weer zwanger zijn

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Meliske, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oh oke... Nou dan zou ik lekker in bed of op de bank gaan liggen. Als dat de momenten zijn dat het een beetje minder wordt... Kan me voorstellen dat je je daar toch het fijnste bij voelt!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoe gaat het met jullie meis?
    Ik las dat je ongie was geweest?

xxx

3. Ja, ben nu op dit moment ongi... Was wel effe flink down en teleurgesteld, maar is nu gelukkig weer een stuk minder. Dus we gaan voor de maand mei! En als ik dan zwanger mag worden, ben ik precies op Luna*'s geboorte/sterftedag uitgerekend. Bijzonder he!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ja dat geloof ik dat je teleurgesteld bent dan,je wil zoo graag...
    En heel logisch hoor!
    Ik ga ook voor de maand Mei voor jullie,het zou echt geweldig zijn mocht het zo zijn heh! :D

Ik duim voor jullie!

5. Dank je lieverd! Maar ik ga ook heel hard duimen voor jullie hoor, dat alles helemaal goed mag blijven gaan! En doe het maar even goed rustig aan he!

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hey Dais, wat vervelend dit joh! En dat afwachten tot maandag is toch echt lullig? Hebben ze dan helemaal niet gekeken? Na alles wat julie hebben meegemaakt, kunnen ze toch wel even kijken? Nou meis, doe maar rustig aan, meer kan je niet doen...

Maar, ik duim voor jou dat het deze maand raak is en dat dan de uitgerekende datum is op Luna's* geboortedag, maakt het wel extra speciaal toch? Wel heel dubbel natuurlijk... Maar ik weet zeker dat Luna* niets liever wil (en haar papa en mama ook niet!)

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    Daisy, hoe is het nu?
    ik denk aan je

x loopy

8. Dank je Leonie,

Ik zou dat ook wel heel speciaal vinden hoor... Maarja, nog effe afwachten he... We gaan in ieder geval wel heeeeel hard ons best doen hihi

Daisy, Ik ben eigenlijk ook wel heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat?

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden hier ff een ego berivcht,

ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest,aan de weeenapparaat gelegen,echo gehad ,naar de hartjes geluisterd daarna nog een inwendige echo,pfff maar gelukkig zijn het geen weeen,ow man wat ben ik blij!
    Ik moet wel naar mn lijfv gaan luisteren en heel rustig an doen,moet ook stoppen met werken,iig tot volgende week Donderdag want dan moet ik weer terug en als dan de harde buiken minder zijn geworden ligt het toch echt an teveel doen....

Ik ben weg,kijkers komen zo!
    Tot straks!

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Doe maar rustig aan meis en ben blij dat het in ieder geval geen weeën waren.

Suc6 met de kijkers!

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben ook een beetje opgelucht :)

enne: kalm aan, geen rare dingen doen en denk aan de babes!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    dais; luister idd maar goed naar je lichaam
    doe het rustig aan he meid ;)

13. Vlinder84

He Dais, wat schrikken weer zeg! Je bent natuurlijk ook nog aan het verhuizen, toch? Laat alles maar lekker door anderen opknappen hoor!

Caruli, ik ben het ff kwijt hoor, maar wanneer krijg jij nou je punctie en terugplaatsing?

Hey jij pendelt, wat leuk! Ga je meteen pb-en hihi.

14. Pff Dais, wat een opluchting dat het geen weeen zijn! Neem maar lekker je rust doe het rustig aan! Je meisjes zijn nu het allerbelangrijkste he!

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat zijn jullie toch lieverds!

Ik ga nu ook echt aan mezelf en aan mn meien denken hoor,het hek is toch al van de dam,heb me al ziek gemeld alleen moet straks nog ff bellen over gister..

@Debby,hoe gaat het met jouw meis?

Veel liefs...
    En bedankt meiden!

16. Vlinder84

Goed dat je je hebt ziek gemeld meis! Het is al zwaar genoeg om 2 kleine meisjes in je buik te hebben, dan kan je werk erbij even niet hebben. En dan ga ik superhard duimen dat ze lekker lang blijven zitten, minstens 37 weken! :D

17. Niet meer actief

Dais, Wat schrikke he...maar goed dat je je ziek hebt gemeld...Denk alleen aan jezelf en die twee kliene meisjes in je buik. Ik duim ook voor je dat die meisjes mooi tot 37 weken op hun plekje blijven zitten!

Liefs Naatje

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey lieverds,

ik had gister gebeld naar mn werkgever en hij reageerde toch achterlijk zeg!
    Hij brabbelde zo door me heen,en vond dat ik het de volgende keer eerst tegen hem moest vertellen en dan tegen mn collegs,die kwam ik per toeval tegen,wat doe hij nou moeilijk,ik zeg je weet het nu toch wat is het probleem?
    Ik heb de foon neergegooid,zo boos!
    Hij heeft niet meer teruggebeld en ik ook niet,ik heb wel vanochtend de Arbo zelf ff gebeld om te vertellen hoe het precies inelkaar steekt,ze waren heel erg begripvol en dat deed me wel geod.
    Ik heb het idee dat mn werkgever denkt dat me aanstel ofzo,niet fijn!
    Nu wacht ik maar af tot volgende week,de Arbo zei,als het minder wordt ga je gelijk helemaal zw in tot je verlof,slik...

Hoe gaat het met de andere zwangere hiero?
    Iemand nog iets van Debby gehoord?

xxxDais...

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jeetje Dais, wat een lullige reactie van je baas.
    Groot gelijk dat je de hoorn erop gegooid hebt, zou ik ook gedaan hebben.
    Gelukkig was de ARBO wel begripvol.
    En alles voor je meisjes hè!

20. Vlinder84

Lekkere baas zeg, wat een zak hooi! Nog even een schepje erboven op doen en je nog meer stress bezorgen, hoe egoistisch! Ennuh, blijf jij maar lekker thuis tot je meiden geboren zijn hoor, je hebt er recht op en het beste voor jou en je meisjes!

Deel Deze Pagina