Jeetje wat balen Aquilegia, Ik hoop echt dat je de moed nog wel kunt vinden. Ik meld me hier niet zo vaak maar lees nog wel altijd met jullie mee. Vind het zo moeilijk, ik heb nu wel een gezond kindje en gun het jullie ook allemaal zo van harte. sette
@sette: maar dan is het juist een reden om wel te komen en ons af en toe een beetje te steunen! :smile: Je bent toch een voorbeeld ook? @Aquilegia: he meis geef het tijd...gun jezelf even de tijd ook...hopelijk komt de zin dan weer...want ow wat is het herkenbaar :sad:
Aquilegia: dikke knuffel voor jou meid weet helaas hoe het voelt als het allemaal langer duurd.... maar probeer wel moed te houden meid, zonder moed heeft het ook geen zin meer.. we gaan er gewoon voor oke? onze tijd komt zeker nog!
Fijn dat jullie meeleven, meiden, maar op dit moment ben ik gewoon even beter af zonder hoop. Ooit zal ik wel weer een keer zwanger worden, maar nu heb ik geen hoop dat het op korte termijn zal gebeuren. We leven alsof we stilstaan, hopend op het ene dat we niet hebben, wachtend... elke maand weer teleurgesteld. Al die stress (die natuurlijk zorgt voor stresshormonen in je bloed waardoor je minder snel zwanger raakt), al die mensen om je heen die zeggen dat je er er te veel mee bezig bent... Ik ben het even helemaal zat.
Ja Caruli ik ben eigenlijk ook benieuwd hoe dat dat in zijn werk gaat.... @Aquilegia: Neem een time out...neem wat afstand. Gaan jullie nog op vakantie? Gewoon even leuke dingen doen. Aan wel leuke dingen denken want die zijn er wel....sterkte meis!
Hoi dames, even wat anders. Heb een foto van Lotte geplaatst in mijn album. Dit wil ik met jullie delen, omdat jullie precies weten hoe het is. Ook omdat jullie net zo trots zijn op jullie kleine engeltjes als ik ben op Lotte. Ik laat de foto`s alleen zien als mensen er om vragen. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Wat een scheetje Loel...je kunt met recht trots zijn op Lotte! Ik heb alleen mensen die dichtbij me staan foto's laten zien en heb van tevoren wel gevraagd of ze ze wilden zien. Remy was te klein voor kleertjes net zo groot als mijn handpalm en de afwijkingen zijn duidelijk zichtbaar (o.a. ingewanden zijn niet terug ingedaald in het buikje)...zeker niet geschikt (vind ik) om zomaar ff een foto te laten zien.
Oh wat een prachtig mooi meisje was Lotte* zeg! Zo'n lief en onschuldig gezichtje... Met recht een dochter om heel trots op te zijn. Sens, ik wil Remy* wel zien hoor! Als je dat goed vindt natuurlijk... Ik heb wat foto's van Pippy* op haar vlindersite en haar foto's hangen hier ook gewoon in huis. Haar fotoalbum schuif ik ook gewoon bij iedereen onder hun neus. Ze was helemaal niet eng, juist heel mooi! Al onze vlindertjes zijn super mooi!
@vlinder: als ik ff tijd heb zal ik iig wat foto's in mijn album zetten. Ik heb er echt veel van Remy en ik ben er echt heel blij mee. 1 keer al zat ik zo in over iets en het bleef maar spoken in mijn kop...ben alle foto's na gaan pluizen en heb mijn antwoord gevonden. Ik werd daardoor weer veel rustiger. En moederlijke trots is er meteen...dat is nou eenmaal zo...
Absoluut, of je kindje nu levend of dood geboren wordt, die trots is er altijd. Zo bijzonder en fijn!
Wat een mooie meid loel! Ook ik heb gewoon een foto in mijn album gezet hoor, maar Charlotte* mankeerde ook niks, ik kan me voorstellen dat het dan weer anders is misschien. Toch vind ik ook dat al onze kids er mogen zijn, het zijn stuk voor stuk kleine wondertjes!
ow Elke wat een lekker moppie is Charlotte en wat leuk dat je blauwe druifjes bij haar hebt gelegd...ik noemde remy "druifje" en heb op zijn kistje ook blauwe druifjes gebruikt...
We nemen inderdaad even een timeout, want het (niet) zwanger worden en het verdriet beheersen ons leven compleet. We gaan ook met de maatschappelijk werkster van het ziekenhuis praten. Hopelijk stelt dat wat voor; eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Maar wat moet, dat moet. Ze heeft als het goed is verstand van onze problemen. We zijn al op vakantie geweest in mei, maar na 1 week was ik dat alweer zowat 'vergeten'. Wel gaan we in september weer 10 dagen. Die vakantie uitzoeken was ook een drama. Want dan krijg je: 'stel dat ik nou zwanger ben, dan kan ik misschien niet... (vul maar in)". Wij houden van sportieve vakanties. Reken je uit dat de kans dat je zwanger wordt de komende 2 maanden 30% is (elke maand 15% kans als je het doet in de vruchtbare periode) en dan is dat zo'n kleine kans... maar het is niet nul... Stel dat het toch... Knallende ruzie over de vakantiebestemming en activiteiten. Want vriendlief vindt dat we gewoon iets moeten kiezen voor als ik NIET zwanger ben en ik wil er wel rekening mee houden. Verwijten over en weer. Enfin, we hebben het natuurlijk weer bijgelegd, maar het blijft zo'n vervelende situatie, zo'n vacuüm in je leven... Goed, timeout dus, timeout...
Sterkte meid, met jullie time-out... Ik wou dat ik meer kon doen, maar bij deze een dikke knuffel voor jou!