hoi lieve dames, hoe gaat het hier? bij twee mailinglijsten ben ik afscheid aan het nemen maar hier kom ik af en toe wel gluren hoor! Als er leuke nieuwtjhes zijn hoop ik dat jullie me op de hoogte houden! ik ben nog niet gebeld voor de onderzoeken, maar het gaat allemaal niet zo snel. als alles meezit krijg ik deze week een neefje of nichtje dus dat is ook spannend! Morgen is de uitgerekende datum. Ik zal jullie op de hoogte houden! @Caruli, ik hoop zo dat kleine Tygo* gauw een brusje stuurt! Misschien kan hij ook vragen aan Bas* of hij aan me denkt @Aquilegia: hoe is het met de acupunctuur?
vlinder: ik moet ongeveer 4 weken spuiten, en dan een dag rust en punctie. loopy: thanks meid wij hopen ook dat we snel een brusje voor casey en tygo* mogen ontvangen vanavond spuit 2
Ik ga nu 1x per 2 weken en ik ben er wel tevreden over. De acupuncturiste denkt dat het helpt, dus dat ik beter in mijn vel kom. Ze voelt mijn pols (aan twee kanten en op een aantal verschillende manieren) en daar maakt ze het uit op. Ik ben de laatste tijd wel heeeeeeel moe, dus misschien kan ze daar ook eens wat aan doen.
hai lieve meiden ik meld mij weer. lees alles mee hr maar heb me ff koest gehouden aguilegia hoop dat je acc.punc. zijn vuchtje afwerpt spannend caruli, wel fijn dat je weer wat kan ondernemen met het zwanger worden lijkt me. Ik ben dus nu 11 dagen overtijd, heb een regelmatig cyclus van 30 dagen. Ben dus na een vervelende invaldokter, liefdevol ontvangen door mijn eigen gyn en die heeft een inwendige echo gemaakt. En dit is wat hij zag: een verdikt baarmoederslijm en een vergrote eierstok. Hij vermoedt dat ik helemaal geen eisprong heb gehad. En ik had natuurlijk al getest maar ik test heel laat pas positief minimaal 3 weken overtijd. En met mijn achtergrond wil ik liever als de kippen bij zijn. Vandaar dat ik al bij de gyn ben geweest. (heb ik ff gekopierd uit mijn eigen topic). Dus vandaar dat ik zo stil ben geweest, ben dik overtijd. Nouja dat dacht ik, heb waarschijnlijk helemaal geen eisprong gehad. Heb ik weer.... hahaha hoe is het met de andere meiden? liefs Rach
Och Rach, wat een teleurstelling zeg! Dan hoop je zo zwanger te zijn en dan heb je geen eisprong gehad... Kon de gyn zeggen wat er aan de hand was? Ik hoop zo dat het snel raak is meid...
nee hij sluit trouwens een zwangerschap ook niet uit. Maar ik heb er rust mee, we hebben naar binnen kunnen kijken en het is dus of geen eisprong nog gehad of toch miss een kleine kans op een zwangerschap. Voel me overigens wel zwanger. Ben allang blij dat hij zo lief voor me was. De dienstdoende ha was heel rot en gemeen tegen mij. Daar heeft jordy nog een belletje naar toe gedaan dat we zo niet behandeld willen worden. Hij lachtte me gewoon uit die man! Dat een bloedtest op hcg niet bestaat en dat mijn lichaam niet voor niets laat syptomen geeft en dan gaf de test positief is geen garantie dat het goed blijft gaan. Ik zeg nou met mijn achtergrond wil ik gewoon zekerheid. Ja las iets over een dood vruchtje. Nee zei ik, doodgeboren kindje. Ja dat bedoel ik ook, zei hij toen. Nou ik was buiten en moest weer zo hard huilen. Dus heeft jordy mijn gynaecoloog op gebeld en mocht s middags meteen komen. En smitje (mijn gyn) was heel lief en begrijpend, nu heb ik weer rust met mezelf. Is ook belangrijk. Hoe is het met jou, voel je je goed?
heel veel sterkte lieverd, ik hoop dat het toch raak is en dat je anders in de volgende ronde zwanger raakt
Wat is hij niet zo goed wijs joh! Fijn dat Jordy jou steunde, dat hoort het ook zo, tjeetje! Sterkte meis!
