weer zwanger zijn

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Meliske, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Lieve Debby.
    Gefeliciteerd met jullie DOCHTER!

Ik begrijp precies hoe je je voelt, meid.
    Ik heb ook een tijd niet goed in mijn vel gezeten.
    Kon toen ook echt niet van de zwangerschap genieten.
    Nu gaat het gelukkig een stuk beter.
    Alles gaat goed met onze meid, alleen komt er wel een spannende tijd aan.
    Maar we vertrouwen er 100% op dat het deze keer goed gaat komen.

Ik hoop dat jij je ook snel weer een stuk beter gaat voelen.
    Er zijn hier altijd meiden die je willen helpen.

Doe lekker rustig aan.
    Liefs Miranda

2. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @daisy wat ben je toch een schat ik weet dat ik hier terecht kan maar zelfs daar had ik de puf niet voor (ik blijf een raar mens :) )maar het is wel wat je zegt misschien is het wel beter voor me het moet er toch een keer uit he ;)
    wat geweldig dat het met jullie meiden zo goed gaat (is toch wel een fijn idee)
    en zitten jullie eigenlijk al in jullie nieuwe paleis?zal wel een zware en drukke tijd voor je zijn zeker?

@miranda ja ik denk dat je precies weet hoe ik me voel en ik hoop dat ik ook een keer kan gaan genieten van deze zwangerschap ;)
    wel fijn voor je dat jij die periode een beetje hebt gehad maar wat je zegt voor jullie blijven het toch spannende weken(wel fijn dat jullie 100% vertrouwen hebben en ik geloof ook wel dat alles goed komt maar moet dat nu nog even in mijn hersens inprenten ;) )
    lijkt trouwens wel of jullie banner veel harder loopt dan de mijne :)
    wat gaat het hard zeg bij jullie allebei helemaal geweldig
    en bedankt voor jullie lieve woorden(heb meer aan jullie dan aan mijn eigen vrienden :) terwijl ik jullie nog nooit heb gezien raar idee eigenlijk

maar nogmaals bedankt en jullie zullen me weer vaker zien hier ;)
    liefs debby

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    debby wat leuk een dochter :D
    en idd wat daisy zegt
    we zullen er hier voor je zijn!
    dikke knuffel en rustig aan doen he neem de tijd ;)

4. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hi meiden,

hier weer eens een keer een reactie van mij. Ik volg zo nu en dan jullie berichten wel, want ik wil toch wel weten wat er allemaal speelt. Maar door niet al te veel actief op het forum bezig te zijn, word ik wel een stuk rustiger. Vandaar mijn time-out.

Maar Debby, toen ik jouw verhaal las over het niet kunnen genieten van deze zws met alles wat er dan aan extra gevoelens bijkomt als schuld naar je dochter toe.... Ik kan het me zo goed voorstellen en ik wil daar graag op reageren.

De kunst is denk ik een manier te vinden dat je om kan gaan met aan de ene kant het verlies van Kylian en aan de andere kant de verwachting van je dochter. Ik ben nog altijd niet zwanger en kan soms wel "jaloers" op jullie zijn dat jullie lekker op weg zijn, maar tegelijkertijd leef ik erg met jullie mee wat er in jullie omgaat. Dan denk ik ook na over hoe het met mij ooit (hopelijk) zal verlopen en hoe je eventueel een brug kunt slaan tussen je overleden kind en je verwachte kind. Want ik denk dat dat het is. Dat je dobbert tussen blijdschap en verdriet. Heb je weleens gepraat tegen Kylian* over deze zwangerschap? Betrek hem erbij. Geloof je dat hij in de buurt is? Ik wel, ik hoop jij ook. Praat tegen hem en vertel dat je hem mist.
    Maar praat ook tegen de baby en vertel haar met alle trots die je draagt voor Kylian* wat een fantastisch broertje beeb heeft.
    Ik denk echt dat dit werkt. Ik hoop het, want dan zou ik jou een beetje geholpen hebben en weet ik dat ik mijn tip moet onthouden voor de toekomst. ;)

Heel veel succes lieve Debby. Ik hoop dat je de brug snel gebouwd hebt. ;)

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Lieve Mariella,ben blij weer iets van je te horen meis...

