weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Loel, spannend hoor.

2. Niet meer actief

Rachje, ik zie dat je vandaag bent begonnen met clomid...ik wens jullie heel veel succes! Op naar een mooi ei!

3. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @naatje, ja idd, moet hem vanavond innemen mijn pil. Vind het wel allemaal beetje spannend, maar gelukkig ben ik ook opgelucht dat ik geholpen word!
    Dus ben benieuwd wat het gaat doen! Zie dat jij volgende week woensdag mag testen, spannend zeg! Ik duim voor jullie!

4. Niet meer actief

Rachje, kan me vorostellen dat je blij bent dat je opgelucht bent maar dat het toch erg spannend is. Heel herkenbaar!
    Ik mag idd volgende week woensdag testen, ik vind het echt zo dubbel om op mijn verjaardag te mogen testen. Het kan natuurlijk een knal feest worden, maar het kan ook de sfeer erg down maken als het weer niet is gelukt :(

5. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    @naatje, nee snap ik. Het kan beide kanten op. Dat maakt het ook allemaal heel dubbel! Ik hoop echt dat het een knalfeest gaat worden. Een spannend weekje voor de boeg.

Ja ik moest even over de drempel heen van: oke het wil even niet meer uit zichzelf, help mij maar. We zijn nu een jaar verder. En heb eigenlijk merendeel gedacht: Komt nog wel, ben toch ook zwanger geraakt van Jaylie*. Maar de laatste 2 maanden was ik er klaar mee. Zelf aanmodderen had geen resultaat. Dus ben echt blij dat wij verder kunnen nu. (helemaal omdat er hier een wachtlijst is van 2 maanden en ik meteen mocht komen).
    Ben benieuwd we zullen zien....

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Bedankt dames.
    het is net of ik het niet wil geloven. heb nog bruinverlies en soms kramp in mijn rechtterlies. Toch wel angst denk ik. Wacht nog even af.

Naatje: ik zal voor je duimen
    Rachje: succes!

7. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @caruli veel succes morgen

@rachje voor jullie ook heel veel succes en hopelijk is het snel raak

veel liefs debby

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ik weet dat ik nu super blij moet zijn, ook als ik kijk hoe veel moeite anderen hebben om zwanger te raken. Dus ik wil niet al te hard zeuren, maar jullie zijn nu de enige die het weten. Het is net of ik om alles kan janken. Het is zo dubbel. Ik mis Lotte steeds meer. Ik baal er ook van dat ik niks tegen mijn moeder kan zeggen. We delen altijd alles samen.Ik wil het haar pas vertellen op sinterklaasavond. Dan hebben we al een echo gehad en dan besef ik het waarschijnlijk ook beter.
    Mijn moeder heeft ook nog zoveel verdriet om Lotte, ze is soms echt boos op de wereld. Lijkt soms wel of ze verdrietiger is dan ik. Of ik kan het beter relativeren?
    Hoop dat ze dit nieuws overleefd ;)
    Zo...dat is er ook weer uit.
    Jullie moeten wel weten dat ik ook echt heel veel met jullie mee leef.
    Dikke *knuff* voor jullie allemaal!

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en jullie straks een mooie echo krijgen.

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan me je angst en onzekerheid goed voorstellen. En ook dat je het enerzijds wel wil vertellen aan je moeder, maar anderzijds ook nog niet.... Ik hoop echt dat het goed blijft gaan deze keer! Veel sterkte in deze onzekere tijd!

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    hallo allemaal.
    Ik mag hier ook komen melden dat ik zwanger ben, het is nog heel erg pril dus ben wel heel erg blij maar wel voorzichtig blij. We vertellen het eerst nog aan niemand, eerst de echo afwachten en dan denk ik dat we het wel vertellen. iedereen leeft ook zo erg mee met ons en ze weten ook dat ik graag weer zwanger wil worden dus dan is het weleens moeilijk om tegen een vriendin te zeggen denk dat ik weer ongesteld word want ik heb zo'n buikpijn. Dat laatste is niet gelogen want ik heb al anderhalve week het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, baarmoeder is al druk in de weer, zal ook wel komen door het litteken van de keizersnede.

