Daisy, Ik zie het ook als een nieuwe zwangerschap! Van harte proficiat! Door alle gebeurtenissen zul je misschien gemengde gevoelens hebben. Maar we zullen duimen dat alles goed blijft gaan! Liefs, Mariel
Hallo Allemaal, Ik ben nieuw hier en na het lezen van jullie verhaal, vond ik dat ik wat moest schrijven. Ik ben moeder van een engeltje Sterre (08-02-07-*14-02-07), Zij is thuis geboren na 41 weken zwangerschap. Om kort te zijn heeft zij op een of andere manier zuurstof tekort gehad. En zoals de artsen zeggen pure pech! Ook ik had sterk de behoefte om zo snel mogelijk weer zwanger te worden. Je mist dat getrappel in je buik. Maar bij mij bleef de ongi ook 10 weken uit precies als jullie ook de nodige testen al gehaald maar nee hoor. De dag dat ik aan het werk moest was de dag dat mijn lichaam weer in zijn ritme kwam. Huilend zat ik achter het stuur. Maar ook opgelucht want nu was het tijd om er vol tegenaan te gaan. En ik had geluk mijn tweede ongi bleef uit en op dit moment ben ik 32 weken zwanger van de tweede en de uittel datum is dezelfde alsdie van Sterre* 1 febr. Dus allemaal er is hoop! Ik moet eerlijk bekennen dat nu het einde in zicht komt, ik er als een berg tegen opzie. Maar het ziekenhuis begeleid mij fantastisch. Zo onbevangen als ik bij de eerste zwangerschap was zo gestresst ben ik nu. Ik wil jullie allemaal heel veel strekte wensen met het zwanger worden en het zwanger zijn. Groet sette
welkom Sette! Ik ben altijd blij te horen dat meiden weer zwanger zijn na zo'n enorm tragisch verlies. Hopelijk gaat alles goed! Als je het een keer moeilijk hebt met het verlies van Sterre, kom dan gerust bij ons kletsen, hopelijk vind je troost bij ons
Welkom, Sette, jouw dochtertje heet hetzelfde als mijne.... Fijn dat je weer zwanger bent & veel sterkte met die laatste weken.
@ daisy ik wil je even heel veel succes wensen vandaag en ik zal heel hard voor je [-o< wanneer krijg je de uitslag ik ben heel benieuwd liefs debby
Dank je wel meis,lief dat je aan me denkt! Ben vanmorgen bloed gaan prikken en kan eind van de middag bellen voor de uitslag,nu pas ga ik het heel spannend vinden,brr... Ik hou je op de hoogte! Hoe is het met jullie? Liefs.. xxx
@ Daisy oh wat spannend meid(lijkt me heel spannend brr) ja hier gaat het nu goed.zijn lekker vorige week een midweek met z'n drieeen weggeweest (was heerlijk) donderdag moet ik weer terug naar de arbo (loop nog steeds in de zw) ga denk maar voorstellen dat ik vanaf januari weer ga werken(is misschien wel goed om weer een beetje in het normale ritme te komen ) alleen tegen de feestdagen zie ik enorm op denk dan elke keer van had hier nu met mijn mannetje kunnen zitten nou is toch weer wat lang verhaal geworden maar kom hier vanmiddag terug om de uitslag te bekijken ga echt onwijs hard voor je [-o< [-o< probeer je rustig te houden vandaag(zeg ik wel maar zou ik ook niet kunnen hoor liefs debby
Hi Dais, ik zal het hier vandaag ook af en toe in de gaten houden. Sterkte op deze spannende dag meid. Liefs, Mariel
ik duim voor je! PS: ik had een hoop uitroeptekens getypt, maar de censuur hier op de pagina is inmiddels dusdanig dat ook al niet meer mag
Ik denk aan je meid! Wat een spannende dag zeg... die positieve uitslag is je zo gegund...! Liefs, Josien
Hallo, ik lees af en toe met jullie mee omdat ik het een ieder van julie zo gun om weer zwanger te worden. Ik begrijp dat het nu spannend is voor Daisy en ik wil je dan ook veel succes wensen. Hopelijk komt er een super uitslag! Alle andere meiden ik hoop dat 2008 jullie jaar gaat worden! Liefs Erica
Dank je wel lieve meiden! Ik weet alleen nog niks,kan over een kwartier terug bellen,hopelijk is er dan wel iets maar ik ben er bang voor,de assistent wist me niet te vertellen of er wel nog iets zou komen vanuit het ziekenhuis Ik laat het zsm weten... Thanks! xxx
@ daisy ze laten je wel elke keer zolang in spanning zitten zeg ik blijf duimen voor je (kom zo weer even kijken) liefs debby
Wat je zegt in spanning idd! Nou het is er niet dus moet morgen terug bellen! Snappen jullie dat nou,Ik heb iedere keer dat ik alles uitloopt of wat anders,ik ben hier nu zo kwaad om! Waarom zeggen ze dan dat ik eind van de middag terug kan bellen? Dank je voor jullie medeleven! xx
Meid wat naar zit je al de hele dag in spanning. Succes morgen en hopelijk kun je vanavond toch wat rust vinden. Ik duim ook voor je hoor!