@Lieve Debby,je zegt ik meer aan jullie dan aan mn eigen vrienden,ik herken dit maar al te goed,dat komt omdat wij hier hetzelfde mee hebben gemaakt,je vrienden/familie doen hun uiterste best maar het is nu eenmaal zo,hun hebben het niet(gelukkig)mee hoeven maken,das het grote verschil.
    Ik ben iig blij dat we elkaar hier er doorheen kunnen sleuren!
    Succes meis!

6. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @caruli bedankt voor je lieve woorden en ik vind het geweldig dat ik hier altijd begrepen word(dat doet me goed en zit dan ook vaak met tranen in mijn ogen jullie lieve woorden te lezen ;) )

@ mariella je verhaal bezorgt me tranen in de ogen (je begrijpt en omschrijft mijn gevoelens precies)en ja ik praat vaak met Kylian* en ben er van overtuigd dat hij me toch weer een lichtpuntje in mijn leven wil bezorgen(helaas zonder hem :cry: bij me maar altijd in mijn hart) en probeer elke keer te genieten maar lukt gewoon nog niet helemaal(had niet verwacht dat het zo ""zwaar" zou zijn

ik begrijp precies dat je wel eens ""jaloers" bent op ons (ik hoop met heel mijn hart dat jullie tijd heel snel ook aanbreekt) maar vind het geweldig dat je toch zo met ons meeleeft(lijkt me voor jouw niet altijd makkelijk)maar vind het nogmaals heel fijn dat ik hier altijd zo goed begrepen word ;) ;) ga nu aankleden want moet helaas werken

veel liefs debby

7. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Ik ben uitgerekend op 24 November.
    Ik hoop zo dat het deze keer goed komt, we zijn er zo klaar voor en
    hebben er zoveel zin in.

Liefs Christa.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Christa,ik hoop heel erg met jullie mee dat alles nu goed mag gaan!
    Houdt je ons op de hoogte?

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    christa: wens je een voorspoedige zwangerschap
    hoop ook dat alles goed bijft gaan!
    laat je het af en toe weten hoe het is?

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    christa gefeliciteerd!
    en ik las dat josien ook zwanger is!

echt mooi nieuws. ik hoop dat de rest van ons snel volgt!

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Klopt helemaal!

Ik ben zo trots en gelukkig! Ons engeltje heeft ons zo geholpen binnen deze poging. Wij zijn allebei super trots op haar. Wel heel bijzonder, want komende week zouden we uitgerekend zijn van ons vlindertje. En nu deze positieve testen. We zijn er helemaal van ondersteboven.

We hopen enorm dat het nu wel goed zal gaan...

Liefs,
    Josien

12. Mariella

Mariella Actief lid

28 mrt 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Christa en Josien,

van harte gefeliciteerd. Het is jullie gegund! Ik wens jullie een hele goede zwangerschap toe en dat jullie er erg van kunnen genieten!

Lieve groeten, Mariella

13. Lieve meiden,

Ik kan het bijna niet geloven....maar ik ben ZWANGER! Echt waar, een licht streepje, maar een streepje is een streepje he!

Ik ben gewoon zwanger! Kan het echt bijna niet geloven, maar het is gewoon echt zo! En uitgerekend op de geboorte/sterftedag van Luna*. Zo bijzonder, voel zo sterk dat Luna* hiermee "geholpen" heeft! Hoop zo dat het allemaal helemaal goed mag gaan deze keer! Maar heb me voorgenomen te gaan genieten! Dat heeft dit kindje ook verdiend! En mocht het dan mis gaan, dan heb ik in ieder geval van dit gevoel mogen genieten!

Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte....

Oooeehhh vind het zo spannend allemaal!

