Lieve Christa,ook ik herken je wat er nu door je heen gaat.. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen! Liefs en een knuff....
Lieve Christa, Wat afschuwelijk.... Ik wil je heel veel licht en liefde wensen en ik hoop dat jullie wens op een dag uit mag komen.
Morgen de 20 weken echo+ controle bij de gyn. Kunnen we ons meisie alweer bekijken. Dan krijgen we ook te horen wanneer we naar het UMCG moeten voor een uitgebreide echo van de placenta. Dat zal ook wel spannend worden. Ik voel onze kleine meid gelukkig steeds meer en beter bewegen. Dat voelt heerlijk. Hoe is het verder met jullie?
Lieve Miranda, Heel veel succes morgen bij de echo en controle. Ik hoop dat alles er goed uitziet en dat verdere controles niet nodig zullen zijn! Geniet ervan! Liefs Marjolein
Succes morgen Miranda, spannend is het zeker! Fijn dat je jullie kleine meid al voelt bewegen, geeft weer wat rust he. En dan nog die uitgebreide echo binnenkort. Ik duim voor een super uitslag! En Marjolein, welkom terug meis!
Dank je Leonie, Hoe gaat het met jou? Heb je een eerdere echo gekregen, of heb je hier niet meer voor gebeld... Meis, ik was in Egmond, toen jullie Pippy* een half jaar geleden was geboren... Ik hoop dat je toch een beetje een mooie dag hebt gehad? Liefs Marjolein
Hey Marjolein, Ik ga morgen bellen voor een echo, voor volgende week. ben dan 10 weken en dan kunnen ze pas 'iets' zien van een hoofdje. Hoop dat ik die echo wel krijg hoor! Ik heb afgelopen woensdag bloemetjes bij haar gebracht en een brief aan haar geschreven. Verder niks bijzonders gedaan, wist niet wat. Ik weet dat je in Egmond was, heb je al teruggemaild net Fijn om te lezen dat het zo'n mooie week is geweest, al zijn er ook heel veel moeilijke momenten he... Maar Luna* heeft laten weten dat ze er echt bij was!
Hoi Leonie, Nou spannend wel dan hoor! Maar het lijkt me toch wel dat je een extra echo mag?!?Gezien jouw voorgeschiedenis en de afspraken die ze met jullie gemaakt hebben! Nou wel spannend hoor, hou je ons op de hoogte? Ik vind het al heel bijzonder hoor, bloemetjes brengen naar je meisje en vooral haar ook een brief schrijven! Ik denk dat ze er heel blij mee is en zeker gezien heeft dat jij zoveel en met zoveel liefde aan haar gedacht hebt! En heb je me teruggemailt via LE? Heb nog niks gezien, nouja zal ook wel druk zijn op de lijst... Maar inderdaad was het erg fijn om te merken dat Luna* zo dicht bij ons stond (en staat!) Lfs Marjolein P.s. wanneer zet je je gastenboek nou een aan..
Ja ik had je teruggemaild via LE... Of ben ik nou gek? *ff gecheckt, yup heb je terug gemaild! haha het is erg vol in mijn inbox dus de jouwe zal wel ontploffen nu!* Mijn gastenboek gaat.... binnenkort aan! Heb geduld haha!
Miranda, ik wens je heel veel suc6 en veel kijkplezier morgen! Zal duimen dat alles er goed uit ziet!
@miranda ik weet niet of je dit nog leest maar ik wil je ook heel veel plezier en succes wensen voor de 20 weken echo liefs debby
@crista: heel veel sterkte en hopleijk ben je gauw weer zzwanger en gaat dan alles goed @miranda: heel veel succes! kom je zo gauw mogelijk verslag uitbrengen?
Daar ben ik weer. De controle en de echo waren super. Ze hebben onze meid van top tot teen bekeken en alles zag er goed uit. Ook nog wat bijzondere metingen van de doorbloeding gedaan en ook dat was goed. Er staan ook weer 2 nieuwe echo foto's in mijn album. Over 3 weken naar UMCG voor echo van placenta, over 5 weken controle gyn en over 7 weken weer een echo hier in het ziekenhuis. Dat is weer een héél programma. Maar alles voor ons meisie hè.