Christa,van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe zwangerschap! Wat is het toch spannend meid,ik hoop dat alles goed is met jullie beebje! Hou je ons op de hoogte? Heel veel succes vrijdag! Liefs Dais..
hallo allemaal, ik kwam even gluren hoe het is. ik heb alweer griep dus ik duik maar weer gauw mijn bed in.
Loopy,beterschap! Miran,hier alles zn gangetje,het zou beter kunnne lichamelijk gezien dan maar ik ben allang blij dat alles goed is met onze meiden! Hoe is het met jouw? @Debby,hoe gaat het meis? Het is hier idd voortaan erg rustig...
Loopy, beterschap. Daisy, hier gaat het redelijk. Gelukkig niet zo veel last meer van mijn rug. Verder droom ik de laatste dagen heel veel over de geboorte van Lindy*. Ik ben de zwangerschappen echt met elkaar aan het vergelijken. Ze zijn gelukkig zo verschillend, nu groeien mijn buik+ Ukkie goed, ben echt met het kamertje en de babywas bezig, maak om de paar weken foto's van mijn buik enz.. Dat voelt allemaal heel goed. Maar ik ben pas echt rustig als ik deze zomer onze Uk gezond en wel in mijn armen heb.
@Miran,ik weet heel geos wat je bedoelt,ik ben niet echt aan het vergelijken maar heb wel het gevoel dat ik er nu meer mee bezig ben en dat geeft me toch een beetje rust nu.. Ook ik maak nu foto's van mn bui en ben al volop aan het kijken voor babytjes,we hebben zelfs al wat kleertjes gekocht,toen had ik wel een beetje een schuldgevoel to Merel*,tijdens mn zwangerschap toen hebben we helemaal niks zelf gekocht,alleen maar afwachten raar heh.. Met mn rug gaat het steeds erger heb ik het idee,het is ook meer mn stuitje en billen? Zo vervelend,ik wil zoveel doen maar dat gaat vaak niet,baal baal... Maar het is voor een heel goed doel heh,niet mauwen(te laat,haha).
lief daisy dat je dat vraagt hier gaat het niet echt lekker loop eigenlijk mezelf in de weg en heb hele dubbele gevoelens aan de ene kant ben ik onwijs blij maar het lijkt of ik steeds meer verdriet en pijn krijg (ik zit elek keer te denken hoe Kylian*nu zou zijn e.d) heb nu wel donderdag een extra contole gevraagd bij de gyn omdat ik 25 maart nog wel erg lang vond duren en hoop dat ik dan weer even gerustgesteld ben en weer wat meer kan gaan genieten maar vind dat op het moment heel moeilijk meiden wel fijn om te lezen dat het met jullie goed gaat(zal ook wel met dezelfde gevoelens als mij zijn )en jullie zitten alweer bijna op de helft zeg wat gaat het eigenlijk snel he nou veel liefs van deze kant en hopen dat alles voorspoedig blijft gaan liefs debby
Lieve Debby, je verhaal klinkt héél bekent hoor. Het is en blijft een dubbel gevoel. Gelukkig gaat de tijd wel snel, voor je het weet ben jij ook op de helft hoor. Daisy: hoe was het in het ziekenhuis vandaag? Voor je rug kan ik je echt een baby-belt aanraden. ik heb er ook één en het voelt heerlijk hoor. Het geeft je echt steun in je onderrug en buik. Ik denk dat we op de goede weg zijn om elkaar door deze moeilijke tijd van zwangerschap heen te helpen. We voelen over het algemeen allemaal dezelfde dingen, en het voelt goed om erover te kunnen praten.
@Debby,het is ook logisch meid,soms valt het ook niet mee allemaal. We moeten altijd maar heel erg blij zijn met onze nieuwe zwangerschap en dat zij we ook maar soms is het verdomde moeilijk en heel weinig mensen begrijpen dit. Gelukkig begrijpen wij elkaar hier! @Miran,gewone controle. Wel ook over mn rug en stuit gehda en hij zei dat ik maar helemaal de ZW in moest gaan als het niet gaat,je veolt het zelf het beste en dat is tuurlijk ook zo. Ook ivm harde buiken goed opletten,als het eens in het half uur is moet ik hem gelijk bellen.. Het is nu ongeveer eens per uur. En ook alleen s'ochtends als ik aan het werk ben. We wachten nog maar ff af. xxxDais.
Ja precies Daisy, iedereen is maar wat blij dat je weer zwanger bent en staan geen seconde stil wat het voor ons betekent. natuurlijk zijn we blij, maar soms overheerst de angst gewoon. Ik denk dat dat er wel een beetje bijhoort... Ik heb vanaf de bevruchting al pijn in mijn rug en het wordt er niet beter op, ondanks oefeningen van fysio. Dus dat zal wat worden als die buik dik begint te worden haha. Maar Daisy, als je zoveel harde buiken hebt, dan zou ik het rustig aan gaan doen hoor. Jij werkt dubbel zo hard met een tweeling in je buuk en dan de emotionele aspecten die daarbij komen. Daar mag je best wel eens 'gebruik' van maken hoor. Ik krijg morgenochtend mijn eerste echo... het ene moment ben ik er positief over en het andere moment wil ik het gewoon niet weten. Het is nog zo pril en wat kunnen ze nou zien met 7 weken? Ben blij als er een hartje klopt en de beeb op de goede plek zit, maar dan weten we nog niks. Zowieso die 12 weken uitzitten dan maar, wetende dat er geen garanties zijn in het leven. En toch blijf ik lekker doordromen over een toekomst met deze beeb. Mocht het dan toch misgaan, dan kan niemand mij die mooie fantasiemomentjes samen, afnemen.
Hoi Vlinder, ik wil je voor morgenvroeg heel veel succes wensen en ik hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt! Bij mij zagen ze met 5 weken al 2 kloppende hartjes dus het kan... Liefs Dais...
@vlinder ik weet niet of je dit nog leest of al weg bent maar ik wil je veel succes wensen vandaag bij de echo en dat je maar een mooi klopend hartje mag zien(en misschien horen) @daisy jij ook weer veel plezier en succes bij het kijken van je girls ik mag morgen voor een extra controle vind het toch wel weer spannend hoor liefs debby
Jaaah! Het hartje klopt! En de beeb loopt precies op schema qua groei, wat een opluchting is ivm anencefalie. Ze kunnen het schedeltje nog niet zien natuurlijk, dus over 5 weken weer een echo. Dan hebben we 'zekerheid' wat anen betreft. Maar voor nu zijn we erg opgelucht!
goed nieuws vlinder! pippy* past vast heel goed op haar brusje! ps: met mij is het veel beter. de hoge koorts en de klachten kwamen vanuit mijn kaak en na een wortelkanaalbehandeling ben ik weer als nieuw!
Oh Loopy, dat klinkt pijnlijk! Gelukkig begin je er weer bovenop te komen. Hoe gaat het verder met je?
Vlinder fijn dat je een goede echo had! Misschien een kleine geruststelling. Maar ik kan me voorstellen dat je pas echt gerust bent als je een gezond beebje in je armen hebt. Loopy ben blij dat je je wat beter voelt. Waar een wortelkanaalbehandeling al niet goed voor kan zijn, maar het lijkt me geen van beide iets. Rustig aan meis.