbo komen en meneer dacht dat ik nog steeds bekkenklachten had ,waardoor ik in de ziektewet liep,en zei doodleuk nou je loopt wel makkelijk voor je klachten.toen kreeg ik figuurlijk wel even een klap in mijn gezicht. ik zei had ik ze maar na mijn bevalling en toen heel het verhaal verteld,nou daar schrok hij wel van .Ik dacht net goed(hij heeft me ook niet meer aangekeken)
    valt niet me he als je man ook weer de deur uit is(af en toe gewoon vreselijk stil) ik heb gelukkig nog mijn zoontje als die uit school is thuis en dat is toch wel een hele fijne afleiding.
    ik wens je nogmaals heel veel sterkte en hoop dat je snel zwanger bent.

liefs debby

4. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja mensen staan er gewoon niet bij stil wat ze zeggen. En dat kan natuurlijk ook niet altijd, maar zulke opmerkingen kunnen ze ook achterwegen laten vind ik.
    De vrouw van de kinderopvang belde me net weer terug, ze was zo geschrokken van mijn bericht dat ze nog keertje wilde verontschuldigen voor hun fout en dat ze vergeten was onder welke naam wij stonden. Omdat jordy en ik niet getrouwd zijn, heb ik een andere naam dus kon ze Jaylie* niet terug vinden haha (tijd daar verandering inkomt zou ik zeggen ;)). Achja daar heb ik geen moeite mee, vind het heel netjes en dat soort dingen kunnen gebeuren.

Mijn collega belde vorige week op en vertelde doodleuk: Wanneer ga je weer werken? Ach Jaylie heeft ook niet echt geleefd, als ze een paar maandjes had geleefd had je geweten hoe de zorg voor zo'n kindje is.
    Het is dat ik niet op de goeie plek was om haar een uitbrander te geven, maar ik zal haar zeker nog even zeggen dat ze dat soort dingen niet tegen me moet zeggen. Daar hou ik niet van.

Tja erge is nog dattie bij defensie zit en begin nov. weer een week op oefening moet! hij zou eigenlijk 27 nov.naar afganistan gaan maar vanwege jaylie* mag hij gelukkig niet meer!
    Tja en zo begint 'gewone' leven weer....

5. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    nou zeg wat die collega zegt kan ze echt niet maken zeg wat een antwoord

voor jullie gelukkig dat hij niet naar afganistan hoeft ,toch een goed teken van defensie dat ze het wel begrijpen alleen jammer dat hij in november dus wel 1 week weg moet (wat je zei het dagelijkse "leven"gaat weer door)

ja misschien wel leuk en tijd dat je dezelfde naam gaat dragen(wie weet) ;)
    liefs debby

6. Niet meer actief

hoi meiden
    ik moet iets vertellen
    kan het niet voor me houden :oops:

ik hoop niet dat we veroordeeld worden ofzo maar....

we zijn weer begonnen met een cryo behandeling

aan de ene kant ben ik heel opgewonden en benieuwd hoe het gaat
    en aan de andere kant bang
    wat als we weer zwanger zijn dan zal het niet makkelijk gaan worden

maar onze kinderwens is nog zo sterk dat we het toch nog 1 keer willen proberen
    wat er gebeurd is met Tygo†
    willen we nooit meer meemaken
    dat trekken we niet meer.
    maar nu proberen we nog hoop te hebben voor de toekomst
    nu durf ik nog en zie ik het nog een beetje positief dat we toch zwanger kunnen raken als is het met behulp van ivf
    en ik ben bang dat als we langer wachten we alleen nog maar negatieve kanten gaan zien en dan niet meer durven
    het is een hele stap en we hebben het er heel goed over gehad
    samen en met het zh
    en nu dus sinds gisteren begonnen met de medicatie

ik hoop dat jullie mij (ons) hierin weer willen steunen

7. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    lieve schat, jullie heb alle steun van mij die je krijgen kunt.
    Snap heel goed dat die wens er nog steeds is en zolang je er ook nog op verheugen kunt en jullie er allebei 100% voor gaan kan ik alleen maar zeggen... duim duim duim!