@ rachje, Jeetje wat een onbenul van een ha. Gewoon schande. Gelukkig dat onze smit wel begripvol was. Ik had van hem ook niet anders verwacht. Oh hoop zo dat je snel zwanger bent meid er is niets mooier danzo'n kleine gup kunnen vertroetelen en knuffelen. Het is ook erg emotioneel en confronterend maar ik zou het voor geen goud willen missen. liefs sette
dankjewel lieverds! Zo dat ben ik weer kwijt als ik jullie toch niet had! Hoe gaat het met spuiten caruli? Mijn duimen draaien hr... non stop voor ons allemaal! @Sette, hai meiske fijn weer eens wat van je te horen. Geloof het graag dat het erg confronterend en emo is. Maar dat mag ook. Hoe gaat het met jou, je vriend en summer? Dat gevoel van het niet willen missen voor geen goud, heb ik nu al met Jaylie*. Ondanks het verdriet zou ik ons grietje voor geen goud hebben willen missen!Ben blij dat ik haar heb leren kennen. Haha moet zeggen dat ze soms nog als mijn lichaam in rust is aan me verschijnt. Dan denk ik altijd weer: hebben we mooi gedaan!
Ja hier gaat het met summer ontzettend goed. Met mij een beetje minder wordt nu allemaal wel moeilijk heb van sterre nooit goed verwerkt wilde zo graag weer een kindje en ja dan komen nu de waterlanders. Heb bij Summer soms het idee dat ze sterre ziet (ben normaal niet zo paranormaal bezig hoor)maar ze kijkt soms zo verschrikt en indringend ergens naar toe. Mijn vriend had dezelfde gedachte al (en die is de nuchterheid zelve). Ik heb wel met jullie meegelezen hoor, maar vind het zo moeilijk om wat te schrijven. Ik weet nu wat het is om voor een levend kindje te mogen zorgen en gun dat jullie ook zo allemaal en leef erg met jullie mee.
onze tijd komt nog wel lieve sette. Voel je je daar niet 'schuldig' over. Ja ik sta er wat opener voor, het zou zomaar zo kunnen zijn dat dat jullie summer sterre ziet. Hun band is nauw. En baby's staan ook nog open voor dingen die wij niet meer zo snel kunnen waarnemen. Ja ik begrijp dat je zo emo bent, nu er weer een kindje is is die droom uitgekomen waar je naar toe hebt geleefd, nu krijg je nog even het laatste portie van de minimaal 4 liter die wij zouden moeten huilen van smit. Huil alles er maar uit, daarna komt de tijd van genieten. Straks als er weer mooi weer aan komt ziet de wereld er ook al beter uit. Hoe is het met je man? Hoe houdt hij het vol?
@rachje, Met mijn vriend gaat het goed geniet met volle teugen van zijn oogappeltje. Maar hij werkt natuurlijk de hele dag en ik zit thuis (nog een weekje) dus hij heeft meer afleiding, maar we hebben het er samen wel veel over en praten ook tegen summer dat ze een oudere zus heeft. De laatste liter tranen ja nou volgens mij komt er volgende week een nieuwe liter als ik de kleine bij de oppas achter moet laten. Hoe gaat het met jullie dan las op je hyves (stiekem gekeken) dat je veel nare dingen te horen krijgt?
Hallo meiden, De afgelopen dagen had ik 2 licht positieve testen in handen en dacht dat ik weer zwanger was. daarom heb ik gister contact opgenomen met de HA omdat ik vroeg moet weten of ik zwnager ben ivm een verhoogde kans op een bbz. Ik mocht gister meteen een bloedtest doen. Helaas kreeg ik vandaag slecht nieuws, te weinig hcg voor een zwangerschap. Waarschijnlijk is er wel iets gaande geweest, vandaar ook de licht positieve testen. Ik heb me voorgenomen me niet meer bezig te houden met zwanger worden en mijn leven aan de kant te zetten met wachten. We leven al vanaf augustus 2006 steeds van misschien ben ik volgende maand wel zwanger. Ik durf geen nieuwe kleren te kopen, dan denk ik dat vind ik zonde als ik straks zwanger ben. Nee zo moet ik niet doorgaan, dit is geen doen meer. Ik ga ook me er proberen niet meer zo mee bezig te houden, al weet ik dat dit niet makkelijk zal zijn.
Pffff Naatje... Wat een vreselijke teleurstelling! (understatement). Je hebt gelijk dat je je leven niet op stop moet zetten en lekker moet doen wat je wil qua shoppen en dingen plannen. Maar o o wat is dat moeilijk! Meis, ik wens je zoveel sterkte...
Lieve Naatje, Ik heb je al eerder "gesproken"... Ik hoop dat het lukt er niet meer teveel mee bezig te zijn... Dat zal niet makkelijk zijn! Veel sterkte meid!
Heel veel sterkte en succes meid. Het lijkt me enorm moeilijk om deze beslissing te nemen. Liefs Miranda