Ja precies! en het is zo'n mooi wiegje met die vlindertjes... hoe kwamen jullie bij dit wiegje terecht? Ja ik kan me wel voorstellen dat jullie nu alles willen weten. Ze hebben ook zulke leuke echte jongens en meisjes dingen. Wij wisten wel dat het een meisje was, heb het fijn gevonden om te weten... Heb je zelf al een 'voorgevoel'?
lieve bikkie, ik ga je vanavond even ene mailtje terug sturen, lekker op me gemakkie even iets schrijven. Natuurlijk gik voor je duimen maandag! Die schrik voor de 20 weken echo had ik nu ook veeeel en veeeel erger als de vorige keer. Ik mail je vanavond!
wij hebben ook angelsound. Echt een aanrader voor als je weer zwanger bent. Het stelt je ect gerust als je even bang bent of de kleine het nog wel "doet". mika, ook hier nog een keer, ik hoop dat het heeeeeeeeeel snel wel raak is! Ik duim voor je!
Rachje20, wij kwamen op dit wiegje via de uitvaartverzorgster en jullie? Wij vonden het ook zo'n lief wiegje met die vlinders! We hebben wel een voorgevoel dat we een jongetje krijgen maar de laatste week begint mijn vriend ineens te twijfelen en denkt hij dat het weer een meisje wordt. Mika: ik ga ook hard voor je duimen dat het snel raak is. Jammer dat de test negatief was! Meliske, tot vanavond!
Bikkie, heette de uitvaartverzorgster toevallig Annerie Kremer? Daarvan hebben wij ook dit wiegje... haha hij is van gedachten veranderd, grappig. Nog ffies en dan is het bekent... hmm ik mis het hele getut wel..
Nee ze heet Marloes en werkt voor de Dela uitvaartverzorging. Kan mij goed voorstellen dat je het getut mist, had ik ook heel erg toen ik niet meer zwanger was. Ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger bent als jullie er weer aan toe zijn.
ikke ben vanmorgen gevallen van de trap..halverwege glij ik uit, dom dom dom! gelukkig is met de kleine alles goed, ze schopt goed en het hartje doet het ook nog steeds. Volgens de VK op het forum kan het weinig kwaad als je niet op je buik bent gevallen en ook het kindje goed voelt en geen buikpijn heb. Wat een opluchting! want mijn eigen VK krijg ik niet te pakken, en het spoednummer vind ik een beetje TE.
Ach meid wat zal je geschrokken zijn. Probeer het rustig aan te doen en verwijt je zelf niks. Het kan iedereen overkomen en voornaamste is dat binnen alles goed gaat! Maar wat betreft (spoed)hulp. Spoed is het niet, maar wat let je om toch te kijken of ze je even kunnen onderzoeken?
jeumig dan schrik je je ook een rotje! als je twijfelt zou ik gewoon het spoednummer bellen hoor! als je ervoor op je kop krijgt hebben ze pech het gaat hier wel om een kindje!
Jeetje meid,dat is wel errug schrikken he! Gelukkig dat alles goed gaat met je meisje,bij twijfel GELIJK bellen Ben je een beetje over de schrik heen? Heb je zelf verder ook niks? Liefs D.. -x-
jeetje Melis, wat schrikken! Gelukkig is alles goed met jou en je meid maar als je twijfelt dan wel de vk bellen hoor desnoods spoed! Ben je al een beetje bijgekomen van de schrik?
heb overal spierpijn en echt pijn in me rug en bij het ademen. Gelukkig geen buikpijn en beebje is lekker actief
jee meid dat zal zeker schrikken zijn geweest gelukkig dat de beeb dr eigen goed laat voelen balen dat je nu last hebt van je rug enzo hopelijk word het snel wat minder doe het rustig aan meid
hoi lieve meliske, toen ik 5 maanden zwanger was ben ik flauw gevallen midden in een stelling met kopjes. dat was even schrikken en helemaal bont en blauw maar gelukkig niks aan de hand met de babe. jij hebt er meer last van dan de baby. dus probeer geen zorgen te maken ook al is dat moeilijk. succes meid hoop dat de spierpijn snel over is gr chantal.
chantal, wat lief van je dat je me gerust stelt. En dat lukt ook goed. Ik ben steeds heel erg bang dat de placenta is losgelaten door het vallen. Maar diep van binnen weet ik dat dat niet zo is. morgen moet ik weer naar de VK en waarschijnlijk krijg ik zoiezo deze of volgende week een echo. dan zie ik mijn meisje weer even. de spierpijn is zo goed als weg, alleen heb ik wel rugpijn aan over gehouden. Bedankt voor je reactie!