@Rachje: goed idee om meer te gaan genieten van elkaar en van het moment! Neem gewoon lekker de tijd voor elkaar...
ik kom ook even iedereen een knuffel brengen! laten we gewoon proberenm lekker te genieten van de kerst en een kaarsje branden op het nieuwe jaar. verlies niet de hoop, ik gun jullie allemaal zó een nieuw gezond kindje! (en mezelf ook natuurlijk haha)
Lieve meiden, ik hoop dat volgend jaar jullie wel het geluk mag brengen van een gezond en wel brusje voor jullie (b)engeltjes. Ik weet heel goed hoe zwaar het is, vooral deze maand. Ik werd vorig jaar, op tweede kerstdag notabene, ongesteld na 1 dag overtijd te zijn geweest. Heel even die hoop en dan weer niks... Gelukkig was 2008 voor mij een mooi jaar (nou ja, vanaf Wesley's geboorte werd het eigenlijk pas weer mooi) en ik gun dit jullie ook zo! Ik denk aan jullie en stuur zwangerschapsvibraties jullie kant op!
Rachje, lekker van elkaar genieten, wat een geweldig voornemen! Aquilegia, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat fijn dat de uitslagen een beetje positief gestemd waren...nu op naar een mooi HSG en een geweldig 2009! all, wij hebben afgelpen zaterdag onze 2e en laatste IUI gehad met 2 follikels en 2,1 miljoen zwemmers. De zwemmers waren niet met zo vele, maar wie weet?
Hallo dames, Hoest met jullie? Trekken jullie t een beetje? Door drukte op mijn werk voor de vakantie heb ik alleen maar mee kunnen lezen en helaas niet zo veel kunnen reageren. Sorry. Hier ben ik op van de spanning door gedoe rondom de kerst met mn schoonfamilie en t feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben maar ook geen positieve test had.....grrrr. Ik ben d'r zo onrustig door. Mijn cyclus schommelt een klein beetje maar was afgelopen keren rond de 28 dagen. Nu zitten we al op dag 30. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Je hoopt het zo...maar aan de andere kant denk ik dus vanaf donderdag al dat ik elk moment ongesteld kan worden.
@ Klusser: wat spannend allemaal, die onzekerheid is zo rot. Het is ja of nee, dan is het tenminste duidelijk. Maar moet wel zeggen dat ik ook pas later na mijn NOD positief testte.
Echt heel irri inderdaad. Ik blijf maar een negatieve test houden. Bij Jort had ik op mijn NOD een test met een vaag streepje. Ik heb al de hele week buikpijn en naar mate de ongesteldheid uit blijft groeit de hoop natuurlijk. Dat wordt dan weer zo'n klap in je gezicht als je ongesteld wordt. Maar jij had een pos test na je NOD. Had jij een regelmatige cyclus?
Klusser wat spannend allemaal! Ik wil je toch een beetje goede hoop geven, ik had ook al een week het gevoel dat ik ongesteld moest worden, zoveel kramp en dat heb ik normaal alleen maar op de dag dat ik het moet worden. En ik kon ook heel erg slecht naar de wc, last van m'n darmen. Houd je ons op de hoogte?
Nou de duimen hoeven geen overuren te maken vandaag maar mogen volgende maand door gaan. Ben net ongesteld geworden. Balen maar ergens geeft het ook wat rust. Mijn lichaam was gewoon zo onrustig en door al de stresss rondom kerst hield het het gewoon vast denk ik....
Klusser balen zeg, ik had toch stiekem goede hoop voor je! We zullen de komende ronde zeker voor je duimen!
klusser, balen zeg! loopy, ik hoop dat je ons snel mooi nieuws mag komen brengen! Ik duim voor je! all, fijne kerstdagen!
nou ja zeg, de test is negatief nog steeds niet ongi of spotting. misschien houdt mijn lijf me wel gigantisch voor de gek?
@ Loopy: misschien was je ei wat later. Ik had ook pas 5 dagen later een positieve test. Ik duim voor je!