Goedemorgen meiden! Na wat ik eerder schreef heb ik nu ontzettend veel verdriet om mn meissie,ik mis haar zo erg Het voelen van deze 2 meiden in mn buik vind ik echt heerlijk,aan de andere kant mis ik de schopjes van Merel*,vorig jaar ws ik zwanger van haar en voelde ik haar schoppen... Ik had dit niet verwacht,ik dacht echt dat ik het een plekje had gegeven maar de werkelijkheid blijkt anders te zijn. Heb ook en stukje op Merel* site gezet,elke keer als ik haar foto's zie en die wil ik nu ook heel erg graag zien word ik emo.. Wat een dubbel gevoel,ik hoop niet dat mn 2 meiden hier iets van merken? Lucht ff op om het van me af te schrijven...
Daisy, je kunt volgens mij het beste gewoon je verdriet om Merel toelaten en uiten. Dat is het beste voor je kindjes. Als je het opkropt krijg je toch onbewuste stress. Geen extra zorgen maken om je meisjes, iedere a.s. moeder heeft wel eens negatieve gevoelens of stress. Daar krijgen ze niet meteen wat van.
Lief dat je het vraagt, Senninha. Ik was erg verdrietig de afgelopen week, ook omdat ik weer ongesteld was geworden. Het wordt nu toch wel heel zwaar. Ik was ook erg moe van alle emoties, ging steeds vroeg naar bed. Gisteren ging het weer beter, toen werd ik opeens heel actief en heb ik thuis veel gedaan. Ik ben van plan me maar op mijn hobby's te gaan storten en probeer minder aan kindjes krijgen te denken (maar ik zit natuurlijk toch weer op het forum )
hey daisy: dubbel allemaal zeg maar idd je kunt beter je verdriet laten gaan als dat je het opkropt dan krijg je stress en das minder voor de meiden in je buik huil maar goed uit dikke knuffel voor jou
Lieve Daisy, ik begrijp dit gevoel zo goed. Dit is hetzelfde waar ik je laatst over schreef. Dit heeft volgens mij niks te maken met het wel of niet een plekje geven van onze andere kindjes. Het is zo moeilijk omdat we dit vorig jaar ook allemaal al hebben gevoeld, die schopjes het verlangen naar ons kind enz. Alles doet mij aan vorig jaar denken. Ik ben ook heel emotioneel als ik hieraan terug denk. Maar ik denk niet dat onze kindjes last hebben van onze gevoelens. Laat het maar lekker zijn gang gaan, en probeer tussen alles door lekker van je meiden te genieten. Dikke knuffel van mij.
Lieve Daisy, Ik ben jammer genoeg nog niet zwanger, maar ik denk dat je gevoelens en het verdriet helemaal niet gek is... Het is allemaal zo dubbel. Tuurlijk ben je ontzettend gelukkig met je lieve meiden in je buik, maar dat wil niet zeggen dat je geen verdriet meer kan hebben om Merel*! Je lieve meiden zijn geen vervanging voor haar en je had zo graag Mereltje* ook bij je gehad... Laat het verdriet maar lopen inderdaad, beter dan dat je het opkropt... Ik denk dat je lieve meiden er niks van voelen hoor! Liefs Marjolein
Yessss! De echo was goed! Voor zover ze kunnen zien was het schedeltje gesloten, maar dat kunnen ze volgende week woensdag pas bevestigen. Maar Puck lag er goed bij en was weer lekker druk. Wat een mooie kinderen maken wij toch ook haha! Ben helemaal verliefd op ons kleine stampertje. Daisy, ja hoor meis heel herkenbaar. Het is ook zo dubbel allemaal. Want je wil al je kindjes gewoon bij je hebben en dat kan niet meer... Ik voel me soms ook zo schuldig, want hoop ik niet dat ik een gestresst kind op aarde zet omdat ik soms zo gestrest ben. Maar je kunt het idd maar beter toelaten. Soms kan even heel hard huilen wat helpen. Maar echt overgaan zla het nooit meis... Dikke knuffel voor jou!
@Vlinder,wat een goed nieuws dat de echo goed was,ben helemaal blij voor jullie! Idd je snapt me precies,het idee dat ik zo gestresst en verdrietig ben hoop ik echt dat mn meisjes hier niks van meekrijgen... Dank je wel voor jullie lieve reacties Het gaat nu weer wat beter hoor,ik weet dat ons meissie voor altijd bij ons is en ze weet dat we zielsveel van haar houden,daar hud ik me aan vast! xxxDais..
Hallo, Ik ben weer zwanger. Op 13 april vorig jaar heb ik een miskraam gehad na 14 weken zwanger zijn. Ik ben nu 6 weken en 6 dagen zwanger afgelopen donderdag had ik de schrik te pakken ik ging vloeien. Gelijk naar het ziekenhuis, en jahoor ze vertelde dat ik een miskraam had. Nou je snapt het al mijn wereld stortte weer in. Maar het geval wil dat ik vrijdag terug moest komen in het ziekenhuis want mijn hormonen in mijn bloed waren wel erg hoog voor iemand die een miskraam heeft gehad. Dus weer terug en wat denk je alles zit er ze zagen alles en donderdag zagen ze niets. De hormonen waren ook omhoog gegaan. Tja wat moet je dan ik was in shock ik kon niet zo snel terugschakelen. Op dit moment leef ik nog in een soort roes a.s. vrijdag moet ik terug komen en dan gaan ze kijken of het hartje klopt. Duim voor me! En hoe het voelt om weer zwanger te zijn? Op dit moment dood eng.
Hoi BabyThornley, Dat is schrikken zeg als ze het ene moment het een zeggen dat je wereld instort en het andere moment zeggen dat alles voor dat moment in orde is. Kan me voorstellen dat je het doodeng vindt. Ik ga zeker voor je duimen. Laat je even weten of alles goed is? Dikke knuf Sen (een stadsgenoot).
@ BabyThornley Ik ga voor je duimen dat alles goed is. Wilde alleen reageren om te vertellen dat ik als geen ander weet hoe het is om snel te schakelen. Zwanger, miskraam, echo om te kijken of bm leeg is: NOG EEN BEEBJE MET HARTJE. Helaas twee weken later alsnog niet goed (dat is bij jou natuurlijk niet) en wacht nu op mk2 in een viertal weken pfffff. Zet hem op he
hoi meid spannend hoor hopelijk zien ze dan wel een hartje kloppen! ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook zwanger bij de 1e echo net op die dag een mk op echo alleen bloed en stolsels te zien.. je droom valt in duigen 3 dagen later moesten we terug komen voor controle en toen zagen ze nog een kindje met wel een hartslag zitten zwanger van 2ling maar 1 mk dus... heel veel sterkte met wachten meid!
@ BabyThornley: ik ga vanavond een kaarsje voor je branden en hoop dat je een lief en gezond kindje krijgt!
Hallo allemaal. Alleerst wil ik jullie bedankje voor je lieve berichtjes ik zit hier met tranen in mijn ogen (je kent het wel hormonen en lieve berichtjes) Nou afgelopen vrijdag was het zover en ja hoor het hartje klopt lekker hart. Er viel zo'n last van onze schouders af en er beleven maar tranen komen van geluk. Ik weet ook wel dat het nog heel pril is allemaal maar ik ga gewoon maar genieten van elke dag. Bedankt allemaal. Dikke knuffel