weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hoi Caruli,

Ik ben 2 dagen ziek geweest (verhoging, hoofdpijn, snipverkouden, zo slap als een vaatdoek) en ben nu nog verkouden. Volgens mij is mijn weerstand gedaald door al die herinneringen aan 2 jaar geleden. En ook omdat ik best boos ben geweest dat in onze naaste omgeving veel mensen niets hebben laten weten, terwijl we wel contact met ze gehad hebben. (Maar anderzijds zijn er ook mensen geweest die wel lieve kaartjes hebben gestuurd, dat waarderen we zeer). Mijn eisprong zal wel wat later komen doordat ik ziek ben geweest...

Hoe is het met jou?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh das minder dat je zo ziek bent :(
    hopelijk is je cyclus er idd niet door ontregeld

hier gaat het redelijk
    zit te wachten op mijn ongi
    maar goed die kan ook nog maanden duren
    heb van mijn eigen geen ei dus ook geen cyclus :(
    zit nu op dag 33
    kan niet goed tegen onzekerheid en als ik niet weet waar ik aan toe ben
    maar goed proberen het maar weer rustig af te wachten he ;)

ziek maar goed uit meid
    beterschap!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, meid! ;)
    Sterkte met afwachten dan,... balen dat je geen cyclus hebt. Dan weet je nooit waar je aan toe bent :(

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Naatje wat een nieuws :cry:

He Aquilegia en caruli hoe is het met jullie?

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hé Zico, zie boven.
    Hoe is het met jou en je dochtertje Sterre?

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Met ons gaat het heel goed, we hebben een wolk van een dochter echt een juweeltje. Ze heeft haar naam niet gestolen.
    Ze is klein en fijn maar die worden ook wel groot, ze zit nu met haar 6maanden oud 3kg boven haar geboorte gewicht.
    Ik moet dinsdag onder het mes, dat is minder, maar dan kan ik ganse dagen ook bij sterre zijn. Dus eigenlijk ook een klein voordeeltje
    En met u alles ok?

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Caruli: Lief dat je het vraagt. Ik word zo verdrietig van al die verhalen hier, ik gun het iedereen zo.

Hier gaat het naar omstandigheden goed. Ik word goed in de gaten gehouden en m`n mannetje is erg beweeglijk. Maar.......de angst is zo groot. het is heel dubbel, ik geniet er intens van, maar ben wel blij als ik het hummeltje eindelijk in mijn armen heb. De gevreesde 28 weken zijn in zicht en de herinneringen stromen over. Ik mis ons meissie nog zo erg.
    Maar het zonnetje schijnt en we moeten positief blijven, maar een keer heerlijk janken lucht ook op.

Ik blijf voor jullie hopen,
    xxx

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Zico: Fijn dat alles zo goed gaat met Sterre! Die operatie is toch niets ernstigs, hè?

Wij zijn twee jaar na de dood van onze Sterre† (maart 2007) nog niet verder gekomen. Na de miskraam in oktober 2007 geen zwangerschap meer gehad. Er is in principe niets mis met ons. Na de HSG moeten we het weer 6 maanden zelf proberen. Dit is de 3e maand daarvan. Ik doe haptonomie om het verlies van Sterre† en Kleintje2 te verwerken. Daarnaast doe ik ook acupunctuur en ik gebruik Chinese kruiden. Mijn cycli zijn daarvan heel regelmatig geworden (eisprong op de 14e dag en een LF van precies 13 dagen). In mei/juni gaan we op vakantie naar Italië. Verder nu erg verkouden...

9. arc

arc Lid

24 jan 2009
    54
    0
    0
    hoi hoi.. ik heb hier pas 2x gepost, maar nu dus weer even een berichtje.
    alweer 2 maanden geleden werd onze Luuk geboren en 17 dagen later overleed hij.
    omdat we ook als luuk een gezonde jongen was geweest meteen voor een brusje hadden willen gaan, willen we ons nu ook niet tegen laten houden. van de week sprak ik de gyn en hij vind een wachttijd na een keizersnede niet noodzakelijk. tegenwoordig zijn daar geen richtlijnen meer voor. gelukkig maar want arcman en ik hadden ons er toch al niets van aangetrokken..

volgende week woensdag pas zou ik ongesteld moeten worden (als mijn cyclus tenminste weer zo regelmatig zou zijn als voor de zwangerschap van luuk). maar ik heb al een paar dagen gewrichtspijn, pijn in mn borsten en sinds gisteren ben ik misselijk.

kan dat al zo vroeg? zal het een teken zijn dat het gelukt is? wat denken jullie?
    ik kijk met hoop en angst uit naar volgende week.. ik hoop niet dat het een grote teleurstelling gaat worden en dat ik gewoon een beginnend griepje heb ofzo.. zucht..

ik kan het ook niet vergelijken met toen ik van luuk zwanger was. want toen werd de zwangerschap ontdekt door de artsen van de spoedeisende hulp waar ik half creperend aan een nierbekkenonsteking binnen kwam. en de dagen ervoor was ik dus niet lekker, maar dat kwam vooral door de nierbekkenontsteking.

