weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mika, hahaha ;)
    knap hoor dat je je kan inhouden als je een test thuis heb liggen.
    Ik ga echt voor je duimen!

2. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Dames ik heb een vraagie, hoe lang na jullie bevalling zijn jullie weer ongesteld geworden?

3. Mika677

Mika677 Lid

5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Op de kop af: 44 dagen, ruim 6 weken.

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik precies na 65 dagen!
    Vond het iig gruwelijk lang duren..

@Meliske,ik weet dus helemaal niet wat mijn cyclus is,ik hou het maar op 28 dagen maar kan ook goed veel anders zijn.
    Ik heb dat nooit echt bijgehouden en ook geen pil geslikt dus ik moet maar gewoon afwachten,pff....

Hadden jullie dat ook,zo'n raar gevoel in je buik enzo,net of je ongie eraan komt?Ik heb dat al best wel n lange tijd,ook steken enzo,ik ben ervoor naar de huisarts geweest en daarom moest ik zw test doen,hij heeft gevoeld en alles zit op z'n plek zeg maar dus waars is het ontzwangeren?

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    13 augustus bevallen, 11 september ongesteld

6. Op 8 november bevallen en op 8 december was ik alweer ongesteld.

7. Lovebtweenus

9 sep 2007
    17
    0
    0
    mama
    utreg
    Mika...

Ook ik duim heel hard voor je... Ik ben benieuwd...

Heel veel liefs Natasja

8. Niet meer actief

ik weet niet zeker omdat ik af en toe bloed verloor dan weer een paar dagen niet dan ineens weer wel
    maar of mijn ongi erbij heeft gezeten weet ik niet
    want ben snel weer aan de pil gegaan zodat mijn lichaam weer tot rust komt en straks makkelijker kan starten met een volgende ivf behandeling ;)

9. naatje1982

9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    ik ben 32 dagen na mn bevalling ongi geworden.ondanks dat ik wel heb gekolfd voor 2 weken.maar mijn cycles was vrij snel op de rit weer.ik ben nu in mn 6de cycles na mn bevalling.en dat terwijl het nog geen eens 5 maanden geleden is.

mijn ongi is redelijk hetzelfde als voor de bevalling,alleen merk ik dat mn baarmoeder gevoeliger is dan ervoor.
    meer bloedverlies heb ik niet echt,duurt alleen 2 dagen langer dan voorheen,maar dan net heftig ongi.

ik had in de eerst cycles na mn bevalling dat ik al weer mn eisprong voelde.vond het heel erg rap in ieder geval.maar was aan de ene kant erg blij dat mn lijf nog wel werkte.

10. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    dank jullie wel voor jullie antwoorden. Ik vroeg me dat af, ik verlies sinds gister weer helder bloed ipv donkerachtig slijm. En omdat ik weer meer verlies dan dat ik deed, raakte ik in de war.
    Maar dit grietje is te koppig, ik heb sinds dat ik bevallen ben (vandaag 2 weken geleden) niet gerust overdag. Nu moet ik de tol betalen denk ik... waarom ben ik ook zo eigenwijs?

11. naatje1982

9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    meis doe wel rustig aan hoor,je lijf heeft wel een toprestatie moeten leveren.helaas is het zo dat je ook al heb je je kindje neti meer bij je je wel net als ieder ander die wel zn kindje nog heeft moet ontzwageren.

ik ben ook meteen mn bed uitgesprongen na de bevalling en daar merk ik nu nog steeds van alles van.

je kan tot 6 weken vloeien na je bevalling.

ik kan me zo goed voorstellen dat je niet rust,ik wilde dat ook neit,maar je "vergeet" (klinkt zo raar maar hoop dat je snapt wat ik bedoel) dat je pas bevallen bent,mede omdat je geen kindje hebt om voor te zorgen.

het is heel moeilijk en superzwaar,maar probeer echt een beetje je rust te nemen,desnoods ff op de bank liggen.

ik hoop dat het bloeden snel over is voor je.

liefs nathalie

12. Mika677

Mika677 Lid

5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Het is nog geeneens 16.00 hr, maar ik kon niet meer wachten. Nee, ik ben niet zwanger. Ik zal me blijkbaar moeten gaan voorbereiden op een onregelmatige cyclus.

