De eerste kwam pas na 10.5 uur (ingeleid met 12 dagen overtijd d.m.v gel) De tweede kwam na 4.5 uur (spontaan met 5 dagen overtijd....thuisbevalling) De derde na 3 uur (ingeleid met 38.6 weken d.m.v infuus vanwege BI.....helaas daarna door na de OK vanwege het niet loslaten van de placenta)
Zodra ik dat weet laat ik het jullie weten oké? (moeten jullie nog wel wat geduld op kunnen brengen! ) Ik kan al wel vertellen dat mijn dochter er binnen 3uur en 24 min was! Redelijk snel toch?
de eerst kwam pas na 36 uur de tweede na 20 uur en de derde na 22 uur hoop dat deze toch wel iets vlotter gaat
Tot nu toe (de meesten) dus de tweede sneller Hoop het, bij mijn dochter duurde het 7 uur ook dus snel voor een eerste, nu hopen dat het bij deze dus sneller gaat! jessica
mijn 1e duurde 9,5 uur. mijn 2e duurde 8,5 uur mijn 3e duurde 5 uur. Ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat deze nog weer wat sneller komt. Jikke
Mijn eerste duurde 34 uur. Ben nu 38.2 weken zwanger en hopelijk gaat deze bevalling een stuk sneller. Ik laat het jullie weten als het zover is..
Het is niet geheel te vergelijkbaar bij mij, want bij de eerste ben ik ingeleid met 38 weken, en de tweede kwam spontaan ter wereld, gewoon thuis. Beide bevallingen duurde vanaf de eerste wee tot de geboorte zo'n zes uur. Maar in aanmerking genomen dat een ingeleide bevalling sneller gaat, kun je zeggen dat de tweede er sneller was dan de eerste omdat de natuurlijke bevalling even lang duurde als de ingeleide bevalling.
Zijn nu wel erg veeel met dit onderwerp Kijk maar: de volgende pollen: de tweede bevalling duurde Te vroeg of te laat bevallen 1e kindje overtijd gelopen, tweede kindje ook? jessica