weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, meiden! :)

2. leonie20

leonie20 Actief lid

1 jul 2007
    180
    0
    16
    wat een mooi gedichtje en wat begrijp ik dat gevoel goed, heb ook de hele dag al zoiets dit hoort niet zo,dit klopt niet .
    op dagen als deze mis je je kleine nog veel meer dan de andere dagen..

3. Niet meer actief

Caruli en Rachje, spannend meiden, ik duim voor jullie!

Loel, wat gewelidig dat je een mooie echo hebt gehad!
    Ik kan me voorstellen dat het allemaal erg emotioneel is...dikke knuf!

Leonie, wat vreselijk, ik wens je heel veel sterkte!
    ik hoop dat jullie snel weer een kindje mogen verwachten!

Aquilegia, wat een mooi gedicht!...dikke knuffel!
    2 jaar gelden op pakjesavond is mijn peetekindje geboren, ik mocht toen bij de bevalling zijn. We zaten toen net in de mmm en zouden bijna starten met onze 1e IVF. Ik weet nog dat ik dacht wie weet lig ik volgend jaar ook wel met zo'n mooi wondertje. Voor mijn meiden heeft de Sint dat jaar niet alleen pakjes gebracht maar ook mijn peetekindje...Ik ben dan wel gezegend met 2 mooie meiden, maar gisteravond brak mijn hart. Mijn jongste dochter van 8 vroeg mij ineens waarom de Sint bij ons geen broertje bracht :cry:

4. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Oef....dan sta je wel even met een mond vol tanden. Een dikke ((((((((knuffel))))))) voor jou.

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Rachje: hoe gaat het met jou?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    rachje: hoe is het met jou
    hopelijk is de ongi er nog niet en test je positief ;)

7. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    jaaaa meiden wij willen positieve testen zien en na 9 maanden gezonde en levende beebjes

ik duim met jullie mee genoeg vlindertjes

knuffel nathalie

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    :cry: :cry: :cry:
    Verdrietig, hoor, ...

Wij hebben gisteren bij het Sinterklaasvieren ook een paar tranen weggepikt: mijn schoonvader is te ziek om erbij te kunnen zijn en we missen onze Sterre ook ontzettend...
    Ja, met deze dagen missen we haar nog meer dan anders. Vandaag zijn we naar haar kastanjeboom gegaan. Het was wel fijn om te gaan, maar nu voelt mijn vriend zich helemaal depri... :cry: Als ik hem zo zie, vind ik het voor hem nog erger dan voor mezelf.

9. Niet meer actief

Aguilegia, ik kan me voorstellen dat jullie Sterre* heel erg missen...Dikke knuf!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dikke knuffel voor jou meid
    pff het zijn moelijke dagen zo he die feestdagen.....

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Heel veel sterkte meisjes! Ik herken het zo, heb echt een vreselijke week achter de rug met verjaardag en Sinterklaas en zie nu alweer op tegen de Kerstdagen.

12. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Wat een gemis dan he zo rond de feestdagen! Daarom ff een knuffel voro jullie allemaal.

Ik kan alleen maar beamen dat de feestdagen ook mij geen goed doen! WIj hebben een weekend vol gezeur er over achter de rug over kerst.......

Alleen omdat Mark (mijn vriend) aangaf liever geen kerst met hele kleine kinderen te wilen vieren. Vervolgens viel zijn familie dus over hem heen en kreeg hij het één na het ander om zijn hoofd geslingerd. Van het geen fatsoen hebben, je moet hulp zoeken, tot aan als we geweten hadden dat er zo'n gezeur om zal zijn waren we op vakantie gegaan met kerst. Snappen jullie dat nu? Toen we hen er op aan spraken en Mark aangaf dat hij wel iets meer begrip verwacht had was het antwoord dat je je niet iets in moet vullen voor de ander. Je dus je verwachting bij moet stellen. Je snapt nu heeft hij er al helemaal geen zin in!

Zijn broer voelt zich buiten gesloten en persoonlijk aangevallen door het gene wat Mark gezegt heeft en dat snap ik ergens ook wel maar dat was nooit Mark zijn bedoeling. Zijn broer voelde zich gestraft omdat hij wel een kind heeft. En ik snap ook dat hij kerst met hun kleine anders voor gesteld had.

Ook snapte hij niet dat wij dan wel kerst kunnen vieren met mijn familie. Mijn zusje heeft een kleine van 1 en die vond hij dan ook onder de categorie kleine kinderen. Gek genoeg voelt dat toch anders. DIe kleine van mn zusje was er al en valt in een hele andere leeftijdsgroep dan die kleine van Mark zijn broer. Die kleine van hun zou echt maar een maandje gescheelt hebben met die van ons. Dus elke keer als Mark die kleine ziet denkt hij aan onze kleine. (hoe gek hij ook op haar is hoor.....) Ik heb er wat minder moeite mee. Maar herkennen jullie dat?
    Bovendien is mijn familie wat makkelijker en begripvoller. Zij zeiden we spreken de 2e kerstdag af, lukt het dan lukt het. Lukt het niet dan is het ook goed!

Hoe gaan jullie de kerstdagen door komen?

Ik realiseerde mij trouwens ook dat het op kerstavond precies een half jaar geleden is dat Jort geboren is......

Ooh toch nog iets moois.....
    Zaterdag gingen Mark en ik een kerstboom scheppen. Net op het moment dat hij geschept werd verscheen er een hele grote regenboog boven ons. Dat is mooi toch......op zulke momenten heb je toch het gevoel dat ze bij ons zijn!

Groetjes van mij.....

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meiden
    kom even hier melden dat er zwanger worden voor ons op dit moment niet meer in zit...
    onze laatste ivf poging is mislukt :cry:
    helaas maken we ook spontaan geen kans op een zwangerschap.....

dus zit er even niks anders in...

maar misschien gaan we ooit nog een betaalde poging doen, maar dat weten we nu nog niet

wens iedereen heel veel succes met zwanger worden

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Caruli wat vind ik dit erg voor je, weet even niet wat ik zeggen moet....
    Een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje!

15. Niet meer actief

Caruli, meid heel veel sterkte! Stomme verzekeringen :x
    Helaas zitten wij hier op het zelfde punt...

all, Ik heb gistermiddag mijn 3e fm gehad en ik heb nu ineens links 2 follikels van gemiddeld 14mm en rechts 5 kleintjes die tegen de 10mm aanzitten. Dus we hopen dat de 2 linker door gaan groeien en mijn baarmoederslijmvlies moet ook nog een wat dikker worden, dit is van 7,2 naar 7,6 gegaan.
    Even een heel goed gesprek gehad met de gyn en eigenlijk is zijn advies om de volgende poging weer een IVF te doen. Omdat ik PCO is het heel moeilijk om te stimuleren voor 1 of 2 follikels, daarbij komt de wisselende zaadkwaliteit van hubbie, al met al zal dit waarschijnlijk onze laatste IUI zijn als hij doorgaat.
    Ik moet dit nieuws nog ff tot me door laten dringen, eigenlijk wilden we hierna nog max. 1 IUI gaan doen, maar nu zal dat weer een IVF moeten gaan worden...als we voor de 4e IVF gaan moeten we het financiele plaatje ook rond krijgen. We dit nieuws even op een rijtje zetten, financieel maar zeker ook emotioneel.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee naatje jullie ook al :(
    sterkte met het maken van jullie keuze
    ze maken het er ons ook niet makkelijker op he...

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Naatje voor ook heel veel sterkte gewenst, en ook een dikke knuffel voor jou en je mannetje!
    Wat is het leven soms toch vreselijk hard en oneerlijk!

18. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    ik kan het niet geloven, vind het zo erg voor jullie

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    ooooh meiden wat een nieuws :(:(:(
    Wat is het oneerlijk! Wat een verdrietig nieuws, zit eigenlijk met een brok in m'n keel deze berichten te lezen...

Nou hier enkel een dikke teleurstelling. Een uur nadat ik getest had werd ongesteld zondag en sindsdien niet echt te genieten... ben er zoooooooo klaar mee! Moe en heel klaar met 2008! bah...
    Ik mag deze maand niet meer beginnen met Clomid want de poli gaat dicht van 20 dec t/m 4 jan. Dus ik mag weer een maandje aanmodderen. blegh!

Dikke kus en knuffel van mij meiden!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee rachje balen zeg dat je ongi bent geworden
    shit is dat he dat de zh dichtgaan met de feestdagen
    dikke knuffel voor jou!