Oef, hebben ze gezegd waardoor dat vocht er kan zitten? Vreemd hoor. Ik hoop dat ze alsnog kunnen terugplaatsen deze week.
He caruli, dat word dus weer spannend deze week, ik hoop dat het goedkomt. Ik heb volgende weeek woensdag mijn NOD, dat word dus ook spannend. Ik heb zelf geen idee wat het gaat worden. Verder gaat alles hier wel goed. Groetjes Miranda.
spannend caruli, hoop dat het allemaal goed gaat dat het vocht weg is... zou toch zo leuk zijn! voor jou ook spannend miranda! duim duim duim. Hier vandaag 10 weken precies en nog geen ongi te bekennen.... waarom duurt het zo verrekte lang bah!
Ik vind het ook behoorlijk lang duren, ik was 4 weken na de geboorte van Lindy* al weer ongesteld. Zit dus gewoon weer opeen cyclus van 28 dagen. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. Groetjes Miranda
Dat is wel netjes miranda, wel fijn dat je beetje op cyclus aan kan. Mijn slechtste eigenschap is ongeduldig zijn. Dus dit duurt me al weer veel te lang. En ik ben ook nog eens heel de week alleen, dus ben al gespannen, dan wil het niet als ik het wil. De dokter zei me al dat het wel eens lang kon gaan duren... hoopgevend zeg
Ik weet niet of je het al eens verteld hebt; maar is er een verklaring voor waarom het zo lang gaat duren? Ik ben zelf ook heel ongeduldig hoor, elke maand dat je moet wachten is er één teveel.
Nee, maar het kan wel een tijd duren voordat het terugkomt. Sommige vrouwen krijgen pas weer een cyclus na een half jaar. Daar valt geen pijl op te trekken... Jammer genoeg. Het is die onzekerheid die ik nu heb, hoogwaarschijnlijk nog niet zwanger maar ook niet ongi. Heb liever het 1 of het ander niet er midden in... Hoe voel jij je eigenlijk? Wachten duurt altijd zolang he?
Ik vind het allemaal heel spannend, net alsof je voor een 1e zwangerschap staat. Ik moet nog een weekje geduld hebben, dan kan ik testen. Ik ga er niet vanuit dat het raak is, wil ook niet voor m'n NOD gaan testen (kost zoveel testen). Op een andere site las ik dat ik al vanaf 17 nov. zou kunnen testen en hier op de site staat vanaf 22 nov. We wachten de week gewoon af en dan kan ik in het weekend wel testen (denk ik). En anders gaan we weer door voor de volgende ronde. Groetjes Miranda
Caruli meis, hoe kan dat nou? Ik hoop dat het morgen weg is en dat tp snel zal plaats vinden.. Ik hou je in de gaten! @Miranda,spannend joh,ik duim voor je! @Rachje,dat wachten is echt zo erg,pfff! Ik was na 9 weken weer ongie dus dat is echt per persoon verschillend.. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis zodat jullie weer verder kunnen.... Succes allemaal! Liefs Dais.. -x-
Hoi Daisy, Het gaat wel weer... We moeten deze week gaan klussen, het lijkt er sterk op dat mijn cyclus weer normaal op gang is gekomen. Alleen de eisprong valt aan de late kant. Maar dat was te verwachten na de miskraam. Emotioneel sta ik niet zo stevig in mijn schoenen, maar ook dat zal wel weer bijtrekken. Hoe is het met jou?
Hi meis, nou fijn om te horen dat jullie er helemaal voor gaan,super! Het heeft ook even tijd nodig,er gaat zoveel door je hoofd heen op zo'n moment van een MK.. Hier gaat het wel redelijk,met mij gaat het buitengewoon goed? Met mn schattie wat minder,hij heeft echt een klap gehad met deze MK ,maar wij gaan ook gewoon weer door..... Ik heb eergister en gister gruwelijk veel buikpijn gehad en nu vraag ik me af of dit al mn eisprong zou kunnen zijn? We hebben iig wel geklust Jullie veel plezier met klussen en hopelijk is het snel weer raak voor jullie! Liefs Dais.. -x-
Hi meis, nou fijn om te horen dat jullie er helemaal voor gaan,super! Het heeft ook even tijd nodig,er gaat zoveel door je hoofd heen op zo'n moment van een MK.. Hier gaat het wel redelijk,met mij gaat het buitengewoon goed? Met mn schattie wat minder,hij heeft echt een klap gehad met deze MK ,maar wij gaan ook gewoon weer door..... Ik heb eergister en gister gruwelijk veel buikpijn gehad en nu vraag ik me af of dit al mn eisprong zou kunnen zijn? We hebben iig wel geklust Jullie veel plezier met klussen en hopelijk is het snel weer raak voor jullie! Liefs Dais.. -x-
hee meiden, ik wil iedereen even een heeeeele dikke knuffel geven en hoop dat we volgend jaar allemaal zwanger worden!
ik hoop ook dat jullie volgend jaar allemaal mooie gezonde kindjes krijgen. die wens hang ik dit jaar aan de kerstboom voor jullie. xxxx
En ikke ben heel erg blij voor jou! Spannend meis,ik ga heeeel erg hard voor je duimen hoor! Heel veel succes vanmiddag! Liefs en een knuff.. -x-