weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

God meid, wat ontzettend moeilijk allemaal. Ik kan me zo voorstellen dat het een obsessie wordt en dat je vrijt om een kindje en niet meer voor de leuk. Dat deed ik ook niet trouwens, het was echt iets dat nodig was, zoals ademen en voedsel. Maar ja, ik was snel zwanger en 6 maanden noem ik ook niet snel hoor. Ik zou niet weten hoe ik daarme om zou moeten gaan. Het is gewoon zo moeilijk dat je zolang na de geboorte van Sterre en de miskraam, nog geen kleintje in je armen mag houden... Dikke knuffel voor jou meid.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Als jullie het goed vinden kom ik met jullie mee lezen.

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    natuurlijk mupkuh. dikke knuffel voor jou. wat een droeve tijd he :( heb je je vlindertjes een naam gegeven?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Nee dat niet, was ook nog maar zo pril. Beide keren rond de 6 weken. Als ik het geslacht had geweten zou ik het wel doen. De eerste keer heb ik wel gedacht aan de naam Noa of Noelle.

5. Niet meer actief

Muphuh, ik sluit me helemaal bij loopy aan, natuurlijk mag je mee lezen!
    Ik wens je heel veel sterkte met je verlies...dikke knuf!

6. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @Aquilegia wat vreselijk voor jullie dat jullie weer zo lang moeten wachten zeg en vind het helemaal niet kort hoor 6 maanden
    hoop voor jullie dat het snel raak is

@mupkuh tuurlijk mag je meekletsen
    hele dikke knuffel vanaf hier in deze moeilijke tijden

@loopy hoe is het bij jouw dikke knuffel

liefs debby

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Aquilegia,jeetje meis wat een (WEER) teleurstelling zeg,ik had zo met je me gehoopt!
    Erg frustrerend lijkt me :(
    Nou maar hopen dart het alsnog snel gaat lukken zodat je hun hulp niet nodig hebt,misschien is het geen slecht idee om de sex ook wat leuker te maken,ook voor je man lijkt het me best heavy alhoewel ik jou heel erg goed begrijp...
    Ik blijf duimen voor je meis...
    Dikke knuff.....

@Mupkuh,tuurlijk mag je meekletsen meid(helaas hoor je ook in dit rijtje :( ),is alleen maar goed voor je en voor ons,ervaringen uitdelen...

@Loopy,ja meis hoe is het met je?

@Naat,spannend ook voor jullie.
    Ik hoop dat je de afspraak in September ook kan afzeggen omdat het niet meer nodig is...

@Caruli,hoe gaat het met jou meis?

Dikke knuff voor jullie...
    Heel veel succes meiden!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mupkuh: helaas welkom :(

daisy: met mij gaat het redelijk, druk met van alles en nog wat hihi
    heb nu weer waarschijnlijk een paar werkadresjes erbij
    dus kan ik wat extra verdienen ;)
    en ik zit te wachten op de proefdruk van de urn
    ben echt benieuwd ;)

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Caruli,ben echt heel erg benieuwd naar jullie urn.
    Wanneer zou je de proef binnen krijgen?
    Enne werkadresjes,wel fijn of niet,weer wat extra's en en hoop afleiding!

10. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Ik ben op 7 april bevallen na het breken van mijn vliezen bij dik 13 weken en uiteindelijk ingeleide bevalling. Daarna curretage want er zaten nog veel resten in. Als ik nu ongi word zal ik weer starten met Clomid en weer voor een inseminatie gaan.

Het is best zwaar soms lopen de emoties rond Remy nog best hoog op. Ik kom hier maar even meekletsen....ik wil zo graag...maar ben ook zooooo bang....gaat het zich herhalen e.d. Ik ben benieuwd hoe ik de 1e poging nu ga beleven.

11. Vlinder84

Sens, wat afschuwelijk voor jullie. Helaas welkom hier. En we zijn allemaal bang, dat is ook logisch toch? Laten we heel hard hopen dat het de volgende keer wel goed gaat...

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Mupkuh: Welkom ( helaas)
    Ik hoop dat we je ook kunnen steunen.
    Als je iets dwars zit,schrijf het van je af!
    Ook nog sterkte met jullie verlies.

Sens: zeker een spannende tijd. Hou ons op de hoogte.

13. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Jullie? hihi ik wen er maar niet aan...ben bammer helaas...maar ondanks geen partner ga ik wel voor mijn kinderwens. Heb ook geen tijd meer te wachten want ik ben 41 inmiddels en al een jaar bezig. Die partner zal zich ooit wel melden ;)

14. Vlinder84

Hihi stomme ik. En je hoeft je kinderwens niet uit te leggen hoor, als ik geen partner had zou ik ook als bammer door het leven gaan. Die wens is gewoon veel en veel te sterk.

15. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Nee vlinder niet dom....bammer is toch nog redelijk uniek. En die wens is zo sterk dat ik zelfs toen mijn ouders zich tegen mijn wens hadden gekeerd ik het contact met hen heb verbroken. Inmiddels is door de kleine Remy het contact helemaal super weer en snappen ze dat ze onvoorwaardelijk van mij moeten houden en dus achter mijn keuzes moeten staan. Die kleine hoe jong ook...heeft zoveel teweeg gebracht! Ben echt zo trots op mijn kleine kereltje.....

16. Niet meer actief

Sens, helaas ook welkom hier :cry:..heel veel sterkte met het verlies van je kleine manneke.
    Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan!

17. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Dank je Naatje. Ondanks alles...ik had hem niet willen missen! En zal hij altijd toch "aanwezig" zijn bij me

18. Vlinder84

Ja, mag dan wel uniek zijn, maar ik probeer juist zo hoe zal ik het zeggen, onbevoordeeld mogelijk te zijn. En toch doe ik dat nog veel te vaak. Ervan uitgaan dat een stel een kindje wil samen, terwijl dat niet eens nodig is. Ik snap je helemaal wat je ouders betreft, een kinderwens is zoooo sterk dat het bijna beangstigend is. En wat een liefde brengen die kleintjes in je leven he? Dat heb ik ook ervaren... Met recht trots op onze kinderen :D

19. Niet meer actief

Ik sluit me helemal bij jullie aan...ik heb onze twins maar heel kort mogen dragen, maar ik had het voor geen goud willen missen!

Onze vlindertjes waren nog maar heel klein, maar voor ons waren het onze kindjes. De weg van ivf was een lange weg met hele diepe dalen en onze twins hebben ons even op de roze baby wolk gezet, maar helaas moesten wij deze veelste vroeg weer verlaten voor een grote zwarte donder wolk...

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Sens,helaas ook welkom hier meid... :(
    Ik begrijp je angsten,het is ook niet niks,maar we gaan ervan uit dat de volgende keer dat je zwanger bent alles goed mag gaan...

Ik wens je heel veel sterkte met dit grote verlies... :cry:

Deel Deze Pagina