nou meiden hier ben ik dan het is er 1 en heb het hartje gehoord en gezien(en ben zo blij) volgens de echo ben ik 7+3 maar laat de banner nog maar staan het kan iets verschillen zei de gyn liefs een dolgelukkige debby ps meiden bedankt voor jullie medeleven(dat doet een mens heel goed)
Oh Debby, dat is super goed nieuws. En nu een beetje proberen te genieten (moet je horen wie het zegt ha ha). Liefs Miranda
dank jullie lieve meiden ik ga ook proberen te genieten de gyn zei ook dit gaan we positief beleven samen (het is echt een hele lieve man en ik vertrouw op hem) alleen hadden we een vakantie met vrienden naar italie geboekt voor 26 juli maar mag niet van de gyn(nou ja als dat het ergste is he ) dus ga het maar weer annuleren groetjes debby
Debby: Wat een fijn nieuws. Kan je toch iets opgeluchter ademhalen nu? Probeer nu van de zwangerschap te genieten (makkelijk gezegd dan gedaan, ik weet het )
debby: gefeliciteerd meid jij zult idd wel opgelucht zijn ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! jammer van de vakantie, maar ach als je daar een gezond kindje voor terug krijgt
Debbie: Van harte meid, gelukkig dat alles goed is. Nu tussen alle spannende momenten toch proberen te genieten! liefs sette
Debby, wat ben ik blij voor je meis! Is toch weer een hele geruststelling heh,enne die vakantie komt wel! Probeer een beetje te genieten van jullie beebje! Liefs Dais..
Hey meiden, hier ben ik ook even weer. Er staat een nieuwe buikfoto in mijn album. Ook staat er een schets in van de grafsteen voor Lindy*. Ik heb jammer genoeg nog geen telefoontje gehad dat hij klaar is. Gisteren een enorme sh*t dag gehad, vreselijk gezeur op mijn werk ivm ziektewet. Boze telefoontjes over en weer. Bijna de hele dag aan het janken geweest. Gelukkig waren mijn ouders hier om de kids een beetje op te vangen. Samen met mijn moeder een beetje in ons huis aan het schoonmaken geweest. =D> Voel me vandaag ellendig, kl*te enz enz enz. door alle ellende en ik mis ons kleine meisje zo...........
och schat wat mooi die schets! Wat zal dat meisje trots zijn op haar steentje! Wat ontzettend piep dat ze rottig doen he! Die mensen snappen het gewoon niet hr lieverd, proberen sterk te blijven, laat ze niet jouw zwangerschap verpesten hr! Kop op meis... Dikke kus
@Mirandawat een mooie schets zeg,wat zal Lindy*trots zijn dat weet ik zeker! Enne laat je niet gek maken door je werk,waarom begrijpen ze dit niet? Belachelijk hoor! Hoe is het vandaag met je?
De steen is klaar en geplaatst! We gaan zo gelijk even kijken, en een mooie foto maken natuurlijk. @ Daisy: ik weet niet waarom het zo moeilijk moet gaan. Heb ook gezegd dat ik graag eens een dag wilde ruilen zodat ze eens weet hoe ik me voel. Eigenlijk willen ze me aan het werk houden omdat ze geen vervanging willen regelen. Maar ik wil nu gewoon geen stress, en rust in mijn kop. Het is allemaal zo moeilijk, ingewikkeld en dubbel. Maar het gat helemaal goed komen. Hoe is het met jullie meiden?
@Zo,die is echt heel erg mooi zeg! Heel fijn dat de steen nu klaar is,voor jezelf ook fijner gevoel lijkt me... Denk goed aan jezelf meis,je moet zo maar denken,je bent maar een nummer voor hun,maar je moet wel altijd voor hun klaar staan,overal hetzelfde echt waar! Gewoon doorheen prikken meis!