weer zwanger worden

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door , 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Lieve aquilegia,

    sorry dat ik zo laat reageer meissie. Ik snap je reactie maar al te goed, je wilt er geen tijd meer aan verspillen en nu eindelijk resultaat voor jullie harde werken!
    Ik hoop dat er nu schot in de zaak komt en dan er over een paar maandjes niets meer in de weg staat om verder te gaan met jullie droom.
    Wel gek dat hij er niet zelf over begon, is maar goed dat je er zelf na vraag naar deed.

    Ik heb gister ook minder nieuws gehad gister. Uit bloedonderzoek in november(!) bleek gister dat ik waarschijnlijk een infectie heb rond mijn baarmoeder/eierstokken. Vrijdag wordt het op kweek gezet. Mocht het idd een infectie zijn dan zullen ze waarschijnlijk een kijkoperatie willen doen om te kijken of er geen schade aan baarmoeder/eierstokken is.
    Ze hebben me ook tussen neus en lippen door gezegd dat mijn lichaam het waarschijnlijk nooit meer zelf een cyclus zal hebben. Die kans was niet erg groot zei ze.
    We moeten voor vrijdag beslist hebben of we na volgende ronde (laatste ronde clomid) door gaan met iui.
    Ik ben gister begonnen met een verhoogde dosis clomid in de hoop meer eitjes te krijgen. Dus beetje veel informatie gehad op 1 dag. Zelf maak ik me heel erg zorgen over die infectie. MAar goed moeten we maar zien....
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    he bah rach wat een rotnieuws allemaal :(
    ik zal vanavond een kaarsje voor je branden *knuf*
     
  3. arc

    arc Lid

    24 jan 2009
    54
    0
    0
    Rachje20: dat is dan ook schrikken zulk nieuws. ik hoop maar dat het uiteindelijk mee blijkt te vallen. ik zal voor je duimen.
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Rachje, wat een naar nieuws! :( Dat is behoorlijk schrikken. Jullie hebben al zoveel te verduren en nu dit nog erbij. Hebben ze gezegd waar de infectie door veroorzaakt is?
    Ongelooflijk dat je nu pas de uitslag krijgt van november! :confused: Is daar wat fout gegaan? Veel sterkte hiermee. Ik hoop echt voor jullie dat het toch nog meevalt.

    Gisteren heb ik de uitslagen van de internist gehad. Maar ze waren het belangrijkste vergeten te prikken ](*,) namelijk: of ik antistoffen tegen mijn eigen schildklier aanmaak. Iemand heeft dus een fout gemaakt: de arts heeft het verkeerde aangekruist op het formulier of het lab heeft het verkeerde onderzocht. Het kan gebeuren, maar ik wil zo graag voor mijn vakantie weten of ik die antistoffen heb of niet (zaterdag gaan we weg). Gisteren heb ik direct gebeld en ze gaan nu mijn bloed, dat ze nog hebben, opnieuw onderzoeken. Ik krijg zo snel mogelijk de labwaarden toegestuurd en wat later een nieuwe brief van de arts. Jammer, ik had willen aansturen op vandaag langskomen voor nieuw bloedonderzoek. Ik zit op de 2e dag van mijn cyclus, dus ze hadden gelijk FSH kunnen meenemen (kan alleen op de 2e, 3e of 4e cyclusdag; hij wilde het vorige keer al doen, maar toen zat ik niet op de juiste dagen).
     
  5. sette

    sette Lid

    3 dec 2007
    80
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    vriezenveen
    @all : wat een narigheid weer voor iedereen als ik het zo vluchtig lees.
    Ik wilde jullie op de hoogte brengen van het nieuws dat onze tweeling is geboren twee jongens sven en stijn. Ook dit keer ging alles maar net goed en dit keer niet met de kinderen maar met mij ik bleek een zware zwangerschapsvergiftiging te hebben. Dus is de tweeling met 36 weken gehaald. Maar als ik jullie verhalen lees mag ik mijn handen dicht knijpen en genieten van ons gezin.

    Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!!

    liefs sette
     
  6. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd met je zoons!!! hopelijk ben je snel weer helemaal de oude en kunnen jullie gaan genieten. moesten de jongens nog in de couveuse?
     
  7. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Sette: gefeliciteerd met je 2 gezonde zoons.
    Geniet ervan meid.
     
  8. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Sette: gefeliciteerd met de geboorte van je zoons! :) Ik hoop dat je snel opknapt en kunt genieten van je gezin! Ik hoop ook dat het goed gaat met de jongens.
     
  9. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Lieve sette,

    super gefeliciteerd met jullie 2 zoons. Wat minder mooi dat het niet zo vlekkeloos liep. Ik hoop dat jullie nu wel van elkaar kunnen genieten!
    hele dikke knuf
     
  10. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ben terug van een heerlijke vakantie! :)

    @Sette: hoe is het met jou en je tweeling? Ik hoop goed.

    @All: Voor de vakantie kreeg ik op de valreep de uitslagen van de antistoffen binnen: ik maak inderdaad antistoffen aan tegen mijn eigen schildklier. Deze kunnen miskramen veroorzaken (de antistoffen vallen waarschijnlijk ook de foetus of het embryo aan). Veel is er nog niet over bekend!
    Dus ik heb de Ziekte van Hashimoto. Zucht, hopelijk is dit nog te bestrijden. Het schijnt dat selenium nemen helpt; daar ben ik gelijk mee begonnen. Waarschijnlijk ga ik voor een second opinion naar het ACM; daar doen ze veel onderzoek naar deze antistoffen.
     

Deel Deze Pagina