Hé meiden, pendelen is (nog) niet mijn ding. Ik ben aan het temperaturen geslagen. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou gaan doen. Ik ben namelijk, nou ja... was namelijk, van de natuur op zijn beloop laten. Daar is niks meer van over. Na die teleurstelling van vorige week, ga ik het nu grondig aanpakken! Leg mijn cyclus volledig onder de loep. Mannetje lief weet dit (nog) niet. Die is toch in het "op z'n beloop laten" blijven hangen. Prima, over een aantal dagen laten we het flink op z'n beloop!
heb ook voor me laten pendelen maar bij mij gaat het denk ik niet uitkomen met mij gaat het vandaag k*t op mijn werk eerder weg gegaan kon het niet meer.... moet vanavond weer werken van 18:00u tot 21:00U hopelijk gaat het dan wat beter...
oooh tis zonde... gelijk heb je dat je naar huis bent gegaan. als het straks nog niet beter gaat moet je vanavond ook maar lekker thuis blijven. hele dikke knuffel! Ik had het gister een mindere dag, toen ben ik achter de computer gaan zitten en heb zelf een filmpje gemaakt over jaylie. Dat heeft mij heel erg geholpen... (als jullie hem willen bekijken, hier onder bij 'website' kom je op mijn hyves, daar staatie op)
En mogen wij het ook weten? Meid denk aan jezelf he,goed gedaan dat je eerder naar huis bent gegaan! Sterkte meis! Liefs en een knuff...
caruli, sterkte vandaag! Als het vanavond niet gaat, ook dan lekker thuis blijven of eerder naar huis gaan hoor. Denk goed aan jezelf meis! ((knuf))
hopelijk voel je je gauw weer wat beter caruli... ik ben ook om 11 uur naar huis gegaan het ging gewoon echt niet. ,okm schoonzus is met mijn nichtje langsgekomen en nu voel ik me weer wat beter.
hoi meiden het ging redelijk ben nu weer op het werk tot 13u maar vind er niks aan op dit moment maar goed moet toch wat te doen hebben he en wat geld verdienen want als ik niet werk krijg ik ook niks
caruli, krijg je niet gewoon doorbetaalt als je in de ziektewet bent? sam, http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 hier kan je alles vinden over het pendelen
meliske: ik heb een 0 uren contract dus ga ook niet de ziektewet in... als ik ziek ben kom ik niet en als hij geen werk voor me heeft hoef ik niet te komen ik bouw ook geen vakantieuren of geld op geen zw verlof enzo.. dat is met 0 uren alles wat je werk krijg je betaald en verder niks
dames ik moet zo naar de gynaecoloog. ik hoop dat hij alle uitslagen heeft en dat hij goed nieuws voor me heeft wat betreft mijn kinderwens... willen jullie voor me duimen/bidden/reiki-en/chanten/... ben erg nerveus
Hi Loopy, Mijn duimen draaien overuren! Heel veel sterkte, laat je even weten hoe is het gegaan? Groetjes Bikkie
hoi loopey waarschijnlijk ben je al weg maar heel veel succes en ik [-o< dat alles goed is voor je laat je het nog even weten : groetjes debby
Meid ik duim ook voor je! [-o< Ik hoop dat je ons straks goed nieuws kan brengen.... Spannend hoor. Liefs D.. -x-