Naatje, geef de moed niet op hoor! Er 'niet aan denken' is niet te doen, daar weet ik alles van. Maar ik hoop dat je positief kunt blijven. Je hebt twee gezonde kinderen en een groot hart dus er komt heus nog wel een mooi kindje bij! Blijf er in geloven he! Ik duim voor je, duim je ook voor mij?
Hey Loopy, fijn om je weer te 'lezen'! Hoe gaat het met je? Is er al nieuws over de onderzoeken e.d? Ik duim heel hard voor jullie allebei meiden!
met mij gaat het wel hoor. ik ben nog niet gebeld voor een afspraak, dus ik wacht maar 'geduldig' af.
Wat rot dat het allemaal zo lang moet duren zeg! Echt respect voor jou meis, dat je het 'geduld' op kunt brengen. Dat zal echt immens moeilijk zijn!
hoi girls, de eerste onderzoeken (echo buik en röntgen borstkas) zijn 18 april. ik moet om er om 11 uur zijn. nuchter echo van mijn hart komt later. bloedprikken mag gelukkig gewoon hier in het ziekenhuis.
Loopy, Eindelijk! Ik hoop dat alle uitslagen goed mogen zijn! Wat zal dit weer spannend zijn he meis! Hou je ons op de hoogte?
@Loopy, fijn dat je nu een datum hebt meis! Heel veel succes vast! Hoe is het verder met je? xxxDais...
Spannend meis! Ik heb al die onderzoeken ook gehad (om een andere reden, ze vermoeden pulmonale hypertentie :s gelukkig heb ik het niet!) en ze vallen gelukkig mee. Ik hoop dat ze je ook gerust kunnen stellen dat je zo gezond bent als een vis en dat niets je meer in de weg staat voor een prachtig lief brusje voor bas*.
Spannend he...fijn dat je al zo snel mag! Heel veel succes! Tuurlijk duim ik ook voor jou! Dikke knuf naatje
Ik heb vandaag maar een afspraak met de gynaecoloog. Sinds de operatie heb ik buikpijn. Eerst dacht ik dat het door de opeartie kwam, daarna schoof ik het op een eisprong en later op mijn menstruatie. Maar nu heb ik nog steeds buikpijn, ook heb ik het idee dat ik iets geks van binnen voel. (Dit merkte ik met het inbrengen van mijn tampon ) Ik heb een afspraak in het streek ziekenhuis gemaakt, hier ben ik ook steeds met de zwangerschappen van mijn meiden geweest. Ook ben ik hier begin 2006 geopereerd voor mijn afwijkende PAP. Ik kan al 21 april terecht gelukkig. Liefs Naatje
Caruli, ik vind het echt heel erg spannend. Ik hoop ook dat het niets ernstigs is, maar ben wel bang zeker omdat ik begin 2006 behandeld ben voor een PAP3b. Maar ik ga proberen gewoon rustig af te wachten, de 21ste is gelukkig al snel. Maar hoe gaat het nu met jou? Is toch weer even wennen denk ik zo'n verse poging of niet? Ik hoop echt dat deze poging gaat lukken, ik duim voor jullie! Liefs Naatje
hoi meid ja dat maakt het helemaal spannend voor je tja hier is het wel even wennen ja aan weer het spuiten enzo ik was zo gewend aan de cryo pogingen... maar goed nu hopen dat de eitjes goed groeien we zullen het zien volgende week
Naatje, dat is even schrikken meis! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt van je arts! Caruli, spannend zeg, nog 7 dagen... Elke dag lijkt wel een eeuwigheid nu. Lukt het met spuiten? Hoe voel je je?