Pfff wat een eikel inderdaad! Nou ik hoop dat je je, nadat je de hoorn erop gegooid hebt, niet meer druk heb gemaakt om hem! Wat een lul! Nouja, neem maar lekker je rust, want je meiden zijn nu het allerbelangrijkste! En ziek tot aan je verlof...? Mmmm hoeft niet verkeerd te zijn, toch?
Thanks meiden, ik heb niks meer van hem vernomen,bah ik heb er zo helemaal geen zin meer in,hij kan het altijd zo verpesten voor mij... En het gekke is dat ik er mee rond blijf lopen,want het zit me niet lekker,en dat weet hij donders goed! Maar ik wacht mooi volgende week af,en probeer lekker van mn meiden te genieten hoor... Ik voel ze steeds beter,daar word ik nou vrolijk van @Vlinder,hoe gaat het met je en je beebje?
Ja tuurlijk blijf je ermee zitten, dat heb ik ook altijd. Ik heb zo'n lekkere schoonmoeder die ook altijd olie op het vuur blijft gooien en daar moet ik me dan van iedereen ook niks van aantrekken. ja, dat gaat lekker makkelijk he Met mij en beebje gaat het goed. Ik mis Pippy* alleen zo. Het zijn rare dagen nu. Ik ben 1 dag verder dan toen met Pippy*, toen het mis ging. Ik was zo bang dat ik dit kleintje ook kwijt zou raken. Maar gelukkig zit Puck er nog!
Fijn om te horen dat het met jullie beebje goed gaat meis.. Het verdriet is heel begrijpelijk,zelfde tijd enzo,ik snap heel goed dat je bang bent maar geloof me Pippy* zal op haar broertje of zusje passen... Ik ga nu ook richting mn bevallingsdatum van Merel*,vorig jaar toen ik ook zover ws wisten we al dat het niet goed was,ben met 29.4 wken bevallen en dat komt steeds dichterbij,heel raar idd.... Probeer toch te genieten meis! Knuff..
Ja ik doe m'n best, jij ook he! Weet je wat ik zo vreemd vindt? En ik weet niet of jij die reacties ook krijgt... Maar er zijn serieus mensen die zeggen: Nou gelukkig maar (en dan erachteraan denken, kan je Pippy* tenminste vergeten). Dat is toch raar? Soms vind ik mensen zo raar!
Ow ja Vlinder,wat zijn sommige mensen toch dom heh,ik bedoel zeg dan niks! Een tijdje terug toen kwam er een vrouw in de winkel en vroeg of ik zwanger was,ik zeg,ja,is dit je eerste,mijn antwoord is dan standaard Nee vorig jaar bevallen van een mooi meissie die helaas is overleden,ach wat erg zeg,moet je nog lang,Nee het zijn er twee zeg ik,ow dan heb je er straks toch 2 Of Merel* vervangbaar is,please denk toch na! Ik wilde er nog iets van zeggen maarja kan ik niet maken tuurlijk in de winkel... Maar idd je hebt ze erbij,ze bedoelen het misschien wel goed maar het komt er zeer verrot uit! We doen allemaal ons best tuurlijk om toch te genieten,ik moet zeggen dat het me aardig lukt,soms zijn er tuurlijk mindere dagen maar dat hoort erbij.. Vraagje,wij willen van die Nijntje fotolijsten op de babykamer,ik wil er 3,2 voor de twins en 1 voor Merel* dat kan toch wel? xxxDais...
Zei ze dat? Dan zou ik gezegd hebben: ja 2, dat helpt. Als jou moeder doodgaat en je vader hertrouwt meteen met 2 vrouwen, dan heb je ook niets te miepen! En dan lief glimlachen. Ik wil straks op de babykamer een foto van Pippy* en van Puck. Met naambordjes voor allebei. Het had toch ook Pippy's* kamer geweest. Dus ik vind het een mooi idee van jou!
Lieverd, moet je vooral doen waar jij prettig in vind, dus als ik je was zou ik ook doen, de foto van prachtige meid Merel* !
Daisy, het lijkt mij juist heel mooi dat je meiden bewust meekrijgen dat zij nog een zusje hebben! als ik in jou situatie had gezeten had ik het wel gedaan!
Ja dat is ook zo,ik wil zekere weten dat onze meiden straks weten dat ze een ouder zusje hebben ... Thanks meiden!
Gister controle gehad en ik moest stoppen met werken,de harde buiken zij toch waarschuwingen en die moest ik wel serieus nemen! Verders gaat het redelijk hier,onze meiden doen het hartstikke goed,gelukig! Hoe is het met de andere zwangere onder ons? Zolang al niks meer van Debbie gehoord,iemand anders wel?
Jeetje meis, daar zit je dan! maar ja, als dat een vroeggeboorte kan voorkomen, dan moet heer maar he. Leuk is anders, maar je hebt straks een stel gezonde meiden!
Hey allemaal, Ik heb weer een keertje leuk nieuws, we zijn namelijk weer zwanger! Vanmiddag hebben we een echo gehad en zagen we een klein frummeltje bewegen en het belangrijkste... het hartje klopte! We zijn zo ontzettend opgelucht. Het is een heel dubbel gevoel. We zijn echt super blij, maar weten ook wat er nog allemaal kan gebeuren en dat het ook nog fout kan gaan. Geen leuke gedachte, als je probeert om ervan te genieten. Ik ben vandaag 9 weken en 3 dagen. Met de test hadden we expres lang gewacht, zodat we niet zolang hoefden te wachten op een echo. We hopen dat het deze keer nu wel goed mag gaan. Voor iedereen nogmaals veel geluk en ik hoop dat het met iedereen goed zal gaan. Liefs Christa.
Oh meis, gefeliciteerd! Ja, helaas weet je dat er een heleboel mis kan gaan. Maar het merendeel van de zwangerschappen gaat wel goed. En ik wed dat Noa* en je kleine vlindertje heel goed op hun brusje passen!
Hey gefeliciteerd! We zullen met z'n allen voor jullie duimen dat het deze keer wel goed zal gaan. Liefs Miranda
WOW! Gefeliciteerd meis! We gaan er vanuit dat deze keer alles goed mag gaan,daar wordt wel voor gezorgd! Liefs Dais...
gefeliciteerd meid ik hoop dat het deze keer allemaal wel goed blijft gaan! heel veel succes en sterkte met de zwangerschap
**egobericht** @ daisy het klopt dat je me lang niet hebt gezien maar had er even heel weinig behoefte aan daar ik niet lekker in mijn vel zit heb het heel moeilijk met mezelf en deze zwangerschap(kan er eigenlijk niet van genieten)en dat vind ik weer heel erg voor de kleine MEID in mijn buik (ja we krijgen een DOCHTER )en ik mis Kylian* onwijs erg en het lijkt wel of dat met de dag erger word dus vandaar dat ik hier heel weinig was maar probeer er weer wat vaker te zijn want heb jullie toch ook wel gemist hoe is het met jouw meisjes? en verder zal ik proberen even het een en ander terug te lezen en te reageren liefs debby
@Debby, Als eerste,Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat naar dat je je zo voelt zeg,maar ergens ook logisch,het moet er toch een keer uit meis! Als jij dan liever niet schrijft hier,prima hoor maar misschien is het wel beter om je verhaal kwijt te kunnen hier? Wij willen je graag helpen meis.. Je mag me ook altijd pb's als je behoefte hebt.. Ik hoop toch met heel mn hart dat jouw tijd ook komt en dat je kan en mag gaan genieten van deze zwangerschap,jullie dochtertje... Met onze meiden gaat het prima,ze doen het hartstikke goed,gelukkig! Meis doe het rustig aan en als er iets is waarmee ik je kan helpen,roep maar! liefs...