weer zwanger zijn

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Meliske, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik had hier nog helemaal niet verteld hoe de echo is geweest afgelopen zaterdag! Het was in 1 woord: geweldig! In het begin was ik erg bang, want echo's blijven toch heel gevoelig hier (zeg maar gerust: een dik trauma). Pas toen ze het hoofdje, de ledematen, het ruggetje, buikje en alle orgaantjes na had gekeken, kon ik weer ademhalen. Onze beeb lijkt helemaal gezond te zijn! En we krijgen een zoon! We zijn erg blij en waren voor een dag of 2, 3 opgelucht. Maar nu begint het zorgen maken weer zoals vanouds. Tja, dat zal ik wel houden denk. Maar ik word elke keer weer erg blij van de foto's van onze mannetje en de dvd. Hij is echt superschattig en mooi!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Vlinder: Wat super dat alles er zo goed uitziet bij jullie ZOON!

GEFELICITEERD!

Hoeveel weken ben je nu?

Hier ook iemand die héél gelukkig is.
    We zijn over de spannende 28 weken heen!
    Ik merk nu wel dat ik heel erg naar die 28 weken toe geleefd heb.
    Gelukkig zit ik nu al op 29,1 weken! Joepie.

Hoe is het verder met de andere zwangere dames?

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Vlinder,wat een goed nieuws zeg! :thumup:
    Gefeliciteerd met jullie zoon,helemaal super!

@Miran,fijn dat het zo opschiet he,alles komt nu zeker weten goed!

Hier ook alles wel oke,kan beter met al mn kwaaltjes maar het belangrijkste is dat het met mn meiden goed gaat! :baby: :baby:
    Loop nu met schoenen van Lars,heb echt zoveel last van mn hand,is toch Carpaal Tunnel Syndroom,gaat als het goed is over na de zwangerschap,mn bekken willen niet meer mee,en mn buik zit al gruwelijk in de weg,hahhah...
    Verder voel ik me toppie!

Liefs...

4. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @vlinder wat fijn dat alles er goed uitziet
    hoever ben je nu als ik vragen mag :(:
    @miranda wat fijn he dat die 28 weken voorbij zijn(je leeft toch naar die week toe he) je schiet al lekker op zeg en wat fijn dat die kleine meid het goed doet

@daisy ja het lijkt me voor jouw helemaal zwaar met die twee meiden ;) maar fijn dat alles goed gaat en nog heel even he het schiet echt lekker op

hier was de 20 weken echo geweldig(voor zover zag alles er perfect uit :) )heb 1 1/2 uur naar onze kleine meid kunnen kijken want had een gyn die het nog moest leren dus dat was wel heel leuk(alleen was ze heel erg beweeglijk en lag gewoon helemaal niet stil :) )
    verder moest ik direct stoppen met werken daar ik harde buiken heb en er een bacterie in het uitstrijkje was gevonden die vroeggeboorte veroorzaakt en slik daar nu antibiotica voor dus hopelijk is dit snel verdwenen maar schrok toch wel weer(afscheiding wordt minder dus denk dat de pillen zijn werk wel goed doen)
    verder gaat hier alles zijn gangetje en 26 mei mag ik weer naar de gyn en hoor dan ook wat hij verder gaat doen(ben benieuwd ;) )

veel liefs debby

5. Vlinder84

Ik ben nu 17 weken en 3 dagen. Jammer dat ik naast mijn banner geen zwangerschapsticker kan laten lopen.

Miran, wat een opluchting dat je nu die 28 weken voorbij bent. Dat moet een geweldig gevoel zijn!

Daisy, ja pfff je zal het behoorlijk zwaar hebben met 2 kleintjes in je buik. Ben je blij dat de hitte weg is? Ik wel joh, vond het helemaal niet leuk!

Debby, wat fijn dat de 20 weken echo goed was en dat jullie dochter gezond is! Wel weer schrikken met die bacterie zeg. Maar als ze het kunnen verhelpen met antibiotica en rust, dan gaat het gewoon goed komen! Doe rustig aan he!

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @Dais, ik had ook enorm last van carpaal tunnel syndroom. vreselijk! 3 weken na de bevalling was het al stukken minder en na 6 weken had ik nergens meer last van

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Debby,wat een goed nieuws dat jullie 20weken echo er goed uit zag!
    Was wel ff schrikken lijkt me idd,maar hopelijk is het zo te verhelpen..
    Hoe voelt het om nu thuis te zitten?
    Ben je wel een beetje aan het genieten?

