Oei oei oei,heel erg spannend dus! Meiden we gaan er voor heh! Ik blijf iig heeeeel hard duimen......
Aquilegia, die is inderdaad raar en het frappante is... bij mij deze cyclus net zo! Eerst dip, omhoog en opeens weer een dip dan definitief omhoog. Straaaange...
Hé wat gek, Mariella, bij jou ook al... nou als we er maar zwanger van worden, dan hoor je mij niet meer klagen!
@ alle meiden ik heb vanmiddag op mijn werk bijna twee liter water gedronken maar wilde eigenlijk nog testen,maar ik dacht ik heb veel te veel gedronken MAAR ER STAAT EEN VAAG TWEEDE LIJNTJE (morgenochtend doe ik nog een testje en als die duidelijker is ga ik heel hard gillen van blijdschap) jullie horen het nog(oh ik ben toch al wel een beetje heel erg blij) groetjes debby
@ debby, ik had ook een vaag lijntje deze was na een paar minuten volgens mij wel 10 steeds duidelijker geworden. Dus zou toch geweldig zijn! Laat het morgen wel even weten!
@ sette ja tuurlijk laat ik het morgen weten(je ziet het lijntje ook als ik het niet in het licht houd dus ik heb hele goede hoop) ik zit hier nu met een knalrood hoofd ik kan het nog niet geloven maar ben al zo blij groetjes debby
Oh meiden dat wordt spannend hier. @ Debby: dat klinkt goed meid! @ Rachje: ik duim ernorm hard voor je...... Andere meiden: ook heel veel succes! Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn. Liefs Miranda.
@Debby,ow wat spanned! Ik denk dat een streep een streep is Ikmoet zo gaan werken dus mis ik het geweldige nieuws! Duim*Duim*Duim*Duim
jaaaaaaaaaa debby! wat super! ik hoop dat Rach en Caruli en ik je snel volgen! zijn we dan allemaal oktobermama's? sheesh ik zit hier gewoon te janken hahaha ik ben zo blij voor je!
@loopy aquilera en caruli bedankt voor jullie lieve woorden @caruli oh meid ik hoop het zo voor jullie nog twee nachtjes @loopy oh het word voor jouw ook heel spannend ik ga heel hard duimen(ik ben nog net een septembermama als de berekening van de huisarts klopt 24 september zegt zij maar de 29 ste moet ik naar de gyn en dan hoor ik hopelijk iets) dat alle meiden ons maar snel volgen dat zou helemaal geweldig zijn veel liefs debby
@ sette dank je jij ook nog veel succes he met de laatste loodjes gingen ze je nu inleiden of hoor je dat nog(ik weet de datum niet meer zou ik nu al zwangerschapsdementie hebben ) nogmaals succes liefs debby
nDebby, ze zouden gisteren inleiden maar de deur zat nog dicht zoals de gyn dat verwoorde. Nu mag ik zondag weer voor ctg en dinsdag ook en dan wil hij verder onderhandelen. Om gisteren in te leiden was hij bang dat het uit zou draaien op een ks en dat wilde hij liever niet en ik zelf zag dat ook niet zo zitten. Eerst weeen en dan als nog waarschijnlijk een ks Maar dinsdag onderhandel ik niet meer dan vind ik het goed geweest stel dat het wel uitdraait op ks dan ziten we zo dicht bij sterre d'r verjaardag en dan kan ik niet eens naar haar graf en dat wil ik wel heel graag. De gyn vertelde ook wel dat het mijn beslissing is maar dat op dit moment dit de beste oplossing nog is het kindje doet het nog goed, maar wat is het zenuwslopend. Zegt gisteren zo'n muts van een verpleegkundige ook nog na die ctg goh ziet er wel redelijk uit had alleen wel meer mogen bewegen, Ik gelijk in de stress. Maar goed wel tellen langzaam maar af maar het duurt nu wel lang hoor!
@ sette lekkere m*ts zeg die dat zegt ik begrijp dat je het dan benauwd krijgt wat je zegt dinsdag gewoon op je strepen staan(begrijp dat je graag naar het grafje wil)dus niet langer uitstellen dan (zeg ik makkelijk zonder medische opleiding )hoop voor je dat het dit weekend nog spontaan voor je begint hopenlijk zit je volgende week al lekker met die kleine bij je op schoot nou heel veel succes met de laatste loodjes veel liefs debby
Hier zijn vandaag mijn doorgekomen, precies op de dag dat ik ze verwachte. Jammer genoeg helaas te laat om me vandaag weer te kunnen melden in Eindhoven. Maandagochtend ga ik me weer telefonisch melden daar en hopelijk hebben we deze maand geluk en zijn we aan de beurt. Naatje