Loopy, ik hoop op een laat ei! Ik duim voor je! Ik ben 2e kerstdag ongi geworden na onze laatste IUI, ik ben gister gestart met de pil als voorbereiding op onze 4e IVF. 2 januari heb ik een afspraak met de gyn om het schema doro te nemen.
loel, idd ik ga volgende week naar de acupunturist, dit heb ik ook gedaan tijdens onze 3e IVF en heb dit toen als heel erg prettig ervaren! all, ik wens jullie allemaal een heel goed 2009!
En naatje hoe was het bij de gyn? Wat zijn jouw ervaringen bij de acupuncturist? Ik heb ook acupunctuur vooral vanwege mijn gebrek aan energie maar ik vind het altijd moeilijk inschatten wat het effect daarvan is. Waar wordt jij geprikt? Groetjes
Natuurlijk de beste wensen voor 2009 voor iedereen! Hopelijk brengt het ons allemaal wat we er van verwachten en wat wij allemaal zo verdienen!
@ Klusser: ik ga ook naar de acupuncturist. In het begin ook voor energie. Er word dan 1 naald in mijn hoofd gezet en meerdere in mijn onderrug, langs mijn ruggegraat en een paar in mijn benen en op elke voet 1. Hoe worden ze bij jou gezet?
Bij mij prikt ze ook in de door jouw genoemde punten. Het wisselt een beetje per keer. Hoofd, voeten, benen zitten er eigenlijk altijd wel bij. Ik heb ook vaak naalden of in mijn handen of polsen. En heb 1 keer een sessie met naalden in mijn rug gehad maar tot nu toe heb ik veelal op mijn rug gelegen. Maar ik vind het wonderbaarlijk hoor....dat ze precies weten waar ze moeten prikken enzo.
O ja, ik was de polsen helemaal vergeten. Ik vind het heerlijk. Ik had een onregelmatige cyclus en door te prikken, liep het netjes op 28 dagen, geweldig toch. Nu ga ik om de zoveel weken, lekker even relaxen.
dag dames, hoe is het met jullie? Ik hoop dat 2009 veel goeds met zich meebrengt. Dat er maar veeeeeel baby's mogen komen Ik ben weer bezig met ronde 1 om weer zwanger te worden. Rond 18 januari zou ik ong moeten worden.... Spannend weer.. Liefs, Wendy
sorry was even vergeten te melden hoe het bij de gyn was gegaan Ik ben zondag gestart met de decapeptyl en ik verwacht mijn ongi begin volgende week, dan mag ik bellen voor een uitgangsecho. Daarna zal ik weer mogen gaan starten met gonal-f om de follikels te laten groeien...spannend dus weer! florida, heel veel succes!
Vandaag heb ik de HSG gehad. Mijn eileiders waren mooi open. De baarmoeder zag er goed uit. Ik heb nog eens duidelijk te horen gekregen dat ik deze maand NIET zwanger mag worden vanwege de blootstelling van eicel aan röntgrenstraling. Dus deze ronde helaas 0,0 % kans. Volgende maand heb ik echter weer meer kans omdat de eileiders zijn "doorgespoten".
He meiden, Hoe gaat het met jullie? Aangezien ik hier nieuw ben, en ook niet zo veel verstand heb van eisprong e.d wil ik jullie iets vragen of jullie me een mening kunnen geven. Gaat om het volgende: 21/12 1e keer ongi geworden na bevalling. (althans dat denk ik, het was minder dan "normaal 'en minder buikpijn) Dit heeft maar een kleine 3 dagen geduurd. 02/01 begonnen met ovutesten, niet positief 05/01 bij gyn met inwendige echo mijn ei gezien 10/01 licht bruin/roodverlies, s avonds al niets meer wel menstruatiekrampen 12/01 in bad geweest, daarna heeeel licht bruin/bloedverlies. Nu (18.00 uur) weer niets meer... 18/01 zou mijn NOD zijn (van uitgaande op 28 dagen) Wat zou het bloedverlies zijn? Mijn beginnende ongi? Ik ga toch vrijdag een tesje wagen als mijn ongi nog niet heeft doorgezet. Toen ik zwanger was van Robin* heb ik positief getest op dag 25 van mijn cyclus (dat zou woensdag zijn)... Misschien als ik mezlef niet kan bedwingen doe ik dan stiekem een testje., Durf niet te hopen, maar onbewust doe ik het toch....
@ Florida: ik wil je nog heel veel sterkte wensen met je grote verlies. Ik heb geen antwoord op je vraag. Mijn lichaam had echt de tijd nodig om weer te herstellen, maar iedereen is anders toch?
@Florida: ik weet het niet precies, maar bij mij ging het heel anders. Ik werd 5 weken na de bevalling van Sterre heel heftig ongesteld. Het was veel zwaarder en langduriger dan een normale menstruatie. Jij kreeg de bloeding binnen 4 weken na de bevalling en het was lichter dan normaal. Daarom vraag ik me af of het wel een menstruatie was. Anderzijds is er wel een ei gezien, schrijf je. Maar na een eisprong zou je pas op zijn vroegst na 10 dagen ongesteld mogen worden. Je hebt 7 dagen na de eisprong een lichte bloeding gehad. Dit zou een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Je kunt beter met testen wachten tot 14 dagen na de eisprong.