Aquilegia:balen zeg! Hopelijk is t raak volgende maand! Florida: Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hoopt. Hopelijk is t ook raak. Ik had na de bevalling ook een minder heftige menstruatie. Ook maar drie dagen en daarna was t klaar. Hooguit nog 2 dagen daarna nog een keer bloedverlies. Mijn menstruatie periode is ook korter geworden en ik heb meer buikpijn dan dat ik voor de zwangerschap had...... Een week voordat je ongesteld moet worden heb je kans om innestelingsbloed. Week 1 is menstruatie, week 2 (Dag 14) is je eisprong. (bij een cyclus van 28 dagen) Week 3 is innesteling en na week 4 start je weer bij 1. Die calculator in de sitebanner is heel handig voor t uitrekenen daarvan...... Groetjes
Ps mijn Nod (bij een cyclus van 28 dagen) is de 19e...... Toch duurt die laatste wachtweek altijd erg lang he.....
Aquilegia, fijn dat HSG heeft laten zien dat je eileiders mooi open zijn...ik hoop dat het effect van de HSG meteen volgende ronde zichtbaar is! Florida, helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag. Het bloedverlies kan verschillende ooorzaken hebben....Ik duim voor je dat het raak is! all, hier midden in onze 4e IVF cyclus, gister zou ik eigenlijk mijn uitgangsecho hebben, maar helaas was ik niet ongi geworden en heb ik deze moeten afzeggen. Maar vanmorgen ben ik ongi geworden en ik mag morgen einde van de middag komen voor de uitgangsecho...ik verwacht dat ik begin februari mijn punctie zal hebben...spannend weer!
@Naatje: succes bij de IVF, spannend! Hopelijk leidt deze tot een zwangerschap... @Klusser: spannend die laatste wachtdagen, succes en ik duim dat het raak is!
@klusser, jou NOD is de 19e? Ik hou die datum ook aan als mijn NOD. Aangezien ik 5/1 mijn ei nog gezien heb, is maandag de 19e precies 14 dagen later. Al verwacht ik zelf niet dat ik zwanger ben. Hoop het natuurlijk wel Als je nog niet ongi bent maandag test je dan s ochtends? Of wanneer?
En Florida al getest? Ongesteld geworden? Hier af en toe een steekje in de lies en geen zwanger gevoel dus zal wel heerlijk ongi worden morgen ofzo...
hihi ik kwam ook al kijken of er goed nieuws was...ik hoop maar dat geen nieuws, goed nieuws is [-o< all, hier morgen weer acupunctuur, ben wel weer toe aan even relaxen. Ik heb hele erge hoofdpijn van de gonal-f die ik moet spuiten, donderdag heb ik de 1e follikelmeting. Ik heb vanmorgen aan mijn teamleidster gevraagd of ze me uit wil plannen omdat werken met zo'n hoofdpijn geen pretje is, ze gaat kijken wat ze kan doen...helaas mag ik me niet ziekmelden, dat mag alleen bij de punctie en de terugplaatsing...dus ik hoop dat het lukt me uit te plannen.
Balen zeg Naatje dat je zo'n hoofdpijn hebt....Dat werkt toch niet echt lekker nee. Maar ziek is ziek toch? Hier nog geen nieuws. Vandaag dag 28 van de cyclus. Kan dus mijn NOD dag zijn maar aangezien mijn cyclus een beetje schommelt kan t ook morgen of overmorgen zijn. Het gaat elke keer om en om 30-28-30-28-30 en nu zal dan weer 28 moeten komen of niet?....dat kan natuurlijk ook. Verder nog meiden met nieuws?
@klusser, tsja wat moet ik zeggen. Ben niet zwanger , (nog) niet ongi , maar wel een lichte ovulatietest gehad Kortom: HUH? ik begrijp er niks meer van! even kort gezegd: 21/12 eerste ongi (denk ik) 05/01 ei gezien met inwendige echo 10/01 heeeeel licht bruin/rood verlies 17/01 mijn verwachte NOD (28 dagen na 21/12) 19/01 zw test negatief, nog niet ongi. Toen voor de grap eens een ovulatietest gedaan (deze was licht positief!) Is dat dat van mijn ei wat ik 5/1 gezien heb? 20/01 nog steeds geen ongi, maar een lichterte ovulatietest dan gister (ei al geweest dan?) Kortom: ik snap er niks meer van! En bij jou?
Da's inderdaad erg vreemd en verwarrend...... Ik nog niks dus en ben nu heerlijk aan het spoken. Ik slaap zo onrustig in deze periode. (Nu lig ik ook wakker van dingen op mijn werk.....tja als je toch wakker ligt dan denk je na over van alles en nog wat) Eigenlijk gaat het allemaal best ok totdat je je evt NOD dag hebt....en als dan die ongesteldheid even op zich laat wachten (door je schommelende cyclus...denk ik) dan wordt ik daar zo onrustig van. Elk uur dat t uit blijft groeit als t ware de hoop en dan is t weer zo'n domper als je toch ongesteld wordt. (terwijl je vaak toch al weet dat je het gaat worden) En als ik dan sommige verhalen hier hoor over hoe lang sommige mensen bezig zijn dan ga je soms wel eens aan je eigen lichaam twijfelen. Op zich is t fijn dat jij inwendig onderzoek hebt gehad na de bevalling. Dan weet je tenminste zeker dat alles op het oog goed zit.... Ik heb dat niet gehad na de bevalling. Doen ze dat in het ziekenhuis waar jij loopt standaard of was er bij jullie ene speciale reden om dat te doen? Ik ga eens kijken of ik nog wat slaap kan mee pikken vannacht. (Ben morgen....uuuh vandaag dus wel vrij dacht scheelt weer) Groetjes