weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelen

Amelen Lid

10 dec 2007
    90
    0
    0
    Vandaag heb ik echt een rot dag, ik voel me zo verdrietig en leeg van binnen. Heb ook totaal geen zin om mensen te woord te staan of vriendelijk te doen ... erg hé!

Momenteel heb ik nog geen gynecaeloog, ik liep tijdens de bevalling van mijn dochtertje bij de VK en nu moet ik wachten op de uitslagen van de onderzoeken die bij me gedaan zijn. Deze krijg ik volgende week te horen in het ziekenhuis en ik denk dat ik dan pas een afspraak kan maken bij de gyn .. toch?

Ik heb een brief gekregen van het ziekenhuis over de uitslag van mijn vruchtwaterpunctie en hieruit konden ze niks vinden. Weet iemand van jullie wat dit betekent? En kunnen ze met deze uitslag ook de kans op herhaling inschatten?

2. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Amelen bij wie heb je over 2 weken een gesprek in het ziekenhuis? Als je eerder naar een gynaecoloog wilt moet je dit denk ik aan je huisarts vragen, die kan je dan een verwijsbrief geven. Misschien kan hij ook voor je bellen voor het maken van een afspraak zodat het zo snel mogelijk kan.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Amelen, als je dat gesprek in het ziekenhuis krijgt, vertellen ze ook zaken als "wanneer mag je weer zwanger worden?" "Wat was de oorzaak?" "Hoe groot is de kans op herhaling?" "Hoe begeleiden ze een volgende zwangerschap?" Als ze dat niet doen, gewoon vragen. Ik had een lijstje met vragen meegenomen.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Spirit, sterkte vandaag meid. Nick komt eindelijk thuis...

Amelen, gewoon idd om een verwijsbrief vragen van de ha en al je vragen opschrijven. Ik moest vanwege de dna onderzoeken wachten, maar ik kwam er zelf achter dat ik een vitaminetekort had en dit moest eerst aangevuld worden. Na 4 maanden durfden we het weer te proberen en als een wonder was ik meteen weer zwanger. Heb geen opmerkingen gehad van ha of gyn, terwijl zij eerst hadden gezegd: 6 maanden wachten. Alhoewel, dat had mijn ha gezegd, de gyn zei: 1 menstruatie afwachten. Volg je hart, je gevoel, je instinct of hoe je het ook wil noemen.

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Spirit: Hoe voelt het nou om Nick* eindelijk thuis te hebben?
    Wij moeten nog ongeveer een weekje wachten,voordat we Lotte* op kunnen halen.

Ik denk dat ik me dan weer "compleet" voel.

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Het voelt goed om de as nu thuis te hebben. We weten nog niet precies wat we ermee gaan doen, een urn vind ik persoonlijk niet zo mooi. De sieraden die ze in het crematorium hadden vonden we ook niet zo bijzonder, ben vanmiddag bij een juwelier geweest en misschien laat ik een beetje as in een ring of armband zetten.
    In huis willen we iets aan de muur hebben met as erin, misschien iets in de vorm van een vlinder maar daar zjn we nog niet uit. Misschien heeft iemand van jullie nog een mooi idee.

7. Amelen

Amelen Lid

10 dec 2007
    90
    0
    0
    Spirit: Ik heb een afspraak met de kinderarts in het ziekenhuis. Ik was door de VK doorverwezen naar de kinderarts omdat ze het niet vertrouwde. En hij heeft ook de onderzoeken gedaan en daar krijgen we dan de uitslagen van.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe ontwikkelen vind het fijn om hier te praten met lotgenoten.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spirit: ik heb een ring met as van tygo* erin
    zal hem eens in mijn album zetten ;)

9. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    spirit: Mijn moeder heeft een bedeltje met as aan haar pandora armband. Mijn vader laat een hangertje maken met as. Opa en oma zijn dus voorzien. Ik heb wel ideeen voor mezelf maar ik ben er nog niet uit. Het laatste idee is inderdaad ook een ring met as.

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @ amelen: welkom, dat had ik vologend mij nog niet gezegd

@spirit: misschien kun je zelf een sierraad ontwerpen waar de as in kan? Ik zelf heb Bas* laten begraven en heb een tattoo als aandenken

@ loel: ga jij nog iets doen met de as? heb je een mooie urn uitgezocht?

11. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    @loopy zie dat de duivels gekomen zijn...sterkte ermee :sad:

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    loopy: Op 23 augustus gaan we Lotte uitstrooien. Dit was de dag dat ik uitgerekend was. Mijn man en ik hebben een tatoeage als aandenken laten zetten.

Klinkt misschien wel raar, maar volgens mij, als het doorzet, zijn de rode :evil: :evil: gekomen.

Ben er nu heel blij mee, maar daarna mogen ze snel weer wegblijven ;)

Sorry, maar dat moest ik even kwijt.

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ spirit, je kan echt hele mooie dingen laten maken. Je kan ook eens op internet zoeken daar staat het vol met ideeen.

@ Curuli, mooie tattoos zeg. Ik wil ook nog 2 kleine sterretjes laten zetten voor mijn miskramen. Valt verder niet te erg op want heb al 2 grote sterren.

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    We zijn gisteren en vandaag bij verschillende juweliers geweest, ik denk dat ik nu weet wat ik wil laten maken. Een brede zilveren armband en daarin laten we een vlinder graveren of er opzetten. Het lijfje plaatsen ze in de armband en daar komt dan as van Nick in. De binnenkant komt dan zijn naam te staan met de datum. We laten het maken bij een goudsmid die alles zelf kan doen, hij graveert met de hand, dat kan niet iedereen doen. kijk dit weekend ook nog op indernet of ik nog iets anders tegen kom maar dit lijkt me wel erg mooi.

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Spirit, volgens mij word het hartstikke mooi meid. Het idee klinkt iig prachtig.

16. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Het klinkt inderdaad prachtig.

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    klinkt heel mooi meid ;)

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Spirit,klinkt idd heel erg mooi!

Hoe gaat het hier verder?@Caruli?
    @Aquilegia?
    @Loopy?

Verder wil ik jullie allemaal heel erg veel succes wensen,ik dnke nog steeds aan jullie hoor meiden...

Knuff voor jullie...

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks wij denken ook aan jou (ik iig). Nog maar een paar weekjes voor je :D

20. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    De 1e IUI weer voor de deur...best raar gevoel...veel tranen want stel dat ik weer zwanger ben dan krijg ik er gratis weer heel veel zorgen voor terug de 1e periode. Maar als ik mocht kiezen...dan toch maar een zwangerschap ;)

Heel dubbel...herkennen jullie vast wel?

Deel Deze Pagina