spannend loopy ik hoop echt dat het raak is voor je! naatje dat word weer spannend dan hopelijk gaat het ze in eindhoven wel lukken en raak je weer zwanger! ik blijf duimen voor jullie
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar! Hier alweer in ronde 5.... Ik dacht altijd dat ik veel geduld had....
@ loopy jij ook heel veel succes gewenst voor de komende weken @ mariella jij succes in de 5e ronde ( ons geduld wordt wel op de proef gesteld he ) @ caruli je hebt ons wel heel nieuwsgierig gemaakt vertel liefs debby
hoi meiden sorrie dat ik jullie nieuwsgierig maak maar is nergens voor nodig hoor en ps ik praat uit prive redenen niet hier over zwanger worden aangezien ik mijn oude naam weer heb en mensen me kennen maar nu kan ik wel openlijk over tygo praten want dat weet iedereen maar of we weer bezig zijn en hoe of wat is niet de bedoelding dat mensen hier in fam dat te weten komen maar ik pb jullie anders wel even
Caruli, Ik hoop ook dat jullie wens snel vervuld zal worden ! Hier vandaag de definitieve bevesteging gekregen dat we ook deze maand niet aan de beurt zijn. Vorige maand was het ook al zo. Afgelopen vrijdag toen ik belde zeiden ze al dat ik me moest voorbereiden en dat de kans klein zou zijn dat we deze maand ingepland konden worden. Ook al was ik voorbereid, is het toch weer een flinke tegenvaller! Waarom moet het allemaal zo lang duren? Maar ik kan niets anders dan me er bij neer leggen en weer te wachten op mijn volgende menstuatie, op naar de volgende kans! Naatje
Lieve Tygo Papa en mama gaan het weer proberen jou en casey een broertje of zusje te geven hopelijk duurd het niet te lang, want al dat wachten maakt ons heel bang. Wij hadden jou zo graag onze liefde willen geven, maar helaas mocht jij niet langer leven we missen je, en hebben veel verdriet, en vergeten zullen we je niet! Hopelijk brengt de toekomst ons ooit nog geluk, onze wens een lieve kleine uk. we hopen dat jij er dan over zal waken , en je broertje of zusje dan van gezondheid zal laten blaken. lieve schat, je bent en blijft voor altijd in ons hart
Lieverd,wat ontzetteng mooi geschreven. Ik hoop zo dat het jullie mag gaan lukken! Hier blijven mn duimen draaien voor jullie! En ik weet zeker,een broertje of zusje komt er voor Casey en Tygo*... Liefs Dais.. xx
Lieve Caruli, Heel veel suc6 met jullie nieuwe cryo poging! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Dikke knuf Naatje
Caruli en alle andere vlindermama's die graag weer zwanger willen worden; ik hoop zo enorm dat 2008 een vruchtbaar en prachtig jaar voor ons allemaal wordt!
Ik las toevallig dit op het forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=75510 Dit stukje gaat over trisomie 21 (=down syndroom) en een verstoorde foliumzuurstofwisseling. Laat mijn zus nu juist die ziekte hebben, waarbij je foliumzuurstofwisseling verstoord is! Toen ben ik eens gaan zoeken of er een verband bestaat tussen trisomie 18, dat Sterre had, en de foliumzuurstofwisseling van de moeder. Er is mogelijk een verband. Ook herhaalde miskramen zijn mogelijk als gevolg van deze aandoening. Nu ga ik donderdag naar de huisarts om hierover te praten. Ik heb haar al een hele brief geschreven over onze geschiedenis, want het is een nieuwe huisarts sinds we verhuisd zijn. Misschien gaan ze het wel onderzoeken, of moet ik meer foliumzuur slikken.
sjonge aquilegia, dat is nogal wat! als er inderdaad een verband is dan hoop ik dat extra foliumzuur je helpt een gezond kindje te krijgen. Ik slik zelf trouwens 5mg per dag in plaats van 0,5mg.
@Aquilegia,nou meis,ik hoop dat ze je daar mee kunnen helpen. Wel raar dat je er zelf achter moet komen niet dan? Ik slik net als Loopy ook foliumzuur van 5mg ipv 0,5mg. Ben benieuwd naar je gesprek! Liefs Dais.. xxx
@aquilegia, dat is idd iets om over door te vragen. Ben heel benieuwd. @Loopy is de rode vlag bij jou al uitgehangen? of laat het zich op zich wachten? @Dais, bijna de 8ste! spannend he? @Caruli, hoop dat al het geluk jullie mee zit en dat er nog een heel mooi broertje/zusje met een beschermengeltje bij jullie mag komen. @Mariel, hoe is het daar bij jullie? Hier is het beetje minder. Ik heb ontzettende krampen in mijn liezen, pijnlijke steken in mijn linkeronderbuik. Ben met oud en nieuw een dag druppeltjes bloed verloren(ben de 17de ongi geweest tot de 20ste). Mijn buik zet ook een beetje op want mijn broeken zitten te strak. Kortom we zijn aan het sukkelen... Vandaag om 4 uur hebben we een afspraak bij de gyn. voor de uitslag van Jaylie* en de placenta. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Vermoed niet veel. Zit te denken om de gyn te vragen waarom ik zo'n pijn heb, miss zit het wel niet goed van binnen?
@Rachje,dat is idd niet zo best! Ik zou er toch eens naar vragen als je er toch bent! Veel succes vanmiddag! Liefs Dais... xxx
rachje: ik zou je ook even nalaten kijken hoor als je er toch bent misschien even een echo om te zien of er iets van binnen niet goed zit je weet het maar nooit.. heel veel succes ps aquilera: heel veel succes met het gesprek zou het idd eens goed navragen allemaal.
Hi Rachje, hier is het passief in de buik en erg actief buiten de buik... Geduld wordt dus vreselijk op de proef gesteld. Niet goed dat je steken hebt, meid. Maar goed dat je die afspraak hebt en ik neem aan dat die gyn zelf ook wel snapt dat hij/zij je na moet kijken. Hoop dat het iets onschuldigs is! Laat je het weten!? Succes. Hé Aquilegia, wat bizar dat je daar nou zelf achter komt!? Maar wel goed. Ik hoop dat eventuele verandering van volume foliumzuur zal gaan helpen! Hoe zijn jullie erbij gekomen om 5mg te slikken ipv 0.5mg? Als dat aangeraden wordt na een mk of doodgeboorte, dan had ik dat wel eens willen horen!
Hé Rachje, dat klinkt niet goed. Zou het inderdaad even navragen. Mariella, 5 mg foliumzuur wordt aangeraden voor vrouwen die een kindje met een open ruggetje of open schedeltje hebben gekregen. Vandaar dat een aantal dames dat slikken. Maar het is niet standaard na een miskraam of doodgeboorte. Na herhaalde miskramen wordt het geloof ik wel vaker gedaan.
Ah, ok. Dan houd ik het voorlopig toch bij 0.5mg. Ik heb van de zws nog van die pillen waar alles in zit, incl foliumzuur. Die maak ik eerst wel op.