@Melis, het gaat redelijk hiero,heb stellig het idee zwanger te zijn dus ik hoop dat ik goed zit met mijn gevoel,maar kheb er ook vaak naast gezeten duss zegt nog helemaal niks! Hoe gaat het met jou en je beebje? @Bikkie,hoe is het met jullie? Denk er nu weer aan om ff mail terug te sturen,dank je wel nog heh! Liefs Dais.. -x-
@melis: wat fijn dat je eerder wordt ingeleidt. Ik kan mij wel voorstellen dat je liever niet op 19 januari bevalt. Aan de andere kant denk ik, mocht het echt gebeuren dan heeft het toch ook weer iets heel speciaals alsof het zo heeft moeten zijn dan. Maar je moet natuurlijk doen wat jouw gevoel aangeeft en waar je je prettig bij voelt. @daisy ook hier wil ik even tegen je zeggen dat ik het erg voor jullie vind dat jullie een miskraam hebben gehad. Ik had zo gehoopt dat het anders was geweest. Nogmaals veel sterkte en ik denk aan jullie! Met mij gaat het de laatste tijd ook wat minder. De kleine meid maakt het goed hoor maar ik ben nu 27 weken zwanger en de gevreesde 32 weken grens komt steeds dichterbij....daarnaast is mijn kleine meid ook niet heel druk terwijl ik echt had gehoopt dat ze mij bont en blauw zou schoppen. Gisteren hebben we een pretecho laten maken in 4d ze was eigenwijs en liet zich niet zo heel goed zien maar we hebben gelukkig wel een aantal mooie foto's meegekregen En ook hier werd tegen ons gezegd dat het onze meid prima vergaat in mijnn buik. Eigenlijk geen reden tot zorgen dus....maar soms is dat zo moeilijk.......... liefs bikkie
hey bikkie ik snap je heel goed meid ook al is de zwangerschap verder goed je blijft toch altijd wel bang... wel fijn om te horen dat het met jullie kleintje goed gaat praat hier maar van je af meid het zal niet makkelijk zijn nu de 32 weken grens eraan gaat komen nog heel veel sterkte en succes met je zwangerschap
Hey Bikkie, ja helaas heh,wij hadden het ook graag anders gezien maar je hebt het niet voor het zeggen heh. Gelukkig gaat het met je kleine meissie goed Fijn om ook wat foto's te hebben van jullie echo,en lijkt ze op jullie Jill*? Ik kan me ook wel voorstellen dat het moeilijk voor je is,alles komt weer terug denk ik.. Maar hou je vast aan de gedachte dat alles goed is met deze kleine meid.. Probeer nog lekker te genieten meissie,voor je het weet ben je al bevallen. Sterkte nog.... Liefs en een knuffel.. -x-
bikkie, ik kan me goed voorstellen dat je het nu moeilijk gaat krijgen. ik had dat ook, iets voor de 27 weken. Ik moet zeggen toen ik ruim een week voorbij dat aantal weken was, ik me echt stukken beter ging voelen. Er lijkt dan echt een last van je schouders te vallen. Nu de afgelopen week heb ik het weer moeilijk gehad. Ik voelde haar weinig en heb zelf met de angelsound het hartje geluisterd. Ik denk dat het komt omdat het einde nu langzaam begint te naderen en ik zooooooooooooooo bang ben dat het alsnog fout gaat. Ik hoop dat je je straks, als je voorbij de 32 weken bent, ook beter gaat voelen en toch nog lekker kan genieten van de laatste weken.
mijn kleine meid is weer lekker aan het jumpen Dan voelt moeders zich ook weer meteen een stuk beter! Maar toch zal ik blij zijn als ze er is, ik ben echt KLAAR met zwanger zijn.
Met mij ook alles goed. Vandaag lekker vrij geweest en naar de kapper geweest. Filmpje gekeken met mijn vriend en de kleine beweegt goed! Een perfecte dag dus
Meliske en Bikkie super dat alles zo goed gaat met jullie zwangerschappen. Het aftellen kan binnenkort beginnen. Voor je het weet zijn jullie bevallen. Veel liefs Miranda
ja over 4 weekjes mag mijn kleintje komen Hoop dat ze daarna ook snel komt en mij niet te lang meer laat wachten
Ik hoop ook dat je niet al te lang moet wachten. 9 Maand is eigenlijk net iets te lang, de laatste 4 weken kropen voor mijn gevoel voorbij. Nou had ik het geluk dat onze meiden beide ruim 2 weken te vroeg waren geboren (één spontaan, de andere ingeleid). Veel succes de laatste weken meid.
Hey meis, ja ik kan het me ook heel goed voorstellen dat je wil dat het al zover is,spannend hoor! Maar je moet nog fftjes Melis,ff geduld,haha Hoe gaat het verder met je? Je bent niet meer zo actief op het forum of alleen bij de januari mama's? Tot snellie... Liefs Dais.. -x-
nu gaat het weer, vorige week had ik het wat moeilijk, bang dat het alsnog fout zou gaan in die laatste weken. Moet ook zeggen dat ik erg veel last heb van mijn bekken ik heb de laptop op de leuning van de bank staan, dus dan zit ik een beetje scheef en krijg ik meer last van mijn bekken. Ook lees ik op dit moment heel veel. Heb tijdens de zwangerschap van danischa veel boekjes gekregen, de wij, geboorte, bevalling, borstvoeding en ga zo maar door, en die had ik nog noit gelezen, dus die ben ik nu ook lekker aan het lezen, languit op de bank de kleine meid is nu lekker actief de afgelopen paar dagen, dus dan gaat het met moeders ook weer beter he
Dat is zeker een fijn gevoel dat ze zo actief is,gelukkig maar heh! Maar dat is wel leuk om al die boekjes te lezen,staan ooit goede tips in,ik heb er ook zoveel gekocht ikm heb ze wel gelezen op een paar na dan maar dat komt wel weer... Kan je dan niet beter aan tafel zitten met de laptop,ja maakt ook niet veel uit want ik krijg nl ook al last van mn rug Dat betekent dat ik er toch teveel achter zit denk ik,haha Ben iig blij dat het weer beter met je gaat,hou dat vol he,genieten als je kan... Liefs Dais.. -x-
hier is alles goed! We hebben vandaag weer een echo gehad en ook bij de VK geweest. Onze kleine meid weegt nu 2308 gram! Ligt helemaal op schema qua groei en ook de placenta is nog helemaal op en top! Nog geen veroudering te zien, dus die kan nog wel een paar weekjes mee Ik ben weer helemaal gerust gesteld en happy! Vandaag ook nog is mijn laatste dag werken en dan eindelijk zwangerschapsverlof! HeerlijK! Toen ik op de echo het gezichtje zag, was het eerste wat ik dacht...echt een zusje van haar zusje! Het gezichtje leek sprekend op Danischa's koppie! Ben zo benieuwd als ze straks geboren is, of ik het dan nog zie!
ooooh wat mooi meliske, kreeg een brok van in mijn keel bij je berichtje! Wat lekker dat je bijna verlof hebt en wat super dat alles goed is! Hoe ziet het er aankomende weken voor je uit met controles, echo's, inleidingen etc? Nu kan je nog even genieten van je meissie in je buik en alles klaar maken op haar komst. Jullie verdienen het! Doet me goed om te lezen dat alles zo goed gaat.. dikke knuf!