@aquilegia jeetje meid het zit jullie ook niet mee ' ik weet gewoon eigenlijk niet wat ik moet zeggen dan alleen maar dat ik hoop dat het snel raak is bij jullie(maar ja daar schiet je ook weinig mee op met deze woorden ) hopelijk werkt de time-out positief hele dikke knuffel liefs debby
@Aquilegia Al stelt de MW-er niets voor dan heb je iig nog een keer je verhaal kwijt gekund. Alleen dat al is een extra stukje voor je verwerking! Blijf proberen er positief in te gaan...mss heeft die MW-er net andere woorden voor jullie zodat jullie wel weer wat licht gaan zien. Ik zou willen dat ik het licht aan kon doen.. ...maar helaas.... We kijken machteloos toe en blijven je gewoon plat knuffelen Sterkte met de time out....KNUFFFFF
Wat een poppetjes zeg. @ Aquilegia, heel veel sterkte meid. En we hopen je snel weer zwanger terug te zien.
@ sens: mooi he, die blauwe druifjes! Mijn zusje kwam er mee aanzetten en vind het nog steeds prachtig lijken. Ook mooi dat er rond haar geboortedatum volgend jaar weer overal blauwe druifjes verschijnen. @Aquilegia: heel veel sterkte meid, ik hoop heel erg dat die time-out jullie beiden goed doet!
@acquilegia: dikke knuffel meis dames, ik ben vandaag onderzocht door de cardioloog en ik ben helemaal goedgekeurd! hoera!
@loopy wat een geweldig nieuws en dat er nu maar snel een brusje voor Bas* aankomt(ik neem aan dat je er nu weer voor mag gaan ) veel liefs debby
Wat een goed nieuws Loopy, nu staat niets je meer in de weg om voor een geweldig brusje voor Bas* te gaan! Ik hoop dat het snel mag gaan!
Loopy: super nieuws Aquilegia: Ik heb ook echt het gevoel dat ik je wil helpen, maar ik zou niet weten hoe. Ik leef met je mee en ik hoop dat de time-out verbetering kan brengen. Maar ook van mij een dikke KNUFFFFF!
Lieve Aquilegia, Je bent in mijn gedachten meid. Zelf kan ik niet dichten, maar deze heb ik gevonden, en ik moest aan jou denken. Ik wens je Ik hoop en wens je toe dat je na verloop van tijd weer sterk zult worden uitgetild boven je verdriet weer nieuwe veerkracht voelt je wilskracht het wint je hoop niet wordt gedoofd zodat je langzaamaan weer in jezelf gelooft Ina Sipkes de Smit Heel veel sterkte, liefs, Elke
Aquilegia sterkte met jullie time out, ik wou dat ik jullie kon helpen! Voor jou in ieder geval een hele dikke knuffel! Ik hoop dat je wat hebt aan de gesprekken met de mw-er. Loel Lotte is een prachtig meisje om te zien! We laten de foto's van Nick gewoon zien aan iedereen die ze wil zien, er staan ook een paar foto's van Nick in de woonkamer, doordat wij er zo open mee omgaan is het voor anderen ook een stuk makkelijker om er over te praten. Loopy gefeliciteerd dat alles goed was bij de cardioloog, hoop voor je dat je snel weer zwanger bent! Caruli ik stuur je even een pbtje want ik vind dat pendelen wel interessant. Wij zijn afgelopen maandag weer bij de gynaecoloog geweest voor het laatste gesprek over Nick en we hebben het ook over de toekomst gehad. Ik mag van de gynaecoloog weer zwanger worden als ik er zelf weer aan toe ben. Gisteren begon ik een beetje te vloeien dus ik denk dat mijn cyclus nu weer op gang komt, wel fijn want nu weet ik ieder geval weer waar ik aan toe ben.
Ik ga dadelijk Lotte bij het crematorium ophalen...EINDELIJK. Eindelijk mag ik mijn kleine meid mee naar huis nemen. Toch wel raar, maar ook een fijn gevoel. Erg spannend. Ik ga toch even een rustpauze nemen voordat we verder gaan met zwanger worden. Loop nu bij een acupuncturist en zij heeft me aangeraden om een pauze te nemen. Hoeft niet erg lang te zijn, maar nu even niet. We zitten nu in een rot situatie. Mijn schoonzus kan elk moment bevallen en mijn schoonmoeder gaat met haar gezondheid hard achteruit en ligt alleen nog maar op bed. Je hebt zoveel gevoelens en emoties, zodat je je eigen verdriet niet goed kan verwerken. Als ik dadelijk meer rust in mijn kop heb en mijn lijf is weer hersteld ( mijn bekken zijn overbelast, iets te snel gesport ), dan gaan we er weer voor. De rode zijn ook al terug gekomen, dus dat zit al goed Spirit: wat fijn allemaal, dat het maar snel raak mag zijn
Meiden Houd de moed erin! Kijk maar naar mij Nu maar hopen dat het nu wel goed gaat. Ben iig zwaar positief.