hey lievie gefeliciteerd meid echt super ik hoop echt dat het deze keer goed blijft gaan ga heel hard voor je duimen hou je ons op de hoogte : dikke knuff
hey meiden hoe is het hier met jullie loopy: hoe gaat het met jou? al een leuke donor gevonden? hoop echt dat het je gaat lukken! en de andere meiden hoe is het met jullie en zwanger worden? ik hoop echt dat 2008 een mooi jaar word voor ons allemaal! dikke knuffel voor jullie
hee lieve Caruli, hier alles goed. Heb zondag vreselijk hard gehuild toen er nog een zus zwanger bleek. moest er gewoon bij gaan zitten. morgen bespreking met mogelijke donor. spannend he...
Haai,hier alles goed hoor We mogen zo naar het ziekenhuis,ik ben echt zoo nerveus,pfff! Maar ik heb er wel een goed gevoel over,dus we zullen wel zien.. @loopy,ik hoop dat je er uit komt met je nieuwe donor,ik ga iig heel erg hard duimen! @Caruli,hoe gaat het met jou meis? Ik hoop ook dat 2008 een topjaar wordt voor ons allemaal! Liefs Dais.. xx
Lieve Loopy, je moet maar zo denken: jou beurt komt ook nog wel. Ik blijf voor je duimen meid. Liefs Miranda
@ Loopy ik wil je heel veel succes wensen voor vanavond en dat jullie er vanavond uitkomen en dat je dan maar heel snel zwanger wordt veel succes liefs debby
Lieve Loopy,ook ik wil je heel veeel succes wensen voor vandaag en hopelijk komen jullie er samen uit,spannend! Liefs en een knuff.. xx
we hebben getekend alle juridische zaken zijn afgetimmerd en op papier gezet. volgende week krijg ik mijn eerste potje met zwemmers!
wow wat goed zeg gefeliciteerd! ga je nu ovulatietesten doen om te zien wanneer je je eisprong hebt en zo? doe je dan zelfinseminatie of in het zh? haha vind het toch wel knap van je hoor dat je het zo allemaal doet hoop echt dat het snel raak is!
ik heb ovulatietesten gekocht en hou al een paar maanden mijn temperatuur bij. ik ga eerst met zelfinseminatie aan de gang, als het na ee jaar nog niet is gelukt kan ik altijd een dokter hetzelfde werk laten doen (toch?)
Succes meid! Mag ik een stomme vraag stellen? Hoe doe je dat dan met zelfinseminatie? Ik bedoel... bel je die donor op en moet hij dan een potje komen inleveren, of wordt het ingevroren, of hoe moet ik dat voor me zien? Sorry... ben een beetje dom in dat soort dingen... Liefs, Josien
ik wil even laten weten dat ik aan jullie denk, en hoop dat jullie allemaal heeeeeeeeeeel snel zwanger mogen worden! Liefs Melissa!
Wij willen ook weer proberen zwanger te worden. We zijn uitbehandeld voor ivf in Nijmgen en een hersteloperatie zagen ze voor de ivf al niet zitten. Via via zijn we bij een gyn in Eindhoven terecht gekomen en hij denk mijn steriliatie wel ongedaan te kunnen maken en geeft ons gelukkig nog een kans. We staan nu op de wachtlijst en elke eerste dag van mijn menstruatie mag ik me daar melden en hopelijk zijn we binnenkort aan de beurt. Ik wil eigenlijk niets liever zo snel mogelijk weer zwanger zijn, al maakt me dit ook super bang... Groetjes Naatje