het lukte niet om het op de foto te zetten. maar het lijkt wel op de foto van Linnepin, uit topic NOD Januari. alleen heb ik een ander merk test. ik ga even een paar dagen afwachten. ik word er gek van de zenuwen
he loopy als je zo streepje zoals linnepin heb ben je volgens mij zwanger hoor. ik duim nog steeds hier met je mee xxx
Hey Loopy,ik heb ook ff gespiekt. Volgens mij ben je dan ook zwanger meissie Wanneer doe je de volgende test,heb je al een nieuwe gehaald,ik zou echt niet langer kunnen wachten als ik jou was..... ToiToiToi
nee ik heb nog niet getest. ik ga gewoon een paar dagen wachten. ben eigenlijk best wel bang, ongeacht de uitslag. maar nog steeds geen spotting of menstruatie te zien
Volgens mij ga hje ook gewoon POSITIEF TESTEN hoor! Laat je ons niet te lang in spanning zitten? (is niet gezond voor een mens) Liefs Miranda.
Loopy is het misschien een ideetje om samen met Caruli te testen? Spannend! Ook duim ik heel hard voor jou meis! Toi Toi Toi!
Hey Loopy, dat is GEWELDIG NIEUWS ! Lichte streep of niet; een streep is een streep. GEFELICITEERD meid. Ga je over een paar dagen nog eens testen voor een duidelijke streep of vind je dit genoeg? Liefs Miranda
Loopy! \/ \/ Ik ben echt zoo ontzettend blij voor je! Van harte gefeliciteerd meis! Probeer er lekker van te genieten he! Superrr!