Ik ben blij dat alles zo goed gaat met je, Bikkie. Straks lekker genieten van je verlof. Liefs Miranda
Bikkie, eindelijk verlof meid! Geniet ervan! Nog een paar weekjes en dan kunnen jullie lekker genieten van jullie meisje!
JA! Heerlijk verlof! Ik kan het haast niet geloven! Ik ga er zeker van genieten. Ook wil ik hierbij alle vlindermama's, ondanks dat het hele moeilijke dagen voor ons allemaal zijn, een hele fijne kerst en een gelukkig en gezond 2008 toewensen! Liefs Bikkie
bikkie. geniet van je verlof meid! en ook voor jou en de rest fijne feestdagen en een gezond, gelukkig 2008
Lieve VlinderMama's, Bij deze wil ik jullie heel veel sterkte wensen tijdens deze moeilijke en donkere dagen. Groetjes Roxanne
Lieve Vlindermama's Ondanks het gemis wil ik jullie toch hele fijne feestdagen en een goed 2008 wensen! Een hele dikke knuffel voor jullie in deze moeilijke dagen! Liefs Naatje
Lieve vlindermama's, ook vanaf hier wil ik jullie allemaal fijne feestdagen wensen en een goed,gelukkig en gezond 2008,en dat al jullie wensen uit mogen komen! Liefs Dais... xxx
Meiden, we hebben ze weer gezien hoor,jawel hoor,alletwee levendig,zo apart! Alles is goed,we zijn 4 dagen langer zwanger... We moeten over 2 weken naar Nijmegen voor een combinatietest en dan krijgen we over 4 weken de uitslag,weer errug spannend! Maar voor nu,heel erg opgelucht en heel erg blij en trots! Ik heb foto's in mn album staan.... Liefs Dais... xxx
Wat fijn, Daisy, dat het goed met jou en je kleintjes gaat! Heerlijk nieuws, geniet ervan zoveel je kunt...
wow daisy wat mooi! snap dat je heel trots bent! geweldig zeg! Zaten er trouwens tweelingen in de familie bij jullie? Goh wat bijzonder zeg! dus je bent nu bijna 11 weken zwanger? Wanneer gaan jullie heb bekent maken? liefs
wow das goed nieuws daisy fijn dat het zo goed gaat met jullie ukkies en handig dat je toch weer wat verder zwanger bent
Wow Dais, wat een mooie echo's! Fijn te horen dat alles goed gaat met jullie kindjes en al een paar dagen verder dan je dacht...dat schiet zo dus al aardig op hihi Dikke knuf Naatje
Dank je wel meiden! We zijn ook heel erg blij... @Rachje,er zitten verder weg wel tweeelingen in de familie maar waarschijnlijk hebben wij een 1eiige tweeling en dat is spontaan,dus heeft weinig met erfelijkheid te maken,het eitje besluit net voor het bevrucht wordt om in tweeen te splitsen,zo zegt onze gyn,grappig he! En we hadden het al tegen een aantal mensen verteld en nu mag de hele wereld het weten! -x-
Oh Daisy meid ik vind het zo enorm leuk voor jullie! En ik hoop zo dat je ondanks het verlies van Merel kan genieten van je zws! Ik heb met een vette glimlach gekeken naar de echo's. super!
hallo meiden ik mag hier nu wat neerzetten want IK BEN ZWANGER heb even een test bij de huisarts laten doen en die heeft het bevestigd oh ik ben zoooo blij voor alle meiden gun ik dit heel erg (het is zo'n heerlijk gevoel liefs debby