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik leef erg mee met degenen waar het zwanger worden nog niet gelukt is, ik weet hoe zeer dit doet iedere keer de teleurstelling!

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Gefeliciteerd Spirit! Kan me je angst en onzekerheid goed voorstellen hoor. Hoop dat je deze keer tot het einde mag genieten en dan een mooi gezond brusje voor Nick in je armen kunt sluiten!

13. Niet meer actief

spirit, GEFELICITEERD! Ik kan me heel goed vorostellen dat je onzeker en angstig bent...Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie over een paar weken een mooie echo zullen krijgen!

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gefeliciteerd, Spirit! Heerlijk om zwanger te zijn! Kan me je angst en onzekerheid ook goed voorstellen. Hopenlijk krijg je binnenkort een mooie echo te zien!

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Er is weer een vlindermama bevallen meiden.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spirit: gefeliciteerd meid :D

17. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Gisteren ben ik voor de 4e keer bij mijn haptotherapeute geweest. Haptonomie is een vorm van therapie waarbij met aanrakingen wordt gewerkt. De eerdere keren dacht ik steeds: ik snap nog steeds niet wat die haptonomie precies is :oops: Maar gisteren was het anders. Eerst hebben we even gepraat, net als anders. Toen moest ik op mijn buik liggen op de massagetafel en raakte ze me aan de achterkant aan: rug, billen, benen, op verschillende manieren, hard en zacht... Toen moest ik me aan de voorkant draaien en raakte ze buik en maagstreek aan. Ik moest me proberen voor te stellen dat ik verbinding maakte met haar hand. Volgens haar kon ze bij mijn buik minder 'diep' aanraken dan in de streek rondom de buik (bijv. mijn zij en maagstreek). Alsof de buik weerstand bood. Alsof het verdriet om Sterre en/of het niet meer zwanger worden nog in de buik vast zat. Ik kan het moeilijk uitleggen. Ze liet door aanrakingen zien dat mijn buik echt "harder" was dan de omgeving, dus minder ontspannen. En ik had zelf eerst niet eens door dat mijn buik anders voelde dan de omgeving! Dat was een emotioneel moment en daar hebben we over gepraat. Ik mis het zwanger zijn, wat ik heerlijk vond... :cry:
    Ik hoop dat ik het goed uitleg, want ik snap het als jullie denkten: wat is dat voor vage therapie. Maar ik heb het gevoel dat we op het goede spoor zitten. Misschien als ik dit kan verwerken dat mijn buikje weer zachter wordt en dan hopelijk opnieuw een kindje kan ontvangen.
    (Ben trouwens wel blij dat de therapeute een vrouw is, want met een mannelijke therapeut was ik hier nooit aan begonnen)

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Aquilegia: wat fijn dat je e zo'n goed gevoel bij hebt! Het valt niet mee om een therapeut en een therapievorm te vinden die bij je past weet ik uit ervaring, maar zo te horen ben jij hier wel op je plek nu! Ik hoop dat jullie door te praten en door aanrakingen je buik "zachter"kunnen maken en wie weet..... ik duim in elk geval onverminderd voor je door!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Spirit,gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Loel,gooi het er maar lekker uit hoor meis!
    Is helemaal niet erg.

@Caruli,hoe is het met jou?

@Loopy?

@Aquilegia,nou dat klinkt iig goed meid,ik hoop dat je buik zsm weer zachter wordt en je idd heel snel een kindje mag ontvangen in je ontspannen buik!

Sorry meiden dat ik hiet niet meer zoveel aanwezig ben maar als ik heel eerlijk ben wil ik de sombere verhalen even niet lezen,ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben,er gebeurt nu al zoveel in onze kring en dat is even genoeg...
    Maar neemt niet weg dat ik niet aan jullie denk hoor lieve meiden!

Ik gun jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe en uiteindelijk een gezond kindje!

Veel liefs,
    Daisy..

Deel Deze Pagina