@daisy: met mij alles goed. ik heb 16 juli een afspraak bij de cardioloog voor een echo en een ecg. ben benieuwd. zou de barst goed te zien zijn?
Sens, moeilijk he? En tuurlijk wil je zwanger zijn, maar je beseft al heel goed hoe eng dat is. Maar we blijven positief! Loopy, wat spannend meid. Hou ons op de hoogte!
@Mupkuh,thanks,lief van je @Sens,ik ken dat gevoel niet zo moet ik eerlijk zeggen. Ik kon me alleen maar concentreren op het zwanger worden,toen ik eenmaal zwanger was begonnen idd de zorgen,positief blijven meid! @Loopy,fijn dat alles goed gaat met je! De barst?(sorry mischien heb ik iets gemist?) Jij ook al de 16e,nou dan zal ik het pas laat lezen van je aangezien ik 5 dagen in het ziekenhuis moet blijven.. Hopelijk is alles in orde iig!
Hoi Daisy, Ik zit op 9 dpo; we hebben weer wat hoop deze maand. Al is het erg voorzichtige hoop. Het is de 9e ronde na Kleintje2 en de 15e ronde sinds Sterre, dus het geduld is eigenlijk wel behoorlijk op. Durf ook bijna niet meer te hopen op dit wonder. Ik wilde dat ik het kon loslaten; ik zal het moeten loslaten, maar dat is niet makkelijk.
@ Loopie, mooie foto's zeg in je album. Weet niet of ik het goed zag maar ook misschien stom om te vragen. Maar heb je geen vriend omdat alleen jou naam onder het kaartje stond.
Kan me zo voorstellen dat je bijna niet durft te hopen meid, maar zonder hoop is er ook niks meer toch? Kop op, hele dikke knuffel! Elke
Hey meis, heel begrijpelijk meis dat jullie geduld een beetje op aan het raken is.. Ik hoop heel erg met jullie mee [-o< Hou je ons op de hoogte? Dikke knuff voor jullie...
Daisy sterkte met de laatste loodjes! Sens ik snap je dubbele gevoel hoor! loopy sterkte bij de cardioloog. Aquilegia ik hoop met je mee en ik zal voor je duimen! De armband is inmiddels besteld bij de juwelier, hij zal eerst een tekening voor me maken en dan definitief de armband maken. Heb afgelopen week een paar foto's van Nick in m'n album geplaatst zodat iedereen ook weet hoe ons mannetje er uit ziet.
@spirit: wat een heerlijk ventje...tis echt niet eerlijk! En thx dat je me snapt...had Remy hier willen houden en niet nu bezig willen zijn met deze nieuwe IUI...en toch weer verder willen...wat dubbel dat worden tranen vandaag....
Oh Spirit, wat een onwijs mooi mannetje is Nick* zeg! Het is verschrikkelijk oneerlijk dat hij niet kon blijven... Sens, sterkte vandaag meid. Ik snap dat dubbele gevoel heel goed. Toch hoop ik dat het vandaag raak is en dat je een prachtig brusje mag verwachten voor Remy* en Noel*.
Door naar ronde 10 sinds de miskraam, ronde 16 sinds de dood van Sterre... Mijn dip heb ik zaterdag al gehad, want ik voelde al aan dat het niet raak was. Ik voelde me zo niet-zwanger, al bleef ik twijfelen...