@ rachje20 nee heb eigenlijk nergens last van (voorgaande maanden verbeeldde ik me allerlei klachten) heb alleen al een week krampen in mijn buik)maar weet niet wat ik hierbij moet denken we wachten wel weer af wanneer ga je testen(veel succes he ik ga heel hard duimen) caruli jij morgen ook veel succes en dat je maar van het weekend terug mag komen voor de tp ik hoop het voor je liefs debby
Hi meiden. Tsja, ik vind het ook allemaal nogal wat. Eerst dat ellelange wachten op die volgende zwangerschap. -Nou ja, ik besef heel goed dat hier meiden zijn die al veel langer wachten... maar ik vind een half jaar al verschrikkelijk lang als je wens om je kind te verzorgen geëxplodeerd is met de geboorte van je overleden kind.- Dus ga je steeds vaker denken; gaat het ÜBERHAUPT nog eens lukken? (zie mijn leeftijd) En als het dan lukt... de dagelijkse gedachte "laat het alsjeblieft goed gaan". Afin, allemaal dingen die we hier al meerdere malen eruit hebben gegooid. Maar toch blijft het malen he, zeker rond de menstruatie.
Hey meiden, en hoe is het hier? @Rachje en Debby? Jullie hadden toch bijna je NOD of al gehad? Spannend! @Mariel,hoe gaat het met jou? @Loopy,hoe is het met jou? @Aquilegia,meis hoe gaat het met jou? Meiden,allemaal veel succes,ik denk aan jullie!
@ daisy bedankt voor je lieve woorden ik heb vandaag nod maar nog niets te zien ik ga morgen testen als die er nog niet zijn (vind het nu wel heel spannend worden ) je hoort het van me liefs debby
wow debby het word spannend zeg ik hoop echt voor je dat het raak is mijn duimpjes blijven draaien voor je
@Daisy, ja had gister mijn nod, nog steeds geen ongi's te bekennen en ook geen buikpijn! Nog wel zere boobies! hoe is het met jou meis?
oh rachje bij jou is het dus ook al zo spannend het word nog druk hier met de zwangeren hopelijk ook voor jou duim ik meid heel veel succes wanneer ga je testen?
haha heb gister negatief getest caruli, zoals verwacht. Heb nog geen nieuwe datum om te testen, wacht nog eventjes af. Ja hopelijk heel snel druk hier, zo toch leuk zijn he? met zijn alle zwanger
Ik had gisteren een hele goeie ovulatietest. vanavond komt mijn donor weer, hij is dinsdag ook geweest. alleen mijn temperatuur blijft vlak. raar hoor. @rach, ik hoop zo dat je zwanger bent! ik blijf duimen! @debby, ik hoop zo dat je zwanger bent! met al die pendels in januari kan het bijna niet missen toch?
@ loopy he spannend voor je zeg(maar goed dat je donor zo meegaant is en flink wil doneren ) ja met die pendels kan het eigenlijk niet missen he maar ik ga nog nergens van uit(zei ze heel serieus) ik ga morgen testen als die er nog niet zijn dus jullie horen het zo gauw mogelijk en jij succes vanavond he dat het maar een luckie schot wordt liefs debby
hey loopy jij ook heel veel succes meid komt hij alleen vanavond nog of misschien nog een keer? hopelijk is het raak meid!
hij is al 3 keer geweest, nu de 4e keer. volgens FF is mijn meest vruchtbare periode na morgen voorbij
Spannnend, Loopy, Caruli en Rachje... Hopelijk gaat het lukken! Ik heb net mijn eisprong gehad, volgens Fertility Friend op dag 13 van mijn cyclus, maar ik heb nog positieve ovulatietests gehad op dag 14 en dag 15 (en dus niet op dag 13). Maar nu is hij dus geweest, al is mijn kaartje heel vreemd deze maand (zie link in onderschrift, iets naar beneden scrollen). De wachtperiode kan weer beginnen. Zucht. @Mariella: ik herken ontzettend wat je schrijft. Mijn kinderwens is ook geëxplodeerd met Sterres dood en geboorte. En iedere maand wachten lijkt er één te veel, al wachten sommige andere vrouwen nog langer. Plus de onzekerheid van "lukt het nog een keer", al zal dat voor jou nog wat sterker spelen.