WOW! daisy wat lees ik nu! Heb er helemaal kippenvel van! wat helemaal super geweldig! ben zo blij hele dikke kussen!
JEEEEEE Dais! Meid, wat spannend! En GAAAAF. Tenminste... dat lijkt mij wel! Oh meissie, ik begrijp de onzekerheid helemaal. Maar houd je taai, hoor!
@ daisy wat een onwijs gaaf nieuws zeg wie had dat gedacht nou geniet er maar dubbel en dwars van liefs debby
hee meiden ik las net bij de decembermama's dat Vlindertje is bevallen van een gezonde dochter! Hoera!
Hey Daisy, GEFELICITEERD met je zwangerschap en te gek dat het er zelfs twee zijn. Heel veel geluk en hopelijk kan je van je zwangerschap genieten, en dat je niet teveel zorgen zult hebben. Liefs Christa.
Gefeliciteerd, Daisy, TWEE zelfs! Kun je al zo snel een kloppend hartje zien, of loop ik zo ver achter?!
Goh, dat wist ik niet... toen ik voor de 2e keer zwanger was, boden ze me een echo aan vanwege wat er gebeurd is met Sterre. Ik zei: ik wil hem pas als er kans is op een kloppend hartje. Toen noemden ze 8 weken (en ik zou er al 1 krijgen met 9 weken voor de prenatale diagnostiek, dus dat vond ik wat overdreven...) Weet ik dat voor de volgende keer (hopelijk); dan vraag ik wel een echo met 6 weken...
Het is mogelijk, maar niet vanzelfsprekend. Bij sommigen kan het met 5+ weken te zien zijn, bij anderen pas later. Vandaar dat ze bij jou een zekerheid van 8 weken gepakt zullen hebben. Dan moet het echt te zien zijn.
Dank je meis, tuurlijk anders zou ik nu niet kunnen zeggen dat er 2 hartjes klopten toch? Wij hadden ook niet verwacht om al een hartje te zien laat staan 2 Maar zo zie je maar,het kan wel maar hoeft niet altijd! xxx
Wow Dais, wat geweldig twee beebjes, dubbel geluk! GEFELICITEERD! Miranda,super gefeliciteerd me jullie mooie echo, geniet ervan! Liefs Naatje
Natuurlijk snap ik dat je het niet verzint! Ik wist alleen niet dat het zo vroeg al kon, ik had geen idee. Wow, hartstikke mooi voor jullie! Echt supergoed nieuws! En Miranda had ook een goede echo, lees ik? Gefeliciteerd, fijn voor jullie.
Ja sorry dat ik zo reageerde maar het kwam ff verkeerd over... Ik weet ook heus wel dat je het niet zo bedoelde maar ben nu ook errug prikkelbaar,sorry meissie! Hoe gaat het met jou verders? Liefs Dais.. x
Sorry, ik was gewoon zo verbaasd. Excuses als het leek of ik je niet geloofde, dat was echt niet het geval. Het is ook zo spannend voor jullie nu, ik snap echt wel dat je wat prikkelbaar bent. Hier gaat het wel weer goed. Het gaat in golven, op en af...
Oh Daisy... wat een nieuws! Geweldig zeg... ben ik even een dikke dag niet hier en dan zo'n geweldig nieuws! Ik heb vandaag je dokter nog gezien toevallig. Hij deed mijn onderzoeken omdat ik met een blaasontsteking zit blijkbaar en ze bang waren op verdere ontstekingen. Dus moesten ze weer van alles bekijken... Geniet er lekker van meid! Heerlijk op de roze wolk hè? Liefs, Josien