Hi meiden, Ik wil jullie even op de hoogte brengen dat ik afgelopen woensdag 30 januari om 15.42 uur bevallen van een kerngezonde dochter, Kyra. De bevalling ging snel en ging goed. Ze woog 3260 gram bij de geboorte en is 52 cm lang! Het is nu best pittig (ze is een nachtbraker )maar we zijn heerlijk aan het genieten van onze mooie en kerngezonde meid! Ik lees nu even snel van wat andere goede berichten, top! Liefs Bikkie
Hey Bikkie,ja we hadden al vernomen dat je was bevallen,helemaal super! Van harte gefeliciteerd en nu lekker genieten van jullie meissie.... Heb je ook foto's? Lijkt ze op Jill*? Hoe gaat het verder met jullie? Liefs Dais..
Lieve Bikkie, ook hier wil ik je feliciteren met de geboorte van jullie dochtertje (heb je ook een PB gestuurd). Prachtige naam trouwens. En nu lekker genieten hè. Fijn dat alles goed en snel is verlopen. Liefs Miranda
@loopy onwijs gefeliciteerd zeg(een streep is een streep) haha kunnen we elkaar in de gaten houden @bikkie gefeliciteerd met jullie dochter een prachtige naam zeg nou geniet maar lekker van jullie kleine meid @caruli we zitten in spanning te wachten ik blijf duimen liefs debby
@ Caruli: nu is het jou beurt om ons uit de spanning te halen. Ik hoop zo dat je vandaag of morgen met goed nieuws komt. We blijven nog maar even door duimen. Liefs Miranda.
joeehoeeeeeeeeeee loopy gefeliciteerd iis echt mijn kerstwens uitgekomen. en het voelde al positief toen je vertelde dat er weer een mogelijkheid was dat je deze maand zwanger kon zijn. nu carulli nog. als die zwanger is kan ik echt op een paronomale beurs gaan staan. wand ik heb jullie al eerder verteld dat ik een kerst wens had opgehangen in een boom(dat kon je ergens doen) en ik wenste dat loopy en carulli heel snel zwanger moeten zijn(en ook voor de rest van de damens natuurlijk)[ maar die in het bijzonder even. echt lachen ik hebook echt loopy en carulli erop gezet. mensen zullen wel denken? vreemde namen. haha dus carulli toi toi toi en go for it.....
WOW loopy! Voorzichtig gefeliciteerd! Ben ff paar dagen afwezig en hoppa! Hoe voel je je er onder nu? @caruli, mijn duimen draaien nog steeds! @Bikkie, ontzettend gefeliciteerd met jullie dochter! Wat super, hoe is het nu met jullie? Liefs Rach
@Bikkie: gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Kyra! @Caruli: ben benieuwd hoe het met je gaat.
Loopy ,wat fijn meis dat jullie zwanger zijn. Ik zal duimen dat het goed mag gaan! Caruli heb de hele dag aan je gedacht! Ik wil zooooooo graag dat je nu zwanger bent! [-o<
Jeetje wat een nieuws allemaal. Loopy; van harte gefeliciteerd meid! Bikkie; wat super om te horen dat jullie kleine meid Kyra is geboren. Van harte gefeliciteerd! Caluli; ik ben benieuwd.
@Loopy: Gefeliciteerd met je zwangerschap SUPER! en idd streepje is een streepje! @Bikky: gefeliciteerd met de geboorte van Kyra, fijn dat alles goed is gegaan!
@daisy ja ik vind het wel spannend ik moet om half 12 en dan moet ik gelijk door naar het werk maar laat het morgenavond wel weten liefs debby