ps: jij hebt toch wel eens een bloedtest laten doen bij de ha op zwangerschap? of haal ik nu ff iets heel erg door elkaar? haha

8. Niet meer actief

thanks rachje
    ik heb wel eens een bloedtest in het zh moeten laten doen
    na een ivf behandeling of cryo
    moet je in het zh bloed laten prikken op zwangerschap

9. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oooh oke, volgens de assistente van de waarnemend ha bestond dat niet, alleen urine testen...

hoe gaat het nu verder caruli? sorry ben niet zo thuis in ivf of cryo(wat betekent dat eigenlijk?) :oops:

10. Niet meer actief

hoi meid
    nou het bestaat echt hoor
    geloof mij maar hihi
    dan heb je een stomme ha ;)

ik heb nu medicatie om baarmoederslijmvlies goed op te laten bouwen
    en als over 2 weken de dikte goed is en de ontdooiing van de ingevroren embryo's gelukt is
    dan krijgen we er 1 of 2 terug geplaatst
    en dan is het afwachten of het zich innesteld ;)
    vind het wel eng hoor maar ook weer gezonde spanning erbij :D
    onze 1e ivf behandeling is mislukt en daar hebben we 7 embryo's aan overgehouden en tygo† is ook van een cryo behandeling
    en nu maar hopen dat het nog eens gaat lukken en dat het dan wel goed mag blijven gaan ;)

11. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    aaah ik snap het, haha nu vind ik het ook reuze spannend voor jullie!

ja bel mijn eigen ha morgen wel, maar kan ik niet tegen he als ze zeggen dat het niet kan terwijl het wel zo is maarja

12. Niet meer actief

das idd wel raar dat ze zeggen dat het niet kan
    via bloed kunnen ze het zelfs beter zien als via urine
    kan dat urinetest negatief is en in bloed zien ze de waarde van hcg ;)

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    het is zo irritant die onzekerheid! duurt dat lang voordat de uitslag binnen is?

14. Niet meer actief

hier bij ons kun je de volgende dag bellen
    maar soms als wij het bij de ha doen smorgens prikken smiddags bellen
    tis maar net waar je zit en hoe het bij jullie werkt

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh oke we zullen het meemaken. vond het eigenlijk al beetje raar om te bellen omdat ik vandaag precies 8 weken geleden bevallen ben.
    Dus het lijkt heel onwaarschijnlijk dat het raak zou kunnen zijn.

16. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi Caruli, als ik goed door de regels heen lees... zou je wel eens zwanger kunnen worden voor het jaar om is! Heb ik gelijk of niet?

Ik hoop zooooo enorm dat we allebei zwanger zijn voordat de laatste decembermoeder is bevallen! ik ga heel hard voor je duimen!

17. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    Hoi Caruli

Wat spannend om jouw verhaal te lezen.Tuurlijk kan je hier terecht,wij begrijpen heel goed wat je bedoelt, en ik kan alleen maar duimen voor je dat heel snel zwanger bent. Oh wat spannend.
    Ik zou ook niets liever willen en wacht in spanning af.

veel liefs debby

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heej Caruli,

ook hier wil ik je super veel succes wensen en ik hoop ook echt dat jullie zwanger mogen raken van een 3e wonder! :D
    We moeten tegelijk naar het ziekenhuis he de 15e?
    Spannend!
    Ik ga heel erg hard voor jullie duimen meis!
    [-o< [-o<

Heb je weer iets om naartoe te leven,dat hoort ook allemaal bij de verwerking...

Veel liefs en een knuff!
    -x-

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik wil jullie allemaal HEEL VEEL succes wensen meiden!
    Echt ik zou het geweldig vinden! :D

Soms schaam ik me een beetje om hier nog te kletsen,ik hoop dat jullie me niks kwalijk nemen,ik weet hoe moeilijk en hoe dat je er mee bezig bent als je zwanger wil worden,ik wil alleen maar zeggen dat ik oprecht met jullie meeleef....

Veel liefs en een knuff..
    -x-

20. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik begrijp het helemaal hoor Daisy! en ben blij dat je hier af en toe blijft kletsen. En ik wil ook graag je blije verhalen horen he!

Deel Deze Pagina