@Vlinder,het wordt idd zwaar,s'ochtends kom ik nog wel vooruit maar daar heb je alles mee gezegd,maar ik geniet ontzettend van onze meiden,bij iedere beweging wordt ik weer happy,en dat is vaak tegenwoordig,haha..
    Had jij wel veel last van de hitte?
    Ik eigenlijk niet zo alleen dat mn voeten zo ontzettend dik waren en eigenlijk nog zijn,ik kan geen fatsoenlijke schoen aan,jij?

@Loopy,ja is echt vreselijk,ik heb nu wel een braze om en ik moet zeggen dat het wel een hele hoop scheelt,vooral s'nachts!
    Hoe gaat het verder met je meis?

8. Vlinder84

Dais, ik kon al slecht tegen hitte, maar nu is het helemaal erg bleh! Ik kreeg van de week m'n schoenen ook niet aan (en dat was handig, want ik stond in een pashokje en wou graag weer weg, maar mijn vriend moest dus trekken en sjorren om mijn poezelige voetjes weer in de schoenen te krijgen haha) en als ik met mijn handen naar beneden loop, dan zwellen ze helemaal op. Is het niet een beetje vroeg om vocht vast te houden? Want voel me echt een waterballon haha.

Carpaal tunnel syndroom is toch dat het heel erg tintelt en dat je kracht verliest? Dat lijkt me echt supervervelend zeg! Nou ja, hopen dat je net als Loopy straks na de bevalling er geen last meer van hebt.

Wat mooi dat je je meiden zo lekker veel voelt bewegen, dat moet echt een super gevoel geven! Maar je zal wel erg in de zenuwen zitten nu met je huis. Ik heb nu al nesteldrang dat ik de boel aan kant en af wil hebben. Dus jij zal er helemaal kriegel van worden!

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

vandaag een beetje een rare dag,ben vandaag volgens mn gyn 29,4weken,precies het aantal weken dat Merel* geboren is...
    Ik ben heel erg blij dat alles nu goed gaat hoor maar heel de dag vorig jaar Juni flitst weer door mn hoofd..
    Ook de gewichten van de meiden ga je nu vergelijken,Merel* woog 1090gr en de meiden nu 1450gr en 1600gr,wat een verschil heh!
    Wild eeigenlijk ook nog een gipsafdruk maken in dezelfde tijd ook ter vergelijking of zoudne jullie nog even wachten?

@Vlinder,ja dat is idd dat het heel erg tintelt maar nu met braze is goed te doen hoor!
    Hoe gaat het met je?

10. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    wat leuk dat Pippy een broertje krijgt!
    en wat mooi dat de zusjes van Merel zo goed groeien!

willen jullie voor me duimen? mijn NOD is 7 juni

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Loopy,jazeker meid,ik ga heel hard voor je duimen!
    Spannend!
    Hou je ons op de hoogte?

12. Vlinder84

Hey Daisy, ja dat zijn weer de moeilijke momenten he? En morgen zit je over die dag heen en dan is het heel anders lijkt wel. Tenminste, dat had ik. Toen kon ik mijn zwangerschap pas los zien van mijn vorige zwangerschap, als je begrijpt wat ik bedoel.

Loopy, 7 juni wordt een mega duim dag. En ik ben de dag erna jarig, dus het is dan een mooie tijd om positief te testen dacht ik zo :D

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ja he... ik had gisteren en eergisteren mooie ovutesten. heb dinsdag een shot gehad en krijg vanavond nog eentje

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.

Ik ben nog steeds héél hard voor je aan het duimen hoor!

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    dank je wel lieverds!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    spannend loopy ;)
    op naar een + test :D

17. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ben bang dat ik pas ga juichen na een goeie 20-weken-echo ... nou ja we zien het wel. eerst maar eens zwanger zien te worden

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Misschien stomme vraag maar krijg je mooie brusje via ivf of isci? Misschien heb ik ergens overheen gelezen?

Maar ik duim keihard voor je en Bas* dat je kindje krijgt en broertje of zusje voor Bas* !

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi Linka, ik probeer zwanger te worden via KID kunstmatige inseminatie met donorzaad. Ik hoop een BAM Bewust Aleenstaande Mama te worden.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik weet dat je BAM wordt, klopt, nu weet ik het! Spannend hoor :D !

Duim duim duim [-o< \

Deel Deze Pagina