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes arc,

Vindt het een knappe beslissing dat jullie voor een kleintje terug gaan en wat anderen er van denken moeten jullie niets van aan trekken.
    Ook al ligt het verdriet om luuk nog dichtbij toch weet ik zeker dat de wondermooie ster van luuk aan de hemel jullie zal steunen in jullie beslissing en hopelijk kan hij er snel voor zorgen dat je weer zwanger bent.

Ik kan niet nu zeggen of je zwanger bent ja of neen, het lichaam reageerd bij elke cyclus anders ,maar hopelijk is het geluk jullie gunstig en hebben jullie nu al een brusje in de buik.

Ga ervoor zou ik zeggen en nog een dikke knuf voor jullie grote verlies van Luuk.

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb 3 jaar geleden een borstverkleining moeten ondergaan doordat m'n nekwervels het niet meer aankonden deze te dragen, zogezegd zo gedaan toen, enkel heb ik toen dikke tegenslag gehad dat van m'n rechterborst alle naden openscheurden de dag nadat ze verwijderd waren de draadjes.
    Deze hebben ze vanzelf met litteknweefsel moeten laten dichtgroeien want hechten lukte niet meer.
    Nu een 1/2jaar na de bevalling moest deze operatie terug gedaan worden en heeft de pl chirurg beslist om ook het tevele vel en kapot gerokken buikspieren in te korten en vast te hechten. Dus 2 operaties op 1 moment.

Valt niet mee durf ik eerlijk te zeggen.

Maar waar ik me meer zorgen om maak zijn m'n armen heb er enkele maanden met tijden geen gevoel meer in en hangen lam aan m'n romp. Het gevoel komt wel terug doch dit zijn verlammingverschijnselen die ook afkomstig zijn van m'n nekwervels en dit is nog in volledig onderzoek. Dinsdag moet ik onder de NMR voor te zoekn wat er gaande is en 29 naar vde neurochirug, al waarschijnlijk weer nekwervels vastzetten zijn en daar ben ik helemaal niet happy mee, ben nu al beperkt met m'n nek en wil niet verlamd geraken, nu nog niet.

12. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    JOEHOE!!

Ik heb vandaag weer mijn eerste ongi na mijn bevalling van Liv*!!
    Ben nog nooit zo blij geweest om ongi te worden....
    Gelukkig alles werkt nog zoals het hoort.

Nu gaan we meteen ronde 1 in!!
    KLUSSERDEKLUS!

liefs!!

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Zico: veel sterkte met je ingreep. Ik hoop dat je snel weer gezond bent. Dat van die verlammingsverschijnselen klinkt inderdaad niet goed!

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn nicht is zwanger... echt leuk voor haar en ik voelde al dat het eraan zat te komen... maar zelf word ik er alleen maar triest en teleurgesteld van... Mijn moeder begon bijna te huilen toen ze het me vertelde.... *diepe zucht*

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hou hoop lieve aquilegia, wij komen ook echt aan de beurt. *knuf*

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, Loopy, ik hoop voor jou ook dat het snel gaat lukken!

17. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hmm het blijft toch steken zulke berichten. je gunt het anderen maar jezelf ook zo... Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik denk heel vaak dat we het hebben verdiend nu! Dat we voor in de lijn horen te staan... helaas werkt het niet zo...
    Ik had vandaag mijn nod, gister al getest en die was negatief. Gister ook begonnen met bloedverlies maar was weinig en nu is het weer zo goed als over! Dus morgen maar even naar de fertiliteitspoli bellen... vreemd lichaam heb ik toch...

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dikke knuffel meid!

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Thanx, meiden!

@Rachje: ja, ik vind ook dat we het nu verdiend hebben! Gek inderdaad, bloedverlies dat weer ophoudt... Hopelijk is het iets goeds, al durf ik nauwelijks meer hoop te wekken.

Gelukkig zien we aan Caruli dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden jullie verdienen het dubbel en dik, ik ga kaarsjes voor jullie branden dat er snel een beebje naar jullie komt, dit heeft wel lang genoeg geduurd

Deel Deze Pagina