Goed initiatief, Loopy! Veel succes! Het schijnt dat overgewicht inderdaad een belangrijke factor kan zijn. Maar het hangt er ook vanaf hoeveel het is natuurlijk. Ik vind het ook ongelooflijk dat jij ondanks een condoom zwanger bent geraakt en dat het nu nog niet gelukt is...
ik wordt er erg verdrietig van. de vorige keer was ik ook erg dik hoor (105 kilo) maar ik heb er door mijn verdriet nóg 10 kilo bij gegeten. dus misschien is 10 kilo afvallen wel genoeg. wie zal het zeggen.... ik heb gisteren een kaarsje voor iedereen gebrand. hopelijk hebben jullie de positieve energie gevoeld?
Wat lief dat je een kaarsje hebt gebrand! Dank je wel... Ik heb een boek, The Fertility Diet. Hierin staat o.a. dat als vrouwen geen eisprong meer hebben omdat ze te dik zijn, het vaak voldoende is om 5% tot 10% van hun gewicht kwijt te raken. Dat noemen ze de 7 1/2 % oplossing: gemiddeld 7 1/2 % van je gewicht afvallen zorgt voor een (betere) eisprong. Dus inderdaad, als je op je oude gewicht kan komen, zou dat kunnen helpen! Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je van verdriet die kilo's erbij hebt gegeten, hoor! Ik zie dat we allebei op cyclusdag 2 zitten, Loopy! Zucht, weer een cyclus.
volgens de ovu-testen en temperatuurgrafieken heb ik wel een eisprong. maar ik ga gewoon voor in ieder geval 10 kilo! adt moet toch in een maand of 3-4 te doen zijn!
Gelukkig heb je wel een eisprong! Toch lijkt afvallen vaak wel te werken, ook als je een eisprong hebt!
Hallo lieve meiden. Ik heb even weer gelezen hoe met jullie gaat. @ Naatje: gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een super goed nieuws is dit zeg. Aan alle andere meiden: ik hoop zo ontzettend dat jullie ook snel zwanger zullen raken. Ik vind het allemaal zo oneerlijk. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal.
Lieve meiden, ik kom er ff tussendoor vliegen (we zijn namelijk een weekendje weg). De arts had goed nieuws! Er groeit en ei! Ben zo blij! Dinsdag moet ik terugkomen en rond die dag zal hij ook springen. Lieve mamma's dank jullie wel voor jullie lieve woorden en wensen. Ik heb mijn hoop weer terug... @Loopy ik werd wel de dag daarna heel rustig en ontspannen wakker, dankjewel!hoe staat het bij jou er voor meis? @aquilegia, het klopt ik stopte met de pil en en bam was zwanger. Het is vreselijk frustrerend dat het nu niet lukken wil. Hoe is het nu met jou? @ Elke, ja vind jij het ook zo rauw op je dak vallen dat je nu de mmm in moet terwijl je gewoon natuurlijk zwanger kan raken? De reden waarom ik zou overwegen te stoppen is om mijn lichaam rust te geven. Ik ben een heel gevoelsmens en het ging tegen mijn gevoel in om dwars door te gaan terwijl mijn lichaam het niet wilt. Hoe voel je je met clomid?
gelukkig rachje goed nieuws. Succes dinsdag en geniet van een weekendje weg (het weer is helaas minder) sette
wat goed een ei! ik ga voor je duimen rach! met mijn gaat het goed hoor. ikzelf heb de teleurstelling maar weer weggeslikt en ga dapper door naar de volgende ronde!
@Rachje: wat fijn dat er een ei groeit! Geniet maar van je weekendje weg en veel succes met je eitje! Met ons is het (nog steeds) wat minder. Afgelopen dinsdag was het 2 jaar geleden dat Sterre is geboren. Twee jaar! En ik had ook een temperatuurdrop op die dag, dus weer niet zwanger.... Vandaag moeten we ook nog naar een kinderfeestje; geen zin in nu... Vandaag is Sterre's uitvaart precies 2 jaar geleden.
Lieve Aquelegia, wat een moeilijke dagen weer. De film speelt zich weer voor je ogen af, het verdriet dat er altijd is zwelt nog een beetje extra aan. En dan doet de natuur nog een duit in het zakje door je alwéér ongesteld te laten worden. Dit zijn de dagen waarop je terugkijkt in plaats van vooruit en dat maakt het extra zwaar. 2 jaar alweer, zo lang voelt het vast nog niet denk ik he? Ik denk aan je en stuur je een hele dikke knuffel! liefs, Elke
Thanx, Elke! Net naar dat kinderfeestje geweest. NIEMAND die vraagt hoe je je voelt, terwijl je daar tussen alleen maar ouders en kinderen zit. Nou, ik ga niet meer naar dat soort bijeenkomsten! Ze kunnen de boom in. De jarige pakte zijn playmobiel uit en verder heb ik 'm niet meer van dicht bij gezien. Een koerier heeft het beter. Die mag gelijk weer weg nadat hij zijn pakketje heeft afgegeven. Wij moesten een paar uur blijven.
Ik weet niet of jullie het al ergens anders op het forum hebben geschreven, maar helaas is ons wondertje gister een sterretje geworden. Een heel mooi klein vruchtje, ik heb er een foto van gemaakt en heb het daarna een mooi plekje gegeven...
hoi meiden hoe gaat het hier met jullie? naatje: trek je het nog meid? vind het echt heel erg voor jullie! aquilegia: hoe gaat het met jullie? loel: hoe gaat het met jou en de kleine in je buik? rachje: al een eisprong gehad? elke1976: hoe gaat het met jou? loopy: hoe is het daar, weer een nieuwe ronde zie ik ik duim weer mee