BabyThornley, wow een kloppend hartje! gefeliciteerd meid. Natuurlijk is het nog pril, maar het is een mooi begin Jij ook een knuffel meis!
wow meid fijn zeg dat het hartje klopt! het is idd nog pril maar probeer er maar van te genieten gefeliciteerd
BabyThornley, fijn dat het hartje klopt van jullie kleine. Zal duimen dat het goed blijft gaan. Liefs Sen
Hier ook alles goed! vandaag de echo gehad waar ik al die tijd zo bang voor ben geweest en Puck is ok! We zijn zo blij hier!
Vlinder, wat een heerlijk nieuws! Geniet ervan! Ik hoop dat de rest van je zwangerschap ontspannen en gezond verloopt.
@Vlinder,wat een goed nieuws! Ik ben zo blij voor jullie,nu is het tijd om te gaan genieten heh meid! xxxDais..
Het was weer een super mooie en goede echo vanmiddag. Alles zag er geweldig uit en ons meisie groeit helemaal volgens schema. Ik krijg nu elke twee weken een echo om de groei in de gaten te houden. Vind ik niet erg hoor. Ik ben zo blij dat alles tot nu toe zo goed lijkt met onze meid! En alweer 24 weken, joepie!
fijn miranda dat het allemaal goed gaat met jullie meissie en goed hoor dat ze je streng onder controle houden
Miran, fijn dat jullie meissie het zo goed doet. En goed dat je iedere twee weken een echo krijgt, laat ze haar maar lekker in de gaten houden.
Hi, hier gaat het ff wat minder,ik heb al 4 dagen last van harde buiken en niet eventjes maar continu,alleen als ik op bed lig zakt het,dit is toch niet goed of wel? Als ik Maandag nog last heb moet ik ff terug bellen naar de gyn,ik vind het echt raar hoor,maak me best en beetje zorgen als ik heel eerlijk ben... Het is toch niet zo dat ik veel doe,ik ben al bijna nooit in ons nieuwe huis waar ze nu aan het klussen zijn en werken doe ik 3 ochtenden van 4 uur... Zal blij zijn als het Maandag is dat ik kan bellen.... xxxDais..
Pfff spannend hoor Daisy, Kan me voorstellen dat je je er druk om maakt... Misschien moet je lekker in bed kruipen met een boek ofzo... Misschien dat het dan wat minder wordt en je buik ook eventjes wat rust krijgt! Sterkte en als het blijft, anders gewoon vandaag bellen hoor! Ook in het weekend zijn ze open, toch! Liefs Marjolein