En hoe is het gegaan? En nu afwachten 2 weken? Jeetje wat zal het spannend zij voor jullie! Doe de sint de groeten van mij en veel plezier,toch weer wat afleiding heh... Liefs Dais.. -x-
Het is goed gegaan! ps de testdatum is verzet door de privesituatie en mag nu 29-11 komen om bloed te laten prikken en dan 30-11 bellen voor de uitslag dan is het niet zo dubbel op 1dec. vind het nu wel veel enger en spannender dan de vorige keer, er speelt toch een bepaalde emotie mee.
Spannend hoor! Ben helemaal zenuwachtig voor jullie laat staan wat jullie dan al wel net zijn.... Zou mooi zijn heh meis als het gelijk raak is! duim*duim*duim*duim*duim
phoe heb mijn hoofd weer beetje boven water denk ik. ben heel verdrietig geweest na de geboorte van chloé (Bo20). Me zelf gekwelt waarom dit geluk ons niet gegunt was. het doet me zo zeer! terwijl ik heel gelukkig voor haar ben! Ennnnn ik begin weer ongi te worden, veel buikpijn en bloedverlies, hoop dat het doorzet hoe zeer het ook doet... lieve marlboro hoop dat alles voorspoedig gaat...
Lieve Rachje Het is heel normaal dat je het moeilijk hebt als je hoort dat bij een ander alles goed gaat. En dat heeft niks te maken met dat je het die anderen niet gunt. Ik vraag mijzelf ook heel vaak af; waarom kon het niet goed gaan? Ik denk maar zo: onze tijd gaat echt komen, en ik weet zeker dat jullie tijd ook komt. Hou je vast aan die gedachte, en ik ga voor jullie duimen. Veel liefs Miranda
@Rachje, fijn dat je ongie er is iig,is tenminste iets positiefs! Nu kunnen jullie er weer voor gaan,spannend! Het is ook heel dubbel zeg als je weer van zo dichtbij een geboorte meemaakt,ik wil je veel sterkte wensen meis,rustig aan... Liefs en een knuff voor jou!
@Marlboro, hoe is het met jou? Kan je het een beetje volhouden? Ik duim dat het raak mag zijn voor jullie! Liefs Dais.. -x-
hier gaat het slecht heel mijn bevalling komt ineens weer boven dacht dat ik eroverheen was blijkbaar dacht ik er te luchtig over en nu komt het allemaal weer boven en nu snap ik ook hoe hubbie zich gevoeld moet hebben enzo enzo verder heb ik er een hard hoofd in of het raak is ik geloof niet dat wij zoveel geluk kunnen hebben dat het weer in 1 keer raak is... en in mijn hoofd spookt al een paar weken jan'08 waarom weet ik ook niet maar eigenlijk hoop ik toch dat het nu al raak is! al durf ik het niet zo goed...
Nou meid... ik hoop voor jou dat het echt snel beter gaat! Neem er wel de tijd voor en geef toe aan je gevoelens. Het is ook allemaal niet niets. Liefs en een dikke knuffel, Josien
Fijn dat je ongie eraan komt / is gekomen, Rachje. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is, een geboorte zo dichtbij. Heel normaal. Ik wens je veel sterkte toe.
Hee meis, je kan niet meer doen dan afwachten heh... Ik hoop echt dat het raak mag zijn voor jullie! Rustig aan en een dikke knuffel voor jou.. Liefs Dais... -x-
hier gaat het wat minder heel veel bloedverlies enzo uitleg staat verder even in mijn eigen topic vruchtbaarheidsbehandelingen ***onze kinderwens*** moet nu even snel het zh bellen
Ik heb even je eigen toppic gelezen, en hoop dat het toch allemaal goed gaat komen. Ik ga in ieder geval héél hard voor je duimen. Veel liefs Miranda Ps ik snap nu ook wat Rachje bedoelt.