hoi meiden sorrie had het hier natuurlijk ook moeten laten weten vorige week woensdag al ongi geworden (wat volgens het zh niet goed is en kan) Vrijdag word ik gebeld en gaan we overleggen hoe en wat want de innesteling heeft geen plaats kunnen vinden en ik vind het zonde als er wat aan de hand is met me om zo steeds mijn pogingen weg te gooien aangezien die ook aan het aftellen zijn dus eerst maar eens kijken wat er aan de hand is en wat er tegen te doen valt en dan kijken we wel weer verder word het wachten zooooo beu wil gewoon graag een kindje hopelijk gaat het ons lukken voordat we 4 jaar bezig zijn...
Lieve Marlboro. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen de komende tijd. Ik hoop zo dat je begin volgend jaar goed nieuws krijgt en dat je snel zwanger mag worden. Ik gun het je van harte. Ik blijf voor je duimen hoor. Veel liefs Miranda
thanks meid ben benieuwd wat ze gaan zeggen vrijdag... moet voor de sier een zw test doen om te kijken of ik echt geen hcg aanmaak en dan kijken hoe we evt verder kunnen
Hoi, Ik vind het helemaal niet raar. Het is niet ter vervanging, je zult het altijd met je mee dragen. Ik ben namelijk met 24 weken en 4 dagen bevallen van mijn twee dochters Noah en Romy, zij hebben het ook niet overleefd. Ze waren nog niet levens vatbaar. Ik wil nu ook heel graag weer zwanger worden. Het is en blijft toch een wens en we hadden er allemaal heel erg naar uitgekeken. Ik denk dat jullie dat gevoel ook wel hebben. Groetjes Daisy
Hoi Daisy, nou en of dat gevoel bekend is. Hier is wel duidelijk geworden dat we allemaal dezelfde enorme wens hebben snel weer zwanger te mogen raken. Vervanging is geen sprake van, je kindje mogen verzorgen... Daar gaat het om!
@Marlboro, ik begrijp heel goed dat je het wachten beu bent,ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en blijven 9 maanden lang.... Nu weer afwachten tot vrijdag dus? Sterkte! @Daisy1,hoi meis! Ik sluit me ook helemaal bij je aan,het is zeker geen vervanging,je was al zo'n eind zwanger,je bent er klaar voor,punt! Hoe lang is het geleden bij jullie? Sterkte!
hee meiden, een van mijn zussen is zwanger. voel me weer zo raar ik wil ook zo graag! het is nog heel pril, duimen jullie met me mee dat het voor mijn zusje goed blijft gaan? Ze is nu 5 weken ofzo
Gefeliciteerd met je zusje, Loopy. Ik kan begrijpen dat zoiets heel moeilijk voor je is. Veel liefs en een knuffel van Miranda.
@Marlboro, ik wil je morgen heel veel succes wensen en hopelijk wordt je wat wijzer... Liefs en een knuffel voor jou! xxx
malboro, sterkte meid! Ik hoop zo ontzettend dat jullie droom ook in vervulling mag gaan! Het is allemaal al zo vreselijk erg...en als je dan nog zo lang moet wachten... Ik blijf voor je duimen meid! sterkte!
ik was ergens erg bang om weer zwanger te raken en ergens wilde ik het ook heel graag, we besloten om van de zomer 2006 weer te gaan voor een kindje, een half jaar nadat we ons zoontje waren verloren met 20 weken, ik was meteen zwanger en ik heb werkelijk de eerste 20 weken in de zenuwen gezeten omdat ik dit kindje (ayman) ook niet wilde verliezen, toen we eenmaal de twintig weken voorbij waren was ik weer in de zenuwen omdat ik de 28 grens wilde halen (dan zou het kindje levensvatbaar zijn) toen ik die gepasseerd was had ik weer vrees voor de bavlling omdat ik bang was dat er iets zou misgaan tijdens de bevalling, dus hoe dichterbij de uitgerekende datum kwam hoe benager ik werd uiteindelijk kregen we 26 maart dit jaar onze zoon ayman en toen ik heb echt tranen van opluchting en vreugde gehuild toen ik hem hoorde huilen kortom ik heb natuurlijk wel wat genoten van de zwangerschap maar ik was meer bezig met zorgen maken.
Heej lieve meiden, sommige van jullie hebben het vast wel gelezen maar er is iets raars aan de hand? Ik dacht rond 11-11 mn ei te hebben gevoeld dus houd in dat ongeveer na 2 weken weer ongie moet zijn,dit was dus niet het geval,nu hebben we afgelopen donderdag een test gedaan en die geeft een hele dikke plus aan,ik heb gelijk HA gebeld en nu ga ik dinsdag bloed prikken om te kijken of ik zwanger ben of dat het nog van de vorige zwangerschap is wat onwaarschijnlijk blijkt te zijn want toen de gyn ons belde om te vertellen dat we toch een MK hadden was HCG onder de 1 meldde hij ons. Het is zo ontzettend spannend en als het zo is dan is het echt een kwestie van heel veel geluk aangezien we maar 2 x hebben geklust... Het is dus nog ff afwachten.ik heb wel een foto van de test in mn album gezet,hij is echt veel duidelijker dan mn vorige test? Liefs Dais.. -x-
@ daisy zo dat zou echt geweldig nieuws zijn spannend ik zie het dinsdag wel ik [-o< in ieder geval heel veel voor je liefs debby
jee meid wat een goed nieuws zeg ik hoop echt dat alles goed is en dat je een goede zwangerschap mag hebben ! dikke knuff voor jou
Daisy, dat is een heel vette plus! Van harte gefeliciteerd ermee. Het zal toch wel echt een nieuwe zwangerschap zijn? Je bent toen toch onderzocht? Fijn hoor. Ik had zoals je weet ook met 5 wkn een mk, ik heb ongeveer 10 dagen na het begin van de bloeding nog een gevoelige matcare zwangerschapstest gedaan om te kijken of alles weg was. En die was helemaal negatief, geen vaag streepje of niets... Maar het is goed om contact op te nemen met je arts/vk/ziekenhuis en alles even te laten controleren. Ik ben zelf ongesteld geworden gisteren en ik ben het nu zo ontzetttend beu, dat ik bijna geneigd ben om weer gewoon een voorbehoedsmiddel te gaan te gebruiken. Ik temperatuur, ik neem slijm waar, ik gebruik ovulatietests. We klussen ons suf op dagen dat het ons niet uitkomt, omdat we doodmoe zijn van ons werk. Ik let ontzettend op mijn leeftijl, weinig koffie, geen/zeer weinig alcohol in de vruchtbare periode en na de eisprong. Ik ben 2x zwanger geweest, dus ik kan het worden maar waarom duurt het verdorie steeds zo lang? En waarom gaat het steeds mis? Ik wil zwanger zijn en 9 maanden blijven, maar anders wil ik gewoon normaal leven, zoals andere mensen en niet steeds overal op moeten letten. En tot overmaat van ramp zit ik hier - vlak na mijn verhuizing - nu in een prachtig, gigantisch groot huis met 6 kamers (inc. woonkamer) in een kindvriendelijke buurt met een park vlakbij... maar we wonen hier met zijn tweetjes (gelukkig wel met 2 katten erbij). Het is dus allemaal perfect maar nu het kindje dat wel blijft leven en gezond is nog....