Gewoon maar weer flink oefenen zonder naar de tijd te kijken, zoals vriendje lief zou zeggen.

Tsja...

13. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Ja het breekt nu ook wel op. het lijkt ook geen 2 weken geleden, maar veel langer.
    Daarom stap ik er ook sneller overheen misschien. Ook omdat het beetje wat ik vloei het enige is wat me er aan herrinnerd dat ik net bevallen ben.
    Ik bivakkeer al de hele dag op de bank... laat me verwennen door manlief :)

Phoe wat ben ik blij dat ik hier begrepen word!

Sorry dat ik niet zo thuis ben in dit soort dingen. Maar waar staat IUI eigenlijk voor *bloos*?

14. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hmm mika, dikke knuffel...
    Geef manlief maar gelijk, ook al is dat lastig om niet naar de tijd te kijken om het zo te noemen...

dikke kus

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    jammer mika, hopelijk ben je gauw wel zwanger

sterker nog: hopelijk zijn we snel ALLEMAAL ZWANGER!

16. Mika677

Mika677 Lid

5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Helemaal mee eens Loopy!

Manlief heeft ook gelijk.
    Dus maar weer flink oefenen :oops:

onder het genot van :({|=

En dan maar [-o<

(heb ze nu ook gevonden hoor, die emoticons... :whistle: )

:)

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    rachje20, ikke na 31 dagen weer.
    neem je rust hoor meid! ik akn alleen maar zeggen echt doen! want stel je telt weer snel aan zal je zeker blij zijn met alle rust die je van te voren genomen heb.

mika, jammer...had het zo gehoopt!

18. Niet meer actief

mika: balen meid
    hopelijk is het de volgende keer raak [-o<

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Mika,wat jammer joh,ik had het ook zo gehoopt voor jullie!
    Op naar de volgende ronde en hopen op meer geluk!
    Liefs..

20. naatje1982

9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    @mika,
    jeetje balen dat het negatief was.nu hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde en dan hopelijk meer geluk.

@rachje20,
    iui staat voor intra uterene inseminatie(weet net of ik het nou goed opschrijf ik gebruik altijd de afkorting.)dit houdt in dat het zaad opgewerkt word,dus alle bacterien en dode en slechte zaadcellen worden verwijderd en dan via een slangetje in je baarmoeder worden gespoten zeg maar.dit gebruiken ze vaak bij vrouwen die vijandig baarmoederslijmvlies hebben of als je langer dan zoveel tijd bezig bent en onbegrepen onvruchtbaarheid hebt(zoals wij eigenlijk).

hoe dan ook moeten het zaadje en het eitje elkaar zelf vinden en innestelen.dus dit staat erg dicht bij het op de natuurlijke manier,alleen word het zaad hoog in je baarmoeder gespoten,zodat het een kortere weg hoeft af te leggen.

dit kan je trouwens met of zonder hormonen krijgen,ik krijg wel hormonen,om de boel een handje te helpen.uiteindelijk had ik toen ik zwanger werd maar 1 eitje.mijn cycles is helemaal normaal en ben ook helemaal binnestebuiten gekeerd toendertijd.

maar goed voor een 2de kindje zou ik het er zo weer voor over hebben,als dat is wat er voor nodig is.dat hebben we altijd gezegd we doen wat we kunnen doen om zwanger te worden,we gaan heel erv,maar na ivf/icsi zou het wel ophouden.dus geen adoptie.

hoop dat het ene beetje duidelijk is zo.

Deel Deze Pagina