Liefs Marjolein

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    supergefeliciteerd! ik ben echt heel blij voor je!

15. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @marjolein heel erg gefeliciteerd en wat mooi dat je op de dag van Luna* bent uitgerekend(als dat geen teken is)

@loopy hoe is het met jouw?ik hoop zo voor je dat je maar heel snel zwanger bent van een brusje voor Bas*

@miranda fijn dat je goed in de gaten word gehouden en dat alles goed gaat met de kleine meid

@caruli hoe is het met jouw meis?

@daisy gaat het goed met jullie nieuwe huis?hoop dat het gauw klaar is en hoe is het met de meiden?

hier gaat alles zijn gangetje en donderdag mag ik eindelijk voor de 20 weken echo(zenuwslopend die dagen zeg)de kleine meid laat zich wel steeds vaker voelen :) (toch wel een heel fijn gevoel)
    heb alleen nu al last van vocht vasthouden ;) dat belooft wat voor de zomer zeg

veel liefs debby

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    debby: wat fijn om te horen dat alles goed gaat met je...
    spannend zeg 20wk echo
    hopelijk is alles goed met jullie kleine meid
    doe het rustig aan en laat je wat weten als je geweest bent?

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden.
    Hier gaat alles met de zwangerschap super goed.
    Gisteren wéér een groei-echo gehad, en alles ziet er nog steeds super uit!
    Dat is wel een goed gevoel hoor.
    Maar we zitten nu in een hele spannende tijd, we zitten nu in de week waarbij het met Lindy* fout is gegaan. :(
    Ik ben nu steeds aan het opletten of ik dit meisie wel steeds voel, maar dat zal ook wel zo blijven denk ik.
    Maar gelukkig mag ik komende week nog 2x naar het ziekenhuis, 1x echo en 1x controle bij gyn.
    Dat moet toch goedkomen dacht ik.
    Ik ben pas echt rustig als over een week of 10 deze meid lekker in onze armen ligt.

@ Marjolein: hier ook nogmals gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Debby: Mooi dat alles goed gaat.
    En ja, de 20 weken echo in zicht, leuk joh!
    Wel van genieten hoor.

Liefs Miranda

18. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hoi Meiden,

Als eerste voor Marjolein: GEFELICITEERD! Super dat je zwanger bent. Ik hoop echt dat alles goed mag gaan deze keer. Probeer te genieten.

Ik wou even laten weten dat het met ons erg goed gaat. Maandag hebben we de eerste keer het hartje van onze kleine gehoord. Morgen ben ik alweer 12 weken, en tot nu toe gaat alles goed. We hebben extra echo's voor ons eigen gevoel. Over 2,5 week hebben we weer eentje. Kijken of de baby goed groeit enzo.
    Ik zal laten weten hoe alles verder verloopt.

Liefs Christa.

19. Christa, wat heerlijk meid dat alles tot nu toe helemaal goed eruit ziet! Kan me voorstellen dat jullie extra echo's willen! Als bij mij alles helemaal goed gaat, wil ik dat ook! Nou meid, ik hoop dat alles helemaal goed blijft gaan!

En bedankt voor je felicitaties! Doe mn best om te genieten!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

@wat fijn dat de 20weken echo voor de deur staat zeg,altijd weer spannend heh!
    Ik wens jullie alvast heel veel succes en laat je ff weten als je terug bent?
    We zijn nog steeds niet over,om gek van te woren maar het einde is in zicht,gelukkig!
    Met de meiden ook alles goed,lichamelijk wordt steeds zwaarder maar ach,hoort erbij heh!

@Christa,fijn dat alles zo goed gaat meis,ik ben erg blij voor jullie,en alweer 12 weken,ook weer een mijkpaal heh!

@Caruli,hoe gaat het met jullie?

@Marjolein,hoe voel je je meis?

@Loopy,hoe is het met jouw?

@Miran,het begint echt op te schieten voor ons heh,zooo spannend!

Succes allemaal meiden!

Deel Deze Pagina