sorry meiden maar mag ik effe spuien? ik had net mijn stiefmoeder aan de lijn en mijn vader en zij zitten zo moeilijk te doen over mijn kinderwens... ikvoel me steeds alsof ik me moet verdedigen en dan zitten ze maar te zeuren over hoe moeilijk het is om in je eentje kinderen te hebben... maar ik voel gewoon zo'n enorme kinderwens en ik wil gewoon niet wachten tot het te laat is. ik kan wel blijven zoeken naar de perfecte man en zo maar daar heb ik gewoon geen zin in. maar dat wil niet zeggen dat ik er niet voor opensta! Het doet me gewoon pijn dat het voelt alsof ze me niet willen/kunnen steunen. pffff dat lucht wel op
Hoi Loopy, Het gaat om jou en wat jij wil. Heb jij het idee dat je goed voor je kindje zou kunnen zorgen en dat je hem/ haar genoeg liefde kunt geven. Ga er gewoon voor... Laat je vooral niet tegen houden door mensen om je heen... Ik wens je heel veel geluk en sterkte... En opa en oma draaien zeker wel bij als ze dat kleine hummeltje vast krijgen... @ Mika, Geef niet op he? Ik weet zeker dat t goed gaat komen en dat je binnenkort met een dikke toetert achter je pc zit..
loopy, meis gewoon lekker doen wat jij wilt. Het is JOU kinderwens, en wat de opa en oma willen vind ik in dit gevoel totaal NIET belangrijk. Ik kan me wel voorstellen dat het voor jou heel lastig is als je geen meewerking krijgt van hun kant.
@Loopy, ik sluit me aan bij Meliske en us-love-us (cryptogrammetje ) Tis JOUW wens en inderdaad... reken maar dat ze van dat kleintje houden zodra het er is. Waarschijnlijk is het bezorgdheid uit liefde, maar dat jij dan het nare gevoel krijgt te moeten verdedigen is heel logisch. Ik denk dat je het maar kort moet houden; je hebt er goed over nagedacht, weet zeker dat je dit wil, punt
en... je mag best zeggen dat je het erg fijn zou vinden, wanneer ze je het gevoel geven dat ze achter je staan
thanks Mariella, zo denk ik er ook over. Mijn stiefmoeder is ook een poos alleenstaande moeder geweest en spreekt natuurlijk uit ervaring dat het niet altijd tof is. Maar NIETS is altijd leuk. Was dat maar zo
Hi meis, ik kan me wel voorstellen dat ze bezorgd zijn over je en dat ze daarom zo reageren,neemt niet weg dat jij het hoeft te pikken om het zo maar ff te zeggen,als je gewoon eerlijk tegen hun bent,hoe jij erover denkt en dat je het helemaal niet leuk vindt hoe ze reageren begrijpen ze het misschien beter en zien dan dat je echt wel wil en dat je het ook aan zou kunnen! Als jij er weer klaar voor bent om weer zwanger te worden moet je daar voor gaan meid,en schijt aan een ander hebben,het is jouw wens,jouw leven,en jij beslist! Heel veel sterkte meid, en heel veel succes met zwanger worden,hoop voor je dat het snel raak mag zijn! Liefs D..-x-
He he ik ben vannacht eindelijk echt ongi geworden het lijkt wel of ik een koe verlies Dus dat heeft best een tijd geduurd, nu op naar de volgende ronde wel met ovutesten En hopen op 2 streepjes..... LIEFS nony
ik hoop het ook voor jou noni, twee streepjes! probeer het van de positieve kant te zien. als je ongi wordt, is jouw lijf in orde. en het is zich nu goed schoon aan het maken zodat een nieuw beebje zich er straks goed in kan nestelen! (wie geeft mij ook even een positive boost?)
hoe het in zijn werk gaat: dat kan caruli misschien uitleggen mij is voorspeld dat ik in november zwanger wordt van een jongetje ooooooooooooh wat zou dat mooi zijn... hoop het zo...
OEEH spannend! Wat een leuke voorspelling.. Ik hoop dat het zo mag zijn. Is het beetje zo dat je een vraag moet stellen en dat doormiddel van pendelen over letters, je een antwoord krijgt? Ik sta altijd wel open voor dat soort dingen. Mijn tante had bij ons al een meisje 'gezien' toen ik net een paar weken zwanger was van Jaylie. Dat ze een engeltje zou blijven mag ze gelukkig niet 'zien'. Gister wilde ze mijn babykamer zien(roze en paarse bloemen) en vroeg me of ik het zo liet, waarop ik zei dat ik het idd zo wilde laten. Toen zei ze: Dat zou ik ook maar doen als ik jullie was, waarop ze over mijn buik ging aaien. Dus ik zeg: nouja we passen het wel aan als het een jongen zou worden. Zegt zij: Nee zou het gewoon zo laten. Later vroeg ze of ik een nieuwe spijkerbroek had, dus ik zei: Ja want dit is het enige wat ik pas. Waarop zij zei: Oh over een paar maanden kan je gewoon weer je andere kleren aan. (weet niet of ze dan mijn oude kleren of mijn zwangerschapskleding bedoelde). "s middags ging ze naar huis en knuffelde ze me stevig en ging zo glimlachen, dus ik vroeg: waarom lach je nou zo? (alsof ze een geheimpje had) maar ze zei niks behalve: Volgende kindje dat bij jullie komt, moet bij ons komen logeren hr! haha ach ja het geeft iig een goed gevoel, das toch ook fijn?
Hi meis, als je wil kan je gewoon iemand die pendelt een pbtje sturen,je hoeft alleen je volledige naam en geboortedatum door te geven.. En of het vaak uitkomt weet ik niet die vraag had ik ook al gesteld maar heb er nooit antwoord op gehad! Liefs D.. -x-