Na de bevalling duurde het 34 dagen voordat ik weer ongesteld werd. Dus dat is heel netjes voor na een bevalling.
hoi dames, ik ben gisteren weer ongesteld worden. ik denk dat de donor echt te laat was. maar deze maand weer een nieuwe kans!
Balen zeg loopy.... Hier nog steeds geen ongi.... Ik maak mij er wel wat zorgen over als ik eerlijk ben. Zondag de laatste test gedaan en die was negatief.... Zit nu op dag 36....pfff. Ga vrijdagmiddag even langs de huisarts. Ik zag dat jij florida ongesteld geworden was. Balen zeg.....
Hallo dames, Hier zijn we helemaal van slag. IK heb vanmorgen een test gedaan en daar verscheen een licht tweede streepje op. Ik had die afspraak bij de dokter al maar die verliep heel anders dan verwacht. Ik vertelde dat ik een afspraak gemaakt had omdat ik t vermoeden had dat mn cyclus inde war was en vertelde dat ik nu een positieve test had. IK liet hem zien en toe vroeg hij....moet je een tweede streepje zien? (Duhhhhh.) Hij vertelde ook nog dat hij in de zelfde situatie zat (o ja ook een kind verloren dan?) en dat zijn vriendin ook elk pijntje en afscheiding ging analiseren. Hij was dus duidelijk niet op de hoogte van onze situatie. En duidelijk een vent. Hij zei gewoon even niks doen en twee dagen wachten. (typisch een vent dus) Daarna was ik gewoon zo overvallen dan ik ben begonnen met huilen en gewoon compleet over de zeik was. (en als ik over de zeik ben kan ik echt niks mee zeggen) Uiteindelijk vroeg hij aan mij wat ik van hem verwachte. Al snikkend heb ik toch maar geprobeerd antwoord te geven, ik had een verwijzing verwacht en misschien enigzins bevestiging. Misschien daar nog een keer een test doen of een bloedonderzoek? Toen begom hij te vertellen dat zo'n bloedonderzoek 300 euro kost en zo'n urineonderzoek zo'n thuistestje maar 8 euro ofzo. En inprincipe test je hetzelfde. Op dat moment heb je gewoon niks aan die boodschap.(Je wilt gewoon bevestiging, wat boeit dan dat geld?) Uiteindelijk heeft hij mij toch zo'n formulier voor bloedonderzoek mee gegeven vooral omdat ik zo overstuur was volgens mij. OOk zei hij dat ik maandag maar terug moest komen met een nieuwe urinetest. En toen ik vroeg wat daar het nut van was kon hij dat niet echt vertellen. Uiteindelijk heb ik hem nu zo ver dat hij een verwijsbrief voor de gyneacoloog klaar heeft liggen maandag.Dan ga ik lekker naar het Diak (niet meer naar het WKZ). Daar vroeg hij ook nog naar waarom ik daar niet meer heen wilde..... Gruwel de gruwel dus.... Sorry voor het gezeur maar ik ben gewoon helemaal van slag. Loop de hele middag al te janken.. Je bent zo blij en angstig tegelijk. Het maakt toch een hoop los. Net het diak gebeld en heb voor vrijdag de 13e een afspraak. We hebben de afgelopen maanden zoveel ongeluk gehad dan durven we die vrijdag de 13e ook nog wel aan En ik heb net bloed af laten prikken.... Wat een spanning allemaal. Ik ben gewoon helemaal kapot......... Jullie verder nog nieuws? Liefs
he klusser, wat SUPER een 2e streepje.Dus ik wil je al voorzichtig feliciteren hoor want een streepje is een streepje nietwaar? Maar wat een eikel van een huisarts zeg! Een beetje medeleven mag wel. En jou dossier even inlezen is ook geen overbodige luxe. Tsja, MANNEN Ik kan me voorstellen dat je erg in de war bent. Maar zoals ik al zei, een 2e streepje komt er niet voor niks hoor, genieten maar! Ik hoop je snel te mogen volgen...
Vandaag weer een test gedaan...kon t niet laten. De tweede streep begon al na 10 sec te verschijnen vandaag en is al een stuk duidelijker.....
Klusser, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop echt dat snel een volgende zwangerschap gemeld kan worden in dit toppic.
Ik hoop snel te mogen volgen. Ik ga vanaf donderdag weer met ovutesten beginnen. Wil mijn ei niet missen, voo het geval ik een wel een cyclus heb van 28 dagen. We gaan gewoon weer aan de klus
Klusser gefeliciteerd! Hou je ons een beetje op de hoogte? Ik hoop dat alle dames snel zwanger mogen raken het is jullie allemaal zo gegund! Even een update van mezelf, ben vanmorgen naar de gyn geweest en alles zag er goed uit, de baby groeid lekker! Ik krijg 10 maart een GUO (uitgebreide 20 weken echo) en dan zullen ze goed kijken hoe de aanhechting van de navelstreng is aan de placenta.