Ja het gaat zeker hard nu. We kunnen bijna niet meer wachten op de geboorte van ons meisie. Over een dikke week gaan we een datum plannen en het word in ieder geval vóór 17 juli geboren want dan ben ik 38 weken. De gyn. wil gewoon niet dat ik over de 38 weken kom. Dus er is in ieder geval een einddatum bekend. Hoe ver ben jij nu eigenlijk?
Oh wat spannend, dus nog echt maar een paar weekjes... Wat een heerlijke gyn heb jij zeg, zo hoort het. Ik ben nu bijna 24 weken. Begint al ergens op te lijken, al ben ik nog best angstig. Kan niet wachten tot hij er is hoor.
Hallo allemaal, Ik kom even een update geven... Afgelopen dinsdag hebben we een echo gehad met 10 weken en 5 dagen. Ons kleintje zag er goed uit, de gyn zag helemaal geen afwijkingen aan het hoofdje! Hij kan verder nog niks met zekerheid zeggen, omdat het nog zo vroeg is, maar voor nu is het goed nieuws! Donderdag gaan we weer terug voor een echo. Ik ben dan precies 12 weken en hopelijk kunnen ze dan definitief anencephalie uitsluiten! Ook gaan ze dan de nekplooimeting doen! Ik vind het allemaal zoooo spannend! Liefs Marjolein Oh en wie het leuk vindt, een foto van het brusje van Luna* staat op de site van Luna*!
Marjolein, dat is heel mooi nieuws! En wat een mooie echo, echt een mini mensje al. En ik duim voor nog meer goed nieuws bij jullie 12 weken echo
Marjolein wat spannend zeg! Wat ik me nog afvraag laat je nu ook nog een punctie doen of blijft het bij een echo? In ieders geval dit is goed nieuws voor nu! Geniet ervan!
Dank jullie wel meiden! En Sens, in eerste instantie gaan we geen punctie doen. Anencephalie kunnen ze met een echo beoordelen, gelukkig! En ik hoop dat de uitslag van de combinatietest zo goed is, dat we een punctie niet eens hoeven te overwegen!
hoi lieve meiden, Daar ben ik weer een keer! Hoe is het met jullie? Daisy en miranda? Nog ene paar weekjes denk ik he! Hier alles goed! Mijn kleine schat groeit als kool, morgen alweer 7 maanden! De tijd gaat zo snel, het is alweer anderhalf jaar geleden dat mijn kleine meisje is geboren en overleden... Maar voor mijn gevoel was het vorige week... Ik hou jullie in de gaat hoor
Hey Melis, leuk om even iets van je te horen. Ja hier is het aftellen! De tijd gaat echt snel hoor. Wel steeds even komen kijken of Dais en ik al bevallen zijn hè. Bij jullie alles goed met de kleine meid? Vast wel. Hou je ons zo af en toe even op de hoogte. Lekker blijven genieten meid. Liefs Miranda
hey melis fijn om weer even wat van jou te lezen.. wat gaat de tijd snel zeg je meissie alweer 7 maanden.. miranda: bij jou gaat het ook bijna beginnen zeg... hopelijk krijg je een voorspoedige bevalling meid
Ja het komt nu echt héél dicht bij hoor. We kunnen bijna niet meer wachten. Gelukkig gaat alles nog super goed met ons meisje, ze weegt nu ongeveer 2700gram. De CTG's die in nu steeds krijg zijn ook steeds prima. Het is dus nog even wachten op de inleiding, maar van mij mag het ook wel spontaan beginnen volgende week. Hoe gaat het met jullie op het moment? Heeft Casey ook bijna vakantie. Onze meiden hebben al wel vakantie, heerlijk lekker rustig aan doen dus. Liefs Miranda
hey meid super hoor dat het zo goed gaat en wat een mooi gewicht al zeg... casey heeft nog geen vakantie. dit is de laatste week dat ze naar school moet en dan pas weer 18 aug ik hoop voor je dat de bevalling niet lang op zich laat wachten, maar wacht wel tot 37 wk he succes met de laatste loodjes
@meliske: wat leuk dat je even komt buurten! heb je ook een foto van je schatje? Wow 7 maanden alweer! @miranda: hou ons op de hoogte he! (neem tzt je laptop mee naar ziekenhuis hihi)
Oooh Meliske, wat een lekker ding dat meissie van jou zwijmeldezwijmel Nog even en ik mag de mijne ook vasthouden, kan niet wachten...
meliske: jeetje wat een schatje met mij gaat het redelijk, alles komt weer boven van een jaar geleden... en weet me af en toe nog geen raad met mijn gevoelens.. na onze vakantie in aug gaan we beginnen met de 3e ivf hopelijk kunnen we dit jaar nog mooi afsluiten
Ik ben nu 24 weken en 2 dagen. Met de kleine is alles goed gelukkig Met mij iets minder lekker, vind het wel zwaar zo kort die zwangerschappen op elkaar. Ben al ruim een jaar zwanger bedenk ik me net, best heftig maar dat wist je al he. En ik weet waar ik het voor doe. Caruli, augustus wordt een heftige maand. Tygo's geboortemaand en ivf. Ik ga heeeel hard duimen dat die maand jullie een mooi wonder mag brengen.