weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Rachje: wat verschrikkelijk klote. Ik hoop dat 2009 een super jaar voor je word.

2. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Oh nee! Wat een rotnieuws hier allemaal! Caruli en Naatje en ook Rachje natuurlijk.... jullie zijn in mijn gedachten hoor. Ik weet hoe groot bij jullie alledrie de wens is en gun het jullie zo!

:cry:

3. Niet meer actief

Rachje, wat super @#$@#! Dikke knuffel!
    Ik hoop dat 2009 jullie jaar zal worden!

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wat een slecht nieuws allemaal.
    Caruli, Naatje en Rachje een hele dikke knuffel voor jullie.

Ik hoop dat 2009 echt een beter jaar gaat worden.

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Rachje, Caruli en Naatje: wat een verdrietig nieuws allemaal. :(
    Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat 2009 alleen maar positieve dingen voor jullie brengt.

6. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Jee lieve meiden,

wat een verdrietig nieuws lees ik allemaal!
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en dat 2009 maar jullie jaar mag gaan worden!

Hele dikke knuff voor jullie!

7. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0
    Wat een triest nieuws allemaal!
    Heel veel sterkte, dames!

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Rachje voor jou ook een hele dikke knuffel!

9. Niet meer actief

Meiden wij gaan 2009 gelukkig toch met een beter gevoel in dan verwacht...we zijn er samen uitgekomen, mocht deze 2e IUI mislukken dan zal onze laatste poging onze 4e IVF gaan worden!
    Ik ben zo opgelucht! Ik weet dat ik nog steeds geen garantie heb dat het ons gaat lukken, maar we maken nog een kans!

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Naatje: Dat is fijn nieuws, ik blijf voor je duimen

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vandaag de uitslagen van de onderzoeken gehad, eindelijk. Relatief goed nieuws: mijn FSH was de 2e keer 10, dus gelukkig iets lager (1e keer was 12). Al heb ik wel van internet begrepen dat de hoogste waarde blijft staan. Alle andere bloedwaardes zijn normaal. Het aantal follikels is ook normaal. Dus toch geen sprake van veroudering, volgens de artsen. Ze gaan een HSG doen met lipiodol, dus een baarmoederfoto waardoor mijn eileiders beter doorgankelijk worden. Dan moeten we het daarna weer 6 maanden zelf proberen.
    Helaas hadden we een andere arts, een onervaren gansje. Er zat zelfs een verpleegkundige bij het gesprek, die verder geen praktische functie had, maar die wel opmerkte dat ik jarig ben. De arts hield het allemaal erg kort. Ik moest zelfs vragen om de exacte FSH-waarde. Ze zei toen dat die 12 was. Ik zei: was hij de 2e keer weer precies 12, net als de 1e keer? Toen keek ze in haar papieren en toen bleek dat hij de 2e keer 10 was... Zucht. Jammer dat we niet weer die andere arts hadden. Die sprak ons toch wel op een ander niveau aan.
    Na het bezoek aan het ziekenhuis zijn we naar de dierentuin geweest en vanavond gaan we uit eten, dus de verjaardag wordt ook nog gevierd, gelukkig. Het was wel koud in de dierentuin, maar erg leuk. Het was er erg rustig, geen kip te zien. Bij de apen stond een oma met haar kleindochter. Ze praatte tegen het kind over de apen en toen zei ze opeens: "Zie je dat, Sterre?" Ik dacht dat mijn hart stilstond.

@Naatje: fijn dat jullie nog kansen hebben!

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Allereerst: van harte gefeliciteerd met je verjaardag Aquilegia!
    Wat een vreemde dag moet dit voor jullie zijn, jarig, toch redelijk goede uitslagen, de dierentuin en dan ineens de naam Sterre horen! Zou het een teken zijn geweest? Ik hoop heel erg dat het komend half jaar jullie een beebje brengt!

liefs, Elke

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Naatje: wat fijn om te horen!

14. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Naatje fijn om te horen!

Aquilegia fijn dat jullie een beetje positief nieuws te horen kregen!
    Gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een beetje kunt genieten van deze dag.
    Wel bijzonder dat je de naam Sterre hoorde van iemand anders in de dierentuin.

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Elke hoe gaat het met jou? We hebben weleens contact met elkaar en ik weet dat je het soms erg moeilijk hebt, dikke knuffel voor jou!

16. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ spirit: ik ben het niet zwanger worden/zijn behoorlijk zat! En deze maand is echt een drama, al weet ik niet of januari zoveel beter is, zucht...
    Gelukkig is mijn vriend vol goede moed en ook goede wil om evt naar het ziekenhuis te gaan als het nog lang duurt!

lief van je!

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Wat een frustratie, hè? Al dat afwachten....

Bedankt voor jullie felicitaties. :)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    hopelijk brengt 2009 jullie meer geluk ;)

19. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    meiden, wat een goede berichten weer.

@Aguilegia, weet zeker dat dat Sterre's* teken was van: pap mam geef niet op want ik wil graag een brusje waar jullie mee naar de dierentuin kunnen gaan!
    Ben zo blij voor je dat je FSH lager was dan de vorige keer.

Bij mij is het bloeden op weg naar het einde, maar wij hebben besloten of nouja ik eigenlijk dat we deze maand sowieso niet meer proberen. We kunnen wel sex hebben omdat het leuk is maar geen laten-we-een-beebje-maken-sex. Ben er nog steeds zo klaar mee, maar inmiddels zijn mijn hormoontjes ook gaan liggen dus ben niet meer zo negatief als begin van de week.
    Heb me wel bedacht dat wij alles achterstevoren doen. Wij steken al onze energie in een derde persoontje in ons gezin terwijl we onze energie in elkaar zouden moeten steken en dat schiet er bij in. Gewoon leuke dingen doen samen, eten, bios etc of gewoon lekker in de pyjama thuis filmpie kijken. Dus wij gaan vanaf volgende week zondag naar mn ouders in Zeeland en daar gaan we heerlijk genieten!
    Bedankt voor de knuffies meiden, kon ik wel gebruiken!

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Elke ik denk dat deze maand wel extra gevoelig is voor ons allemaal, we hadden allemaal de feestdagen heel anders willen vieren.
    Fijn om te horen dat je vriend positief is en dat je daardoor veel steun van hem krijgt. Ik hoop voor iedereen hier dat jullie op korte termijn zwanger mogen raken!

Deel